|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

"אמיתי, תעשה לי שדרוג"

אמיתי יעקובי משדרג פרופילים באתרי הכרויות, והוא כנראה עושה זאת נכון מי רוצה דייט ולא קיבל? תופסים ברשת - מיזם חדשני ומקורי
17/08/2012  |   יפעת גדות   |   כתבות   |   תגובות
בין 100-50 תווים...[צילום: פלאש 90]

לפני ואחרי
אני שרון, עו"ד בת 35, גרה ברמת גן, אוהבת סרטים. אני בחורה רצינית, מעוניינת בגבר רציני, מבוסס, עם ראש על הכתפיים, בעל חוש הומור וגבוה, שסיים עם שלב המשחקים ומתכנן להיות אבא בקרוב.
אני עו"ד, אז אספר על עצמי בכמה משפטים. שמי שרון, בת 35 מרמת גן. אוהבת לבקר בבית הקולנוע ולהתרגש מול המסך הגדול, אבל עוד יותר מזה אוהבת להתרגש במציאות. מחפשת פסקי דין לאהבה, המבוססים על חברות עמוקה ושותפות, שיובילו לקש אמיתי כדת וכדין. חבר מושבעים יקר. בית המשפט אמר את דברו.

הכרטיס המשודרג של גלי
אני גלי, אוהבת מטקות, ים וגם יבשה. אוהבת הופעות חיות, חיות שונות ולא מפחדת מג'וקים (טוב, אולי בעצם רק קצת). בזמני הפנוי עוסקת בניסויים קולינריים במטבח (סלייסים של סינטה, מישהו?) חוץ מזה אני מנגנת בגיטרה, ולאחרונה למדתי את האקורדים של "Stairway to Heaven". לדעתי, אני כשרון מבוזבז. השכנים אומנם חושבים אחרת - אבל אין להם שמיעה מוסיקלית, אז זה לא ממש נחשב. למחייתי מבלה בחברת היי-טק. אז אתם שואלים מה אני עושה פה? דרשו שותף רציני ומצחיק לזוגיות כיפית וחמה שעטופה באהבה גדולה!
נ.ב. - אם אתה חלש במטרות, תמיד נוכל לחפש יחד את הילד האבוד מ-7 ימים.

עם קורות חיים אנחנו עוד מסתדרים, חלקנו גם מסוגלים לכתוב מאמר שמכבד את עצמו, אבל איך מספרים על עצמנו ב"50 תווים" במיוחד כשהמטרה היא למצוא בן או בת זוג לחיים? קשה...

"למרבית האנשים הנמצאים באתרי ההיכרויות, אין מושג מה לכתוב, איך לכתוב וכמה לכתוב. בשורה התחתונה - הם נכשלים במבחן 100 המילים. והאמת? הם לא אשמים! שימו אותם בבר שכונתי, בפאב או במועדון סוער והם ירגישו כמו דג במים, תכניסו אותם לאינטרנט והם לא ימצאו את הידיים והרגליים". כך אומר אמיתי יעקובי.

"אמיתי יעקובי משדרג פרופילים".

"אני הדס, בת 45 גרושה+2, מדריכת יוגה. האמת שלא חשבתי שאי פעם ארשם לאתר הכרויות אבל כנראה שאין ברירה. טוב, אז אני מחפשת זוגיות יציבה לטווח ארוך, עם גבר שסיים את שלב המשחקים ויודע מה הוא רוצה מעצמו".

מודעה כזו, ורבות כמוה, של גברים ונשים, לא רק שלא מזמינה את הצד השני להתעכב עליה אפילו לרגע אלא שגם לא מגלה לנו מי באמת מסתתר מאחוריה.

"אפשר גם אחרת", מסביר אמיתי, וגם נותן דוגמא, הנה:

"מי אמר שפרק ב' זאת מילה גסה?! נעים מאוד, אני הדס, בת 45, מדריכת יוגה לפרנסתי ולהנאתי ואימא לשני ילדים מדהימים. אני מאוד נהנית מחלק זה של חיי: צומחת, מתפתחת, ולומדת כל יום משהו חדש. המוטו שלי בחיים הוא: "יום שלא חייכת בו הוא יום מבוזבז". אתה מוזמן לשיעור יוגה אישי ואחר-כך נוכל להמשיך לכוס תה ירוק, ולא, אני לא צמחונית (-:

אמיתי, בן 32, קיבוצניק לשעבר, הגיע לתל אביב לפני שש שנים, ומאז הוא נושם את העיר הזו ומרגיש את האנשים שבה עם חושים מחודדים מאד.

הרעיון לשדרוג פרופילים היה בתחילה לא יותר ממענה לצורך, צורך של חבר שנרשם לאתר הכרויות ולא הצליח להבין למה בחורות לא פונות אליו. התסכול היה גדול, ואמיתי היה בסביבה, הקשיב והבין שמשהו מתנהל לא נכון בעניין. רועי [שם בדוי], כפי שמספר אמיתי, נראה מצויין, בחור עם ראש על הכתפיים, ערכים, רצון אמיתי לזוגיות, ובכל זאת פניות – אין. קריאה מהירה של הפרופיל לימדה את אמיתי שאין בו דבר וחצי דבר מהתכונות המעניינות של רועי, ולעומת זאת, הוא עמוס בפרטים משמימים שלא מזמינים כל התעניינות.

אמיתי, חבר נאמן, לקח את הפרופיל ושדרג אותו - ממנהל מחסן בחברה גדולה, הפך רועי למנהל לוגיסטי בחברת רכש גדולה, וממי שאוהב לטייל בארץ ולצלם, הפך רועי למטפס על הרים וגבעות והציע לצלם – במצלמה איכותית ולא באייפון – את בת הזוג שתצטרף אליו. התגובות לא איחרו להגיע. בחורות החלו להתעניין וגם פגישות נקבעו.

הניסיון המוצלח הוביל אותו להקים את "תופסים ברשת".

"אני לא משקר", הוא מדגיש, "אני פשוט מבליט את מה שרצוי להבליט. אני הופך לימון ללימונדה. אני מחפש את הייחודי, שקיים בכל אחד. אני מנסה להבליט את הלקוח שלי מול שאר "המתחרים" הפוטנציאליים שלו, או שלה. אני גם לא מבטיח חתונה, אלא חשיפה למספר גדול יותר של חברים ומספר רב יותר של מפגשים".


עולם האינטרנט של היום הוא עולם מהיר. הגולשים לא עוצרים, לא מתעכבים הרבה על הכתוב, כמות האינפורמציה היא עצומה, ולכן מגילות ארוכות אינן זוכות כלל להתעניינות. פעמים רבות, הוא נתקל בפרופיל שהוא בליל עצום של מילים, וגם אם מאחורי המילים הללו מססתר אדם מרתק הרי שאין מי שיעצור לרגע כדי לגלות זאת.

מדובר באנשים איכותיים, משכילים, שנראים טוב, עובדים בעבודות מכובדות ויש להם רק בעיה אחת, העובדה שהם לא יודעים לשווק את עצמם באינטרנט.

אמיתי נותן לי דוגמא. בחורה שהגיעה אליו עם פרופיל באתר הכרויות שדמה יותר ל"רשימה שחורה". הדרך בה בחרה לתאר את הגבר אותו היא מחפשת הייתה בנוסח "רק לא... ורק לא..."...."הרגשתי שהיא כועסת", אומר אמיתי, "וכעס הוא בוודאי לא התחושה שכדאי להעביר כשאנו מחפשים בן או בת זוג". הפרופיל שודרג, התאור התמקד יותר בבחורה עצמה ובמה שיש לה להציע והפניות לא איחרו לבוא.

אמיתי מציע מענה לכל הגילאים, למשכילים יותר ולמשכילים פחות, לגברים ולנשים. לכולם. בשלב הבא גם שדרוג הפרופילים יעבור שדרוג... שיתוף פעולה עם צלמת ומעצב תדמית יאפשר להציע לגולשים מעין חבילה שתכלול ייעוץ בנושא ה"לבוש הנכון", תמונות פרופיל בהתאם ועריכת הפרופיל.

בגדול התהליך פשוט למדי. אמיתי מקיים ראיון טלפוני עם הפונים אליו, לאחריו מקבל אליו את הפרופיל שכתבו, עורך אותו מחדש ושולח אותו לאישור הלקוח. פעמים רבות הוא שולח קודם לכן שאלון כדי לגלות פרטים נוספים שהלקוח לא מודע לחשיבותם.

כשהפייסבוק החל לצבור תאוצה הייתה תחושה שאתרי ההכרויות יעברו מן העולם, אך עם הזמן היה ברור שהרשת החברתית לא תוכל להחליף את מה שיש לאתרי ההכרויות להציע.

לסיום, אמיתי מחלק גם כמה טיפים - ותרו על הקלישאות. כתבו משהו מעניין, מושך שייחודי לכם. אל תכתבו "מגילות". עומס במידע הופך את הפרופיל למשעמם ומעיק, כתבו בקצרה, ורצוי בהומור. וכמובן - שדרגו את עצמכם. לפניכם עשו זאת אלפי הספרים השכונתיים שהפכו למעצבי שיער.

אמיתי "אחרי שדרוג"
יעקובי. שדרג את עצמו [צילום: אמיתי יעקובי]

מסתכל על העולם בעיניים ירוקות ואופטימיות
▪ ▪ ▪

אמיתי בן קיבוץ נירים. למד ב"בצפר" קופירייטינג, למרות שמעולם לא עסק בכתיבה, לא בכתיבת פרוזה ולא בחריזת שירים, כנראה שבכל זאת קשר טוב עם המילים והשפה מצוי שם כי מאמר שכתב על רבין ז"ל הוא מה שבוחרים המורים להקריא כל שנה בטקסי יום הזכרון.

אמיתי הוא המייסד והבעלים של חברת "הֶחָלוּץ", המתמחה במתן שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית וכתיבה לקידום (SEO).

בסוף הראיון עימו הוא ממהר לומר "אני לא מתפרנס מזה. מקור הפרנסה שלי הוא חברת 'החלוץ' שהקמתי. שדרוג הפרופילים הוא בעיקר רצון לעזור, לשפר. אם אני עוזר לאנשים – דייני".

אמיתי המשודרג

"אני אמיתי, בן 32, גר בתל אביב, אוהב את העיר הזו ואת כל מה שיש לה להציע. יחד עם זאת, מדי פעם שולח את הגוף והנפש לקיבוץ נירים שבו גדלתי. כן, יש מקום כזה. לפרנסתי משחק במילים, משבץ אותן במשפטים ויוצר חלומות בעולם הפרסום בחברת הקופירייטינג שהקמתי. חוץ מזה, אני מסתכל על העולם בעיניים ירוקות ואופטימיות, עם שאיפות בשחקים ורגליים על הקרקע, ואוהב לבשל (ברגע זה רק על פלטה, בכל זאת, דירה בתל אביב...)

אז אחרי שהגשמתי את רוב שאיפותיי, הגיע הזמן לצאת למשימה הבאה - למצוא את החצי השני.

לצורך העניין דרושה בחורה חמה, יצירתית, מתוקה וקצת שרוטה (במובן הטוב של השרוטה). תנאים טובים למתאימות :-)"

תאריך:  17/08/2012   |   עודכן:  18/08/2012
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"אמיתי, תעשה לי שדרוג"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
דרור5
18/08/12 12:26
 
רונן 65
20/08/12 21:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הפיגוע בבולגריה בחודש שעבר שבו נרצחו חמישה ישראלים ונהג אוטובוס בולגרי מיוחס לחיזבאללה, אבל הוא מצטרף לפיגועים שביצעה בשנה האחרונה ברחבי העולם פטרוניתו של הארגון, אירן. היו פיגועים באזרבייג'ן, בטורקיה, בהודו, בתאילנד ובקניה. רק הפיגוע בהודו זכה לתשומת לב בארץ, בשל פציעתה של אשת הנספח הצבאי הישראלי.
17/08/2012  |  יאיר שלג   |   כתבות
לפני כמעט שמונה שנים, בליל הבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2004, דיווחו לערוץ 2 יונית לוי וערד ניר ממטות שתי המפלגות הגדולות. ג'ורג' ו' בוש המושמץ היה אז הנשיא, והוא התמודד לכהונה שנייה מול הסנאטור הדמוקרטי ג'ון קרי. אף שממוצע הסקרים הצביע עד לרגע האחרון על יתרון לבוש, שני הכתבים הישראלים הותירו את הצופים בארץ בתחושה שניצחונו של קרי כמעט מובטח. אם הצלם היה פותח מעט את עדשת המצלמה, ייתכן שהיינו יכולים להבחין בבקבוקי שמפניה שהכינו כתבינו מראש.
17/08/2012  |  תמיר מורג  |   כתבות
במקום שבו פוצץ הנגמ"ש המצרי ביום ראשון בערב נשארה ביום שלישי בבוקר רק חלקת קוצים שרופה. רבים מהנוסעים בכביש 232, כביש האורך של הנגב המערבי, מתקשים להאמין שבתחילת השבוע שעבר נסע עליו רכב משוריין עמוס מחבלים וחומרי נפץ. מסיבה שעדיין לא הובררה לחלוטין, המשוריין חלף על פני הפנייה לקיבוץ כרם-שלום והמשיך לשעוט קדימה עוד 500 מטרים עד שיורט בידי כלי טיס של חיל האוויר בסמוך לאנדרטת אוגדת הפלדה.
17/08/2012  |  אלישיב רייכנר  |   כתבות
כחודשיים לפני יום הולדתו ה-70 (נולד בז' חשון תש"ג, 18.10.42 ) חזר המהנדס, הקבלן והיזם הוותיק אורי דורי לעסקי נדל"ן. הוא רכש מבית ההשקעות פסגות 11% מחברת אורתם-סהר. דורי שילם 12 מיליון שקל. אמנם, הוא מחזיק רק חלק קטן ממניות אורתם-סהר, אבל כל השותפים האחרים החליטו מיד וללא היסוס: דורי יהיה יו"ר פעיל של אורתם-סהר.
17/08/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
שלושה יצאו לקרב על הנהגת הבית היהודי. רב ופרופסור (שהוא גם שר והיו"ר המכהן), פוליטיקאי ותיק ופרלמנטר בעל ניסיון (וגם שר לשעבר), ואיש היי-טק ויזם צעיר ונמרץ (ששימש רל"ש של נתניהו ומנכ"ל מועצת יש"ע).
17/08/2012  |  סופיה רון-מוריה  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il