החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל משיקה את מגזין "שפים" - המגזין לענייני אוכל, שיופץ חינם לכל העוסקים במקצועות ההסעדה והקייטרינג. המגזין יצא לאור אחת לשלושה חודשים , ויעסוק בכל פעם בנושא מרכזי אחד. הגיליון הראשון עוסק הצד החוויתי של תעשיית ההסעדה. בחודשים יוני-יולי יופצו כ-2000 גיליונות ללקוחות החטיבה המוסדית של יוניליוור על-ידי אנשי המכירות של החטיבה.
"שפים" הינו כתב עת ייחודי המתמקד בהתפתחויות הגסטרונומיה העולמית, ומביא מידע, חדשות ותחקירים אודות הטרנדים הקולינריים, הסוגיות העומדות על הפרק, דיוקנאות שפים מובילים בארץ ובעולם ותכנים נוספים שיעניינו כל איש מקצוע בתחום המזון וההסעדה.
ענת גבריאל, מנהלת השיווק של החטיבה המוסדית ביוניליוור: "החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל שמה לה למטרה להיות הספק המוביל של פתרונות קולינריים לתעשיית ההסעדה בארץ. במסגרת זו, בנוסף למוצרים האיכותיים שאנו משווקים, המהווים פתרון ייחודי במטבח, אנו רואים עצמנו גם כספקי מידע וידע מקצועי. לכן בחרנו להשיק מגזין שישמש ערוץ תקשורת המשלים את פעילות אנשינו בשטח".
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.