שירז טל תוביל את עונת החורף 2005 לרשת קרייזי ליין. טל נבחרה להחליף את רונית יודקביץ, שהובילה את קמפיין הרשת לקיץ 2005.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל השיווק של רשת האופנה "קרייזי ליין": מעבר להתאמה מושלמת של קולקציית החורף האופנתית לטל, היא משדרת איכויות ההולמות את האשה על-פי "קרייזי ליין": נינוחה, בשלה, מצליחה, מנוסה, מוכשרת וכזאת שמרגישה טוב עם עצמה כאשה אמיתית.
לדבריו, נתפשת טל כדוגמנית הישראלית שהצליחה ביותר בחו"ל והתדמית הבינלאומית מתאימה לרשת שפתחה השנה סניף ראשון בחו"ל.
קמפיין הפרסום של "קרייזי ליין" לקיץ 2005 הקרוב יכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ארצית וקטלוג יוקרתי, תחת הסיסמא "יותר אשה מאי פעם". משרד הפרסום: "מקאן אריקסון".
רשת Crazy Line היא הרשת המובילה בארץ לאופנת נשים ומונה 51 חנויות בארץ. הרשת מייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40-50 ומפעילה מועדון לקוחות המונה מעל ל-450 אלף חברות. השנה התרחבה הרשת אל מחוץ-לארץ ופתחה את החנות הראשונה (220 מ"ר) בחו"ל. החנות ממוקמת בקניון "CENTRO" שבעיר OBERHAUSEN הנחשב לאחד הקניונים הגדולים והמצליחים בגרמניה. בקניון 250 חנויות של כל מותגי האופנה הבין לאומיים המובילים, ועוברים בו מידי יום בין 50 ל-200 אלף מבקרים. החברה בבעלות משפחת לוין.