חברת הקפה של שטראוס-עלית מציגה קמפיין טלוויזיה חדש לקפה ארומה, בהיקף השקעה של כ-2.8 מיליון ש"ח בכיכובם של חגית נדרי (כוכב נולד 2) והשחקן גידי וודווז!
הסרטון ממשיך את מהלך ההשקה המחודשת של קפה ארומה, תחת הסיסמא "עלית קפה - בדיוק כמו שאני אוהב", ומראה שגם ביקור תמים בסופרמרקט יכול להסתיים באופן בלתי צפוי...
בדומה לקמפיינים הקודמים של ארומה, גם הקמפיין החדש שם דגש על ההיבט הזוגי/ייצרי.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/R&Yיעלה בתאריך 4/7/05 בערוצים 2 ו-10 למשך כשבועיים.
קרדיטים לקמפיין:
קופירייטר: מתן אוריין,יאיר שיינברג, ארט דירקטור: איילת חן (גורג'ס),טל ריבן, סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי, מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי, תקציבאי: אדם פולצ'ק, סופרוויזר: ורד קינרייך - גולן, פלנר: הילה תמיר, מדיה: יונייטד, חברת הפקה: POV, במאי: שחר סגל, בית פוסט : גראביטי.