|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
טיילור סוויפט. בלי שערוריות [צילום: AP]
בלי סמים, אלכוהול או שערוריות:

כך מרוויחה זמרת בת 22 - 57 מיליון דולר

סוויפט עקפה בהכנסות שלה את ג'סטין ביבר בן ה-18, שהרוויח רק 55 מיליון דולר, את ריהאנה בת ה-24 שהרוויחה 53 מיליון דולר, את ליידי גאגא שהייתה בראש הדירוג בשנה הקודמת, וגם את כוכבי "דמדומים"
04/08/2012  |   TheMarker TheMarker   |   כתבות   |   תגובות
   רשימות קודמות
  האם הבעלים של פולאר הוא פושט רגל?
  הפטנט הישראלי שיציל את העולם מאיידס
  מבקר המדינה נגד אוניברסיטת בר-אילן
  בממשלה נאבקים - על גב התחבורה הציבורית
  "איך מחשבים קוטר של מעגל? הכל יש בתורה"

בזמן שליידי גאגא עשתה פרובוקציות, ביונסה ילדה ואדל סחטה דמעות בכל העולם, פילסה זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט את דרכה לפסגת עולם המוזיקה, כבשה את לבם של המוני נערים ובעיקר נערות, והרוויחה 57 מיליון דולר בשנה אחת. וכל זה בגיל 22.

כשבאמתחתה כבר שלושה אלבומים, שישה פרסי גראמי ומיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, סוויפט היא אחת הכוכבות הגדולות של המוזיקה האמריקנית. בעידן הדיגיטלי, שבו רבים מספידים את האלבומים נוכח ההידרדרות במכירותיהם, היא הצליחה למכור יותר מ-20 מיליון אלבומים בחמש שנים - יותר מכל מוסיקאי אחר. האלבום האחרון שלה, "Speak Now", מכר יותר מ-5 מיליון עותקים ברחבי העולם, והאלבום הרביעי שלה כבר בדרך.

המעריצים שאינם מגיעים לחנויות רוכשים את המוזיקה של סוויפט באינטרנט. היא מכרה יותר מ-50 מיליון סינגלים דיגיטליים, יותר מכל אמן קאנטרי אחר, ומחזיקה בשני שיאי גינס - על "Speak Now", שרשם את המכירה המהירה ביותר של אלבום דיגיטלי, ועל כך שהכניסה מספר שיא של 11 שירים ברצף למצעדים.

אבל כמו אמנים רבים, גם סוויפט נשענת על סיבובי ההופעות כמקור ההכנסות עיקרי. גם בתחום הזה היא הספיקה לשבור שיאים ולעקוף חיות במה ותיקות ומנוסות ממנה כמו סלין דיון ולהקת U2. סיבוב ההופעות האחרון שלה, "Speak Now Tour", גרף 89 מיליון דולר בארה"ב לבדה, והניב לסוויפט רווח של 30 מיליון דולר. הסיבוב נמשך שנה שלמה וכלל 111 הופעות, בין היתר באוסטרליה, באסיה ובאירופה


כל ההישגים האלה הובילו את סוויפט להיות הכוכבת הצעירה המרוויחה ביותר בשנה החולפת. למרות האינפלציה באלילי נוער צעירים ומצליחים בשנים האחרונות, סוויפט עקפה את כולם. בדירוג שערך מגזין "פורבס" ביולי, היא הגיעה למקום הראשון עם הכנסות של 57 מיליון דולר בשנה שהסתיימה במאי, ועקפה בכך את ג'סטין ביבר בן ה-18, שהרוויח רק 55 מיליון דולר, את ריהאנה בת ה-24 שהרוויחה 53 מיליון דולר, את ליידי גאגא שהייתה בראש הדירוג בשנה הקודמת, וגם את כוכבי סדרת סרטי "דמדומים", קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון, שיוצרים היסטריה בכל מקום שאליו הם מגיעים.

מסרבת לשנות תדמית

לסוויפט יש משהו שחסר לרבים מהכוכבים הצעירים האלה ומוצא חן בעיני ארה"ב השמרנית. עם חיוך נבוך שנהפך לסמלה המסחרי ומראה של בת השכן ממול, סוויפט היא הנערה שמיליוני ילדות היו רוצות להיות חברות שלה, וההורים שלהן רוצים אותו דבר עבורן. היא שרה על אהבות נכזבות, חברויות וריבים, אך מקפידה לשתול בשיריה מסרים חינוכיים.

לעומת ביבר שהסתבך בשנה שעברה בתביעת אבהות, מיילי סיירוס שצולמה מעשנת באנג ודמי לובאטו שהספיקה לבלות בגיל 18 במוסד גמילה, סוויפט לא ממש מספקת את הסחורה לחובבי השערוריות. היא לא שותה או מבלה במועדונים, ושומרת על תדמית נקייה. כשמלאו לה 18 או 21 היא לא הרגישה צורך לטפח תדמית אפלה וסקסית יותר, כפי שעשו לפניה סיירוס ובריטני ספירס, והיא גם לא רואה צורך להתנצל על כך. "אני לא מרגישה שהשתלטה עלי התשוקה להוציא אלבום אפל וסקסי שמשדר 'אני בוגרת עכשיו'", אמרה בראיון ל"ניו-יורקר".

סוויפט מודעת לעיניים שעוקבות אחריה בכל העולם וממתינות לכך שתספק את הסחורה עם שערורייה, התמוטטות או לפחות תמונה מביכה. "מאז שהייתי בת 16, השאלה ששואלים אותי בכל ראיון היא 'כל כוכבי הפופ נתפסים עכשיו כשהם יוצאים שיכורים ממועדונים או משתגעים - האם גם את עומדת לעשות זאת?'", אמרה בראיון ל"ווג". "כשהייתי צעירה יותר היה עלי להתעקש יותר, כי אנשים היו אומרים 'בטח, כולם אומרים את זה כשהם בני 16, חמודה. חכי שתהיי בת 19 או 20. זה הגיל שבו כולם יורדים מהפסים'. אבל ככל שהזמן עובר, אני פחות ופחות מקבלת את השאלות האלה.

"מבחינתי, המלכודת הכי גדולה היא לאבד את המודעות העצמית שלי. אפילו שאני נמצאת במקום שבו השמלות שלי מאוד יפות והשטיחים האדומים מוארים ואני זוכה לנגן בפני אלפי אנשים... צריך תמיד לקחת את הכל בעירבון מוגבל. אם מפשלים, מתעצלים ולא יוצרים אלבום טוב, אם עושים טעויות בהנחה שאנחנו גדולים מהחיים - מתחילות הצרות". כשנשאלה אם אי פעם היא איבדה את העשתונות או התנהגה בצורה פרחחית, היא ענתה "כן, אבל אם זה קורה אני מתנצלת אחר כך במשך ארבע שעות".

למרות זאת, היא מספקת לצהובונים סחורה לא רעה בדמות רומנים מתוקשרים, שאותם תיעדה בלא מעט שירים בשנים האחרונות. היא ניהלה מערכות יחסים עם כוכבים צעירים כמו טיילור לאוטנר ("דמדומים") וג'ו ג'ונאס (מלהקת "האחים ג'ונאס"), אך גם עם הזמר ג'ון מאייר, המבוגר ממנה ב-12 שנה, שלו הקדישה את השיר "ג'ון היקר" עם השורה החריפה: "אתה לא חושב שהייתי צעירה מכדי שתתעסק אתי?"

בשבוע שעבר זכתה סוויפט לככב שוב בצהובונים בארה"ב בפרשה שבוודאי תספק לה חומרים לכמה שירים חדשים. הצהובון "סטאר" דיווח כי הוריה של סוויפט עומדים להתגרש, וציין כי בני הזוג פרודים כבר שנתיים, אך לא התגרשו עד כה משום שאינם רוצים לפגוע בקריירה של הבת.

היכולת של סוויפט לכתוב שיר על כל דבר שקורה לה או מפריע לה הניבה גם תוצאות בלתי צפויות. לאחר שספגה ביקורת על זיופים בהופעתה עם סטיבי ניקס בטקס פרסי הגראמי של 2010 - שבו זכתה בפרס אלבום השנה - היא כתבה את השיר "Mean", שנהפך להמנון של בני נוער נגד בריונות.

גם הפעילות הפילנתרופית הענפה של סוויפט לא מזיקה לתדמית הילדה הטובה שלה. היא תורמת רבות לארגונים בתחום החינוך והאמנות, וב-2014 צפוי להיפתח בנאשוויל המרכז לחינוך על שם טיילור סוויפט, שלו תרמה 4 מיליון דולר ובו תשמש יועצת. סוויפט גם תרמה לא מעט לטובת נפגעי אסונות טבע. ב-2008 היא העניקה 100 אלף דולר לצלב האדום לטובת סיוע לנפגעי שיטפונות באיווה, ב-2010 תרמה חצי מיליון דולר לנפגעי שיטפונות בטנסי, והשנה תרמה 1,500 דולר כדי להפוך את ביתו של אדם שנהפך למשותק בעקבות טורנדו לנוח יותר.

ההימור על נאשוויל השתלם

סוויפט אומנם רק בת 22, אך נמצאת בעסקי השעשועים כבר כמעט עשור. בניגוד לזמרי קאנטרי בעלי רקע דרומי מובהק, סוויפט נולדה בוויומינסינג, פנסילווניה. אביה, נצר למשפחת בנקאים, הוא ברוקר במריל לינץ', ואמה הייתה יועצת קרנות נאמנות.

כשהייתה ילדה, חשבה סוויפט שתלך בעקבות הוריה לעולם הפיננסי. "לא ידעתי מה זה ברוקר כשהייתי בת 8, אבל פשוט אמרתי לכולם שזה מה שאהיה", סיפרה במהלך מפגש עם מעריצים. כילדה שרה סוויפט בכמה הפקות מקומיות של מחזות זמר, ואף נסעה במיוחד לניו-יורק לשיעורי פיתוח קול ומשחק בברודווי. אחרי כמה שנים של אודישנים לא מוצלחים בניו-יורק, היא החליטה להתמקד במוסיקת קאנטרי, ובגיל 11, לאחר שצפתה בסרט תיעודי על הזמרת פיית' היל, היא הבינה ש"יש ארץ קסומה שנקראת נאשוויל, ובה החלומות מתגשמים - וידעתי שלשם אני צריכה לנסוע", סיפרה בראיון ל"דיילי טלגרף".

היא החלה לנדנד להוריה לעבור לגור בנאשוויל, וכעבור שלוש שנים הנדנודים השתלמו. לאחר שסוויפט השיגה מנהל בניו-יורק, המשפחה עברה לנאשוויל, והיא עבדה על פיתוח הקריירה שלה, תוך המשך הלימודים בציונים מושלמים.

ההימור של סוויפט על נאשוויל היה הימור מנצח. הקאנטרי, שהתפתח בארה"ב בתחילת המאה הקודמת, צבר בעשור האחרון פופולריות רבה בארה"ב, וכיום הוא הז'אנר המוסיקלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו בכל רחבי ארה"ב - ולא רק במדינות הדרום. בשנה שעברה נמכרו בארה"ב 43 מיליון אלבומי קאנטרי, בין הז'אנרים הנמכרים ביותר בשוק האמריקני.

סוויפט בהחלט תרמה לפופולריות של מוסיקת הקאנטרי בקרב מאזינים שאינם קהלי היעד הטיפוסיים שלה. כזמרת קאנטרי בת עשרה, היא הייתה חריגה בנוף של נאשוויל. היו כבר דוגמאות קודמות של זמרות צעירות ומצליחות, כמו ליאן ריימס שכבשה את המצעדים בסוף שנות ה-90, אך הן ביצעו חומרים שכתבו עבורן אחרים ונועדו לקהל מבוגר יחסית. סוויפט, לעומת זאת, רצתה להיות סינגר-סונגרייטר. היא כתבה את שיריה בעצמה וניגנה בגיטרה.

בראיון ל"ניו-יורקר" סיפרה סוויפט על היחס שקיבלה מצד חברות התקליטים שאליהן ניסתה להתקבל. "אני זוכרת שהם אמרו לי 'קהל היעד של תחנות הרדיו של הקאנטרי הוא עקרות בית בנות 35. תני לנו שיר שעקרת בית בת 35 יכולה להתחבר אליו, ואז נדבר'". אבל היא התעקשה בכל זאת על החומרים שלה, שאליהם מתחברות נערות בנות עשרה. "טיילור כותבת על החוויות שלה בזמן אמת ומספרת באופן ישיר לקהל שלה על מה שעובר עליה - וזה מה שעובר גם עליהן", אמר ל"ניו-יורקר" פיטר קופר מהעיתון "טנסיאן" מנאשוויל.

את האלבום הראשון שלה, שנושא את שמה, הוציאה סוויפט בגיל 16. האלבום זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית, ושבר שיא כאלבום ששהה משך הזמן הארוך ביותר במצעד בילבורד 200. כיום סוויפט לא רק כותבת ומלחינה את שיריה: היא גם המנכ"לית של חברת הניהול שלה ומקבלת את כל ההחלטות החשובות לגבי כל שלב בקריירה שלה.

ההתעקשות של סוויפט על הקהל הצעיר הוכיחה את עצמה, והיא זוכה להרבה אהבה מצד מעריציה הצעירים. בראשון שעבר היא זכתה בחמישה פרסים בטקס בחירת הנוער בארה"ב, מה שהפך אותה לזמרת בעלת מספר הפרסים הגדול ביותר בהיסטוריה של הטקס. היא גם משקיעה במעריציה, ולפני כל הופעה מקדישה שעה למפגש עמם הכולל חלוקת חתימות וצילום תמונות משותפות. במופע היא דואגת למעריצים שיושבים בשורות האחרונות - יורדת לקהל ושרה כמה שירים כשהיא יושבת לידם. במהלך המופע אנשיה מחפשים את המעריצים הנלהבים ביותר ונותנים להם פרס - הזמנה להסתובב אתה אחרי המופע.

בין לבין שומרת סוויפט על קשר עם המעריצים באמצעות הרשתות החברתיות - עם 16 מיליון עוקבים בטוויטר ויותר מ-33 מיליון מעריצים בפייסבוק. היא גם מפעילה אתר אינטרנט שאליו היא מעלה בעצמה פוסטים וסרטונים, שבהם היא משתפת את המעריצים - המכנים עצמם "סוויפטיז" - בחיי היום-יום שלה, וגורמת להם לחוש כאילו הם שותפים להם.

את ההצלחה שלה ממנפת סוויפט גם לתחומים נוספים. היא הבליחה בשנים האחרונות בכמה סרטים ותוכניות טלוויזיה, בהם הסרט עמוס הכוכבים "יום האהבה" והופעת אורח בתוכנית "סטרדיי נייט לייב", שבה הוכיחה שהיא מסוגלת לצחוק על עצמה. היא גם לא שוכחת לנצל את הפוטנציאל המסחרי שלה, וחתמה על כמה חוזים שמנים עם חברות קוסמטיקה. בנובמבר 2011 היא הוציאה ביחד עם חברת אליזבת ארדן את הבושם הראשון שלה, Wonderstruck. על-פי הערכות, בשנה הראשונה הוא יניב הכנסות של 50 מיליון דולר. בנוסף, יש לה חוזה פרסום עם חברת הקוסמטיקה קאבר גירל.

"אני נהפכת לשק של דאגות"

לצד ההצלחה שלה בקרב הקהל הצעיר, סוויפט מצליחה לכבוש גם קהל מבוגר, וזכתה גם להערכת אמנים מהשורה הראשונה. ניל יאנג הודה כי הוא אוהב להאזין לה, ודולי פרטון, שהייתה טיילור סוויפט לפני 40 שנה, טוענת כי היא "הדבר הטוב ביותר שקרה אי פעם למוסיקת הקאנטרי". היא קצרה שבחים גם ממבקרי המוזיקה הקשוחים ביותר של עיתוני מוזיקה כמו "רולינג סטון", שכינו את יכולת כתיבת השירים שלה "גאונית".

חלק גדול מהקהל הבוגר יותר נחשף לסוויפט רק ב-2009, ועל כך היא יכולה להודות לראפר קניה וסט. בטקס פרסי MTV שנערך בספטמבר אותה שנה, הייתה סוויפט בין המנצחים הגדולים. כשעלתה לבמה לקבל את הפרס לקליפ הנשי הטוב ביותר, פצחה בנאום תודה רגשני: "תמיד ניסיתי לדמיין כיצד ארגיש אם אזכה בפרס הזה", כשלפתע התפרץ וסט לבמה, חטף מידה את המיקרופון וקטע אותה "יו, טיילור, אני באמת שמח בשבילך, אני אתן לך לסיים, אבל הקליפ של ביונסה (לשיר "Single Ladies", ר"ד) היה אחד הטובים בכל הזמנים!". סוויפט נותרה פעורת פה, ועזבה את הבמה מבלי לומר מלה.

מי שהפסיד בסופו של דבר כתוצאה מהפרשה היה וסט, שמאז התנצל בפני סוויפט בטלפון, בטוויטר ובראיונות באמצעי התקשורת, ונעלם לזמן מה מאור הזרקורים. סוויפט, שבתחילה בכתה מאחורי הקלעים, קיבלה את ההתנצלות, ושנה אחר כך שרה בטקס פרסי MTV שיר שבו הביעה את סליחתה.

בחודש שעבר היה זה דווקא פרס אחר שהעלה את סוויפט לכותרות. מרכז קנדי הודיע כי סוויפט היא הזוכה בפרס Ripple of Hope, המוענק מדי שנה למנהיגים ולפעילים מתחומים שונים שמראים מחויבות לשינוי חברתי. בעבר זכו בפרס נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, הארכיבישוף הדרום-אפריקני דזמונד טוטו, השחקן ג'ורג' קלוני וסגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור.

מדורי הרכילות מיהרו למצוא תיאוריות קונספירציה ולטעון כי סוויפט זכתה בפרס רק בגלל הקשר הרומנטי שהיא מנהלת עם פטריק שוורצנגר, בנם של ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר, שהיא בת למשפחת קנדי. אבל במרכז קנדי הכחישו את הטענות. "מה שמדהים אותי בטיילור הוא העבודה שהיא עושה הרחק מאור הזרקורים - המנהיגות שלה בתנועה לחינוך לאמנות, הנדיבות שלה כלפי קהילות שנהרסו באסונות טבע, ובמיוחד החמלה שהיא הראתה כמגנה גאה נגד בריונות ואפליה של קהילת הלהט"ב", אמרה קארי קנדי, נשיאת מרכז קנדי, שציטטה את דברי אביה רוברט קנדי, "הצעירים הם התקווה של העולם".

ואולם סוויפט מודעת לכך שהשעון מתקתק, ושהיא לא תהיה צעירה לנצח. "אני פוחדת מהעתיד, מה יהיה הצעד הבא שלי. איך אשמור על ההצלחה, איך אתפתח", אמרה ל"ווג". "לפעמים אני חושבת - 'מה אעשה בגיל 30?' אבל אי-אפשר לדעת! אני מנתחת את עצמי יותר מדי ונהפכת לשק גדול של דאגות".

תאריך:  04/08/2012   |   עודכן:  04/08/2012
רונית דומקה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כך מרוויחה זמרת בת 22 - 57 מיליון דולר
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
Taylor My Life 13
11/08/12 20:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מי שביקר בעבר באחוזת הענק של איש העסקים האמריקני זיל פלדמן בניו ג'רזי מדבר על חוויה בלתי נשכחת. במהלך השנים האחרונות הגיעו אליה בזה אחר זה אנשי עסקים ישראלים או יהודים אמריקנים שערכו עמו שותפויות שונות. זיל (עזיאל) פלדמן ואשתו הלנה בנו את הבית על בסיס זיכרונותיהם מירח הדבש שלהם בצרפת לפני קרוב ל-30 שנה. המבנה, בסגנון צרפתי, שוכן על שטח של 1,700 מ"ר. פלדמן, אשתו ושלושת ילדיו הצטופפו בשמונת חדרי השינה ובתשעת חדרי האמבטיה שיש בבית.
04/08/2012  |  חגי עמית  |   כתבות
נפתלות ונסתרות הן תהפוכות הגורל. 72 שנה לאחר שהעיר הגרמנית קונסטנץ הסגירה את יהודיה למחנות ההשמדה, היא תקיים ב-2 בספטמבר הקרוב יום-הצדעה מיוחד לתרבות היהודית. הוגי הרעיון השטני של "הפתרון הסופי" היו, קרוב לוודאי, מתהפכים בקברותיהם למשמע קיומו של אירוע כזה על אדמה טהורה, כביכול, מיהודים.
03/08/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
בימים האחרונים ועד תחילת השבוע הקרוב, קיימת הרגשה שהקצב אינו עונה על הציפיות שלכם - תהליך מתסכל מאוד, בעיקר אם אתם נמצאים בתוך פרויקט אישי או בעבודה. גם הנושאים הכלכליים גוררים מצבים של חוסר הסכמה, בעיקר בנוגע לדרך בה רצוי לטפל בנכסים משותפים.
03/08/2012  |  טובה ספרא  |   כתבות
התהודה הרבה לה זכתה באחרונה ועידת הנשיא בירושלים, טישטשה לפחות עובדה מצערת אחת, שקשורה בחוסר רגישותו הבסיסית של הנשיא שמעון פרס לאילי הון שנמנים על חבריו, תומכיו ותורמיו.
02/08/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
ילדים מתים על דינוזוארים. אולי זה המסתורין, אולי זה הגודל, אולי הצורות המוזרות, ואולי השמות שוברי השיניים. חובב הדינוזאורים הפרטי בן החמש, למשל, סיווג אותם - לצד כרישים, תנינים ונחשים - כ"חיות מסוכנות", מה שנתן להם באופן אוטומטי תג של חיה מועדפת.
02/08/2012  |  נורית אסיאג  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il