|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

The AXE way <br>

- הודעה מטעם יוניליוור
26/06/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


יוניליוור ישראל המשווקת את המותג AXE ממשיכה בפעילות שיווקית למינוף המותג ועולה בקמפיין הפרסום חדשני וייחודי ל- AXE באינטרנט.

קמפיין באמצעות חברת Pro Interactive Red-Head.

במסגרת הקמפיין שיעלה באתרי אינטרנט מובילים, מוצגים סרטוני וידאו בהם "מתחיל" הבחור (הדוגמן אורי טרטאקובסקי) עם בחורה (הדוגמנית שירה פריינט). בפני הגולשים עומדת האפשרות להיכנס לאתר של AXE, לבחור לוקיישן (בר, דיסקו, חוף הים, חדר כושר, רכבת וכו') ולראות כיצד מתחיל הבחור עם הבחורה ב"דרך שלו", כלומר דרך שגרתית שלא מניבה תוצאות, לעומת הדרך של AXE - סיטואציה משעשעת בו הבחורה לא יכולה לעמוד בפני הבחור. כל הקמפיין מוצג בשפה המשעשעת והסקסית של AXE.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "אנו שבעי רצון מההשקה המוצלחת של המותג AXE, שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים". מותג AXE מעצים את מעמדה של יוניליוור בקטגורית הדאודורנטים.

הפועלת בו גם עם מותג DOVE הממוקד בנשים. בקמפיין האינטרנט החדש של AXE ניתנת לגולשים ההזדמנות ליצור אינטראקציה עם המותג ולהתחבר לערכיו".

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל:

"תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. AXE פונה לקהל הגברים הצעירים עם תקשורת שיווקית ייחודית הכוללת: ערוצי מדיה מותאמים לצעירים כגון פרסום ברכבת ישראל, אינטרנט, סלולארי ופעילות במועדונים ובפאבים".

יוניליוור ישראל תומכת במותג AXE בקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה, באינטרנט, בפעילויות קד"מ ובאירועים למגזרים השונים. מנתוני יוניליוור עלה כי קמפיין האינטרנט הקודם של AXE הביא 300,000 גולשים שונים לאתר axeeffect.co.il וזמן השהייה הממוצע באתר מול המותג והמסרים השיווקיים היה 4 דקות (לעומת 30 שניות בטלוויזיה).

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  26/06/2005   |   עודכן:  26/06/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תנובה משיקה לראשונה בישראל, מוקד שירות צרכנים ייחודי תחת השם "קו הבשר".
בימים אלו סיימה פלאפון ליישם מודל WMS (Warehouse Management System) לניהול מחסנים ומרכזים לוגיסטים במרכז הלוגיסטי החדש שלה ב-Airport City, זאת כחלק מתהליך יישום כולל של Oracle ERP בחברת פלאפון מהווה נדבך נוסף בהתייעלות החברה. הפרויקט בוצע על-ידי חטיבת מערכות מידע של פלאפון.
26/06/2005  |  קו ישיר  |   הודעות כלליות
בית ההשקעות מנורה גאון משנה את שמו במסגרת מהלך מיתוג מחדש ויקרא מעתה גאון בית השקעות, כך אמר היום שי ברק, מנכ"ל בית ההשקעות. מהלך המיתוג ושינוי השם נעשה בעקבות רכישת חלקה של חברת הביטוח מנורה בחברה על ידי קבוצת גאון אחזקות לפני כחצי שנה.
23/06/2005  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
חברת " טלפארם" מקבוצת פישמן רשתות נכנסת לתחום שוק המזון לחיות מחמד ומרחיבה את חטיבת "פטפארם" שהינה חטיבה מתמחה באספקת מוצרים ע"י הפצה מהירה לנקודות מכירה ולמרפאות וטרינריים ותשווק מוצרי מזון וטרינריים, מוצרים רפואיים, תוספי תזונה ומזון לחיות מחמד.
סמסונג סלולר עולה עם סרטון פרסומת חדש להשקת Samsung 900 ברשתות סלקום ואורנג', תחת הסיסמא: "The power of design". הקמפיין יעלה ביום שישי בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24, ort ו-ntv ו-9 (בשפה הרוסית) למשך 3 שבועות. הסרטון הוא חלק מקמפיין בהיקף של כ-2 מיליון דולר, המשקף את אסטרטגיית השיווק החדשה עליה הכריזה החברה לפני מספר שבועות, שמתמקדת בערכים של עיצוב וטכנולוגיה ומטרתה לחזור להוביל את שוק הסלולר בישראל. קדם לו סרטון פרסומת למכשיר סמסונג 855 ברשת אורנג'.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il