|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

יוניליוור כבשה עם המותג AXE

- הודעה מטעם יוניליוור
14/06/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

יוניליוור ישראל המשווקת את מותג הדאודורנטים הגברי AXE, מדווחת כי על פי נתוני נילסן כבש המותג בקטגוריית הדאודורנטים לגברים, נתח שוק של 15.5% בחודש אפריל וזינק ברבעון הראשון למקום השני עם 14%, אחרי ספיד סטיק (26.5%). יעדיה של יוניליוור לתפוס עד סוף 2005, 17% משוק הדיאודורנטים לגברים שהיקפו כ-95 מיליון שקל.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג AXE, שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים". מותג AXE מעצים את מעמדה של יוניליוור בקטגורית הדאודורנטים הפועלת בו גם עם מותג DOVE הממוקד בנשים.

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל:

"תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. AXE פונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת שיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולארי ופעילות במועדונים ובפאבים".

במסגרת הפעילות השיווקית למינוף ההצלחה, עלתה יוניליוור ישראל בסרטון חדש ל-AXE, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של כ-1,500,000 ש"ח. סרטון זה - האופנוען - ממשיך את סדרת סרטוני הפרסומת של המותג שעלתה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובמגזר הרוסי.

יוניליוור ישראל נכנסה לראשונה לתחום מוצרי הטיפוח לגבר עם מותג הטיפוח הגברי הבינלאומי - AXE, לפני כארבעה חודשים. ההשקה כללה סדרה של 6 דאודורנטים Body Spray, דאודורנטים המשלבים הגנה לטווח ארוך עם ריח מדהים, לשימוש בכל מקום בגוף שרוצים להרגיש רעננות וריח מצוין.

ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל נאמד בהיקף של כ-95 מיליון שקל בשנה. על-פי נתוני אי.סי. נילסן נאמד השוק המבורקד בהיקף של כ-45 מיליון שקל בשנה.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  14/06/2005   |   עודכן:  14/06/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החל מהיום ניתן לצפות בחדשות HOT בוואלה! בעקבות שיתוף פעולה התוכן של וואלה! וחדשות HOT בערוץ 3 של הכבלים. במסגרת שיתוף הפעולה הוקם בוואלה! ערוץ ייעודי של חדשות מקומיות בתוך "וואלה! חדשות", בו יועלו בווידאו כתבות נבחרות המשודרות מדי יום במהדורות החדשות האזוריות של "חדשות HOT” במרכז, ירושלים, חיפה והמפרץ, בצפון ובדרום.
רשת אופנת "עונות" - אופנה למידות ביניים ולמידות גדולות,
תחת הכותרת "בואו נשמור עליהם" יוצאות בימים אלו רשתות הענק
שנה לאחר שרכשה אס .סי גו'ונסון העולמית את חטיבת ההדברה של חברת Bayer מרחיבה החברה את המותג ה"אוטן" באמצעות פיתוח והשקת סדרת מוצרים חדשה שתשווק בארץ.
14/06/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
זה כבר השבוע השני שתוכנית הבידור והאירוח של הערוץ הראשון "שישי בגאון" מובילה את נתוני הרייטינג גם מול הסרט בערוץ 2.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il