סמסונג סלולר עולה עם סרטון פרסומת חדש להשקת Samsung 900 ברשתות סלקום ואורנג', תחת הסיסמא: "The power of design". הקמפיין יעלה ביום שישי בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24, ort ו-ntv ו-9 (בשפה הרוסית) למשך 3 שבועות. הסרטון הוא חלק מקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון דולר, המשקף את אסטרטגיית השיווק החדשה עליה הכריזה החברה לפני מספר שבועות, שמתמקדת בערכים של עיצוב וטכנולוגיה ומטרתה לחזור להוביל את שוק הסלולר בישראל. קדם לו סרטון פרסומת למכשיר סמסונג 855 ברשת אורנג'.
קמפיין באנרים עלה באתרי האינטרנט - תפוז, the marker, ynet, msn, walla, icq, נענע וגלובס למשך שבועיים.
לדברי אבי זיתן, סמנכ"ל השיווק של סמסונג סלולר, הקמפיין נועד להעצים ערכים שמיוחסים לסמסונג, כשבראשם עיצוב המכשירים, קדמה טכנולוגית ועדכניות, ובמקביל לתמוך במסר של מובילות בשוק הישראלי. "באמצעות מהלך זה סמסונג שומרת על הבידול שלה מול המתחרות, תוך שהיא מציגה הבטחה מותגית ומוצרית ברורה של חדשנות עיצובית", אומר זיתן.
הסרטון - הפקת ענק מרובת משתתפים, ישראלים ומקומיים, צולם במהלך סוף השבוע האחרון בכנסייה עתיקה בבודפשט. בדומה לקודמו, הוא מציג בצורה הומוריסטית אנשים "מכורים לעיצוב", ומתרחש הפעם בחתונה מפוארת. כאשר הכומר שואל את קהל המוזמנים האם יש מתנגדים לאיחוד בין בני הזוג, קופצת מהקהל יפהפיה בלונדינית - ויקה שוורץ - שעוצרת את החתונה על-מנת להחליף לכלה את הזר שהיא מחזיקה. את הכלה מגלמת מלכת היופי לשעבר סיוון קליין.
פס הקול של הפרסומת מבוצע על-ידי מקהלת גוספל של הכושים העבריים, שביצעה את שיר הנושא, That’s The way I Like It - שיר שמלווה את סמסונג מזה זמן רב, המבטא את האינדיבידואליות של כל משתמש.
קרדיטים
חברת הפקה - אוג
בימאי - ליאור הרלב
תסריט: גיא בורודה