רשת רהיטי "ברזילי" המתמחה ביצוא, ייבוא ושיווק רהיטי ילדים, נוער וריהוט משרדי, עולה בקמפיין פרסום בכיכובה של כוכבת הילדים מיכל צפיר, לקראת חזרה לביה"ס בהשקעה של 500,000 שקל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "מידן- שנהב", ויכלול פרסום שבועי בעיתונות הארצית, אינטרנט, BTL והפצת קטלוגים ברחבי הארץ.
סיסמת הקמפיין היא: "לבוא, להתאהב, להתחדש".
הסיסמה מלוות בטיפים מפיה של מיכל צפיר "כיצד לעצב חדר שבא מאהבה".
רשת רהיטי "ברזילי, מונה כיום 7 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ-50 עובדים.
תקציב הפרסום של הרשת מוערך בכ-300,000 דולר בשנה.