"סקודה" - השותפה הראשית במירוץ ה"טור-דה-פראנס 2005".
עשרות מיליוני דולרים מושקעים בחו"ל בחסות המסחרית.
כמיליון שקל מושקעים בפעילות שיווקית בישראל.
יצרנית המכונית הצ'כית "סקודה", מקבוצת "פולקסוואגן", היא נותנת החסות הראשית למירוץ האופניים החשוב והקשה בעולם - "טור-דה-פראנס 2005" שיצא לדרך ב-2 ביולי וימשך כשלושה שבועות.
חברת "סקודה" משקיעה עשרות מליוני דולרים בחסות זו ובעזרתה היא מציגה את ערכי המותג של "סקודה" המתאימים מאד לפרופיל של רוכב האופניים המשפחתי, המקובל בכל העולם.
השת"פ עם מירוץ הטור דה פראנס החל לפני שנה והוא צפוי להמשך גם בארבע השנים הקרובות.
בכך הופכת "סקודה ליצרנית הרכב הבלעדית הנותנת חסות למירוץ יוקרתי זה.
כשותפה הראשית במירוץ, ילוו מכוניותיה של "סקודה" את המתחרים לכל אורך מסלול התחרות.
לצורך כך ייצרה "סקודה" סדרה מוגבלת, לצורך המירוץ בלבד, של מכוניות המנהלים "סופרב", אשר להן גג הנפתח ברובו, כך שהוא מאפשר לצלמים, שופטים ומרשלים של המירוץ לעמוד בבטחה ובנוחיות כשמחצית גופם מחוץ למכונית ולעקוב אחרי המתחרים.
בהתאם לאסטרטגיה עולמית, יבצע כל יבואן של "סקודה" פעילות שיווקית מקיפה להגברת התהודה של ההשתתפות ב"טור-דה-פרנס 2005" ובכל מדינה תיערך פעילות קד"מ, פרסום ושיווק אגרסיבית כדי לקדם את ערכי המותג ועובדת השתתפותה של "סקודה" באירוע הספורט השנתי הגדול והנצפה בעולם.
לקראת המירוץ מייצרת ומשווקת "סקודה" סדרה מוגבלת של גרסת מכוניות מדגם הפאביה המכונה "פאביה טור דה פראנס". גרסה זו תהיה של מכוניות בצבע שחור או צהוב בלבד ורשימת התוספות המיוחדת כוללת:
- מדבקת הלוגו "טור דה פראנס 2005"
- חישוקי מגנזיום ספורטיביים
- הגה מצופה עור
- גגון ספורטיבי מקורי על גג הרכב
- ריפוד פנימי מיוחד עם גימורי תיפור בצבע צהוב.
בישראל מתוכננת "צ'מפיון ס.כ.ו קאר", יבואנית "סקודה", פעילות שיווקית עניפה שתכלול מסע פרסום ייחודי, תכנית מיוחדת לשבוע הראשון של המירוץ אשר תצא לדרך ביומו הראשון של המסע (ראשון ה-3 ביולי - פרטים בהמשך) ועוד.
יריית הפתיחה בסדרת האירועים היתה השתתפות "סקודה" ביריד "טעם העיר 10", לפני כשלושה שבועות, שם הוצגו אופניים מתוצרת "סקודה" ומכוניות ה"פאביה טור דה פראנס".
חברת "סקודה" בישראל, צפויה להשקיע כמיליון שקל באירועי הטור דה פראנס, מסע הפרסום סביב המירוץ ושיווק המכוניות בתקופה זו.