רשת האופנה Crazy Line יוצאת בקמפיין טלוויזיה במרכזו מבצעי סוף העונה ברשת (עד 50% הנחה על כל קולקציית הקיץ) בהיקף של כ - 100,000$.
הסרטון שאורכו 7 שניות יעלה ביום רביעי (14.7.05) בערוץ 2 וערוץ 10 למשך 5 ימים מציג את רונית יודקביץ בקטע מתוך סרטון הפרסומת שהוביל את העונה ובו היא מלטפת את שיערו של בנה הצעיר ומייד אח"כ מפורטים המבצעים בקריינות.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, החליטה הרשת לתת משקל גדול מבעבר לפרסום מבצעי סוף עונה, "מבצעי סוף העונה הפכו מנוף לצמיחה מכירתית ותדמיתית בכל ענף האופנה" בשנת פעילות זו שבה יצאה הרשת לחו"ל, גדלה ההשקעה בפרסום בארץ כפלטפורמה לצמיחה עתידית מקומית שתמנף גם את הצמיחה בחו"ל וכחלק מכך מושקעים משאבים במדיה גם למכירות סוף עונה.
לדבריו, הרחיבה הרשת העונה את פעילותה בתחום הפריטים המשלימים: צעיפים, תיקים, נעליים ותכשיטים, מגמה שתתחזק בחורף הקרוב, כמו כן מתעתדת הרשת לפתוח 2 חנויות נוספות בארץ במהלך חודש ספטמבר 2005.
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים וכוללת 51 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50. הרשת מפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל- 450 אלף חברות. השנה התרחבה הרשת אל מחוץ-לארץ ופתחה את החנות הראשונה (220 מ"ר) בחו"ל. החנות ממוקמת בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה. בקניון 250 חנויות של כל מותגי האופנה הבין לאומיים המובילים, ועוברים בו מידי יום בין 50 ל-200 אלף מבקרים. את מסע הפרסום של הרשת לקמפיין הקיץ מובילה הדוגמנית רונית יודקביץ, תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם". החברה בבעלות משפחת לוין.