גרי גרינשפן, מנהל השיווק של עלית מזון מסר היום כי עלית מזון תשקיע כ-3 מיליון שקל בהשקת צ'יטוס מיני קראנצ', מתוכםכ- 1.8 מליון שקל בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא: "ציטוס מיני קראנצ' - מרעיש!"
קמפיין הפרסום כולל סרטון טלוויזיה באורך 27 שניות אשר ישודר בערוצים 2,10,24 ויועלה החל מ-20.6.05 למשך שבועיים וכן ילווה במודעות צבע בעיתוני ילדים ונוער ופרסום בבתי הקולנוע.
בסרט האנימציה המתרחש בניו יורק, מבצע צ'יטוס תחרות רעשים עם המקומיים כאשר מושם דגש על הקראנצ'יות והרעש המתלווים לאכילת המוצר החדש.
כמו כן, יעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי וכן תתבצע חלוקה מאסיבית של המוצר, בדואר ובמוקדי ילדים במהלך הקיץ.
על חטיף צ'יטוס מיני קראנצ'
צ'יטוס מיני קראנץ', מותאם בדיוק להעדפות הילדים: חטיף "מיני" במרקם קראנצ'י בטעם גריל ובטעם בצל מעודנים ובקונספט צורות מדליקות במיוחד. בכל טעם ניתן למצוא 4 צורות שונות - בגריל צורות מעולם הגלקסיה ובבצל צורות מעולם הספורט.
החטיף, בשני טעמיו קיבל ציון גבוה במיוחד במבחני הטעימה.
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, קופירייטר: נדב פרסמן, ארטדירקטור: טני זיפר, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאית: מיכל חיזקיה פלנרית: דנית שלו, מפיקת משרד: סיגל נוגסי, מדיה: יונייטד, בית פוסט: גרויטי אנימציה:פיצ'יפוי
את חטיפי צ'יטוס מיני קראנצ' בכשרות בד"צ ניתן להשיג בכל נקודות המכירה בשלוש אריזות:
אריזת 80 גרם מחיר מומלץ לצרכן: 3.90 שקל
אריזת 200 גרם מחיר מומלץ לצרכן 7.50 שקל
אריזת התנסות 25 גרם מחיר מומלץ לצרכן 1 שקל.