|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מי מחפש כותרות כלכליות שקריות?

פוליטיקאים בעולם יורידו כפפות ויפסיקו להיות מנומסים מצבנו הכלכלי טוב, הפרשנים הכלכליים רק מחפשים כותרות ומה עם ערוץ 10? תחזית אסטרולוגית לשבוע 31.8.12-24.8.12
24/08/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
מציגים לכם חצאי אמיתות בנוגע לכלכלה הישראלית [צילום: פלאש 90]

עם מבנה הכוכבים המתהווה עד לתאריך 29.8, כדאי להיזהר בתהליך קבלת ההחלטות, בעיקר בכל הקשור לתחום הפיננסי. החלטות מינוריות ומסקנות לא צפויות עלולות להיות משמעותיות, והתוצאה תהיה כמו כדור שלג המתגלגל מראש הר במהירות, ועלול להפוך למפולת שלגים.

בתאריך 31.8 יהיה מופע נוסף של ירח מלא. מבנה הכוכבים בו משתלב הירח המלא מעיד על ימים טובים להוראה ולמערכת היחסים בין מורים ותלמידים. לוח הזמנים טוב לתחילתו של קורס חדש או שיעור בנושא לא מוכר. האנרגיה הזו מביאה הזדמנות ללמוד עם אדם כריזמטי, שיכול להיות למורה דרך בחייכם.

השמש עברה למזל בתולה, מביאה קצת יותר סדר וניקיון בחיים, וחזרה למציאות המפוכחת, בעיקר לאחר חודש של דרמות, עם השמש במזל אריה (הדרמות הרעשניות בתקשורת ששמענו וראינו במהלך אוגוסט בעזרתו של כוכב מרקורי בנסיגה גם הן במזל אריה). עתה השמש בטיולה במזל בתולה צנועה בהתנהלותה, מביאה עימה בדרך כלל את הפשטות והשקט, בלי לחפש תשומת לב.

מבנה הכוכבים צפוי להיות מביך, בעיקר היום ומחר, אבל תיתכן גם השפעה קלה בהמשך השבוע - מצב שיביא לרה-ארגון ושינוי סדר העדיפויות ולניסיון לשנות את הדרך שבה ניתן לממש את האנרגיה היצירתית, במטרה להגיע ליעדים האישיים. עדיף לא להיות פזיזים, בעיקר אם יש בכוונתכם לפזר את חוסר הוודאות. עדיף לחבוק את המבוכה הזמנית, זה יכול להביא אתכם לחשוב ברמה גבוהה יותר, אבל הישמרו מלהיכנס לחזון או לאידיאל, ולנסות להמריא איתו כשזה משהו ארעי שעלול להביא איתו גם נפילה.

בכל מקרה, החשיבה השבוע תהיה יצירתית ומבריקה מצד אחד, ואובססיבית ולא צפויה מצד שני. אלה מכם שחושבים עם "ראש פתוח" יזכו להשראה במיטבה, ואלה מכם שהם חסרי סבלנות מטבעם עלולים לחוש מבוכה ופיזור דעת.

כוכב מארס עבר למזל עקרב ויביא יותר אינטנסיביות, נחישות וכוח רצון לכל פעולה. סביר להניח שנראה הרבה פוליטיקאים בעולם מורידים כפפות ומפסיקים להיות מנומסים או נחמדים. סביר שנפגוש גם בחברים ועמיתים שלנו בכל המישורים שלא יוותרו על עמדתם, גם הם יופיעו ויתבטאו בלי כחל ושרק.

הירח היה בטל מאתמול, יום חמישי, משעה 12:33 בצהריים עד היום, שישי, 24.8, בשעה 13:50.

השבוע...

24.8 משעות הצהריים ייתכן שקיימת קצת מבוכה, אולי אינכם בטוחים בזולת. זה יום שבו הדגש הוא יותר על מטרות בעלות אופי אידיאליסטי, או שאתם מייפים מצבים קיימים כדי להמשיך קדימה. הרגשות עזים במיוחד.

25.8 מצב הרוח החיובי דוחף אתכם למפגשים משמחים. אתם משתחררים וחשים ביטחון.

26.8 הירח בטל משעה 08:30 בוקר עד שעה 15:59 בצהריים. אתם ממוקדים במטרות שלכם כדי לסיים את מה שנדרש. ייתכן שמתעורר קונפליקט אישי, הקשור לדרך בה אתם מבטאים את מה שאתם מרגישים.

27.8 יש צורך לשנות או לגוון את השגרה. הסקרנות היום במיטבה, אבל מקשה על הריכוז. נסו לקבל ולהבין שלא כל אחד חושב כמותכם, מניפולציות לא יועילו לכם.

28.8 אתם מגיבים במהירות, שימו לב למה שאתם אומרים, מאחר שאתם מפתיעים, ולא לטובה. הירח בטל משעה 12:24 בצהריים עד שעה 19:38 בערב. שעות הערב מביאות השראה.

29.8 חבר או ילד שלכם זקוקים לעזרה, תנו תמיכה והראו היכן קיימת קרן אור. גם אתם תמצאו דרך לשחרר ואפילו פעילות ספורטיבית, כמו צעידה או רכיבה על אופניים, יעשו את הנדרש.

30.8 היום מתאים לתוכניות מעשיות, להתמקד ביעד הרצוי בהצלחה. הצורך הוא להיות בחברת בני המשפחה, שם אתם זוכים לחוש תחושת ביטחון. הירח בטל משעה 19:47 בערב עד 00:31 אחר חצות.

31.8 מפגשים ורבליים יאפיינו את היום. חפשו את הדרך לגוון את השגרה והימנעו מאנשים ביקורתיים בסביבה שלכם. בשעות הערב הרגשות מכסים על ההיגיון, העדיפו את חברתם של אנשים היקרים לליבכם.

כלכלה ושווקים

הכותרות המגוונות אינן יכולות להסתיר את העובדות. אין זה משנה מי יעמוד בראש הפירמידה ובאיזו מדינה מדובר, הכלכלה תמשיך להעסיק את העולם, וההתמודדות הזו אינה קצרת טווח, אלא כמו שנכתב כאן כמה וכמה פעמים, היא תימשך לאורך כמה שנים עד שנת 2015 במקרה הטוב, והתאוששות, שתחזיר את הצבע ללחיים, קרי שגשוג, תגיע רק לקראת 2020-2018.

היתרון שלנו במדינה הוא נקודת המוצא, כלומר המשבר העולמי היה לידנו. מצב הכלכלה הטוב במיוחד לאורך השנים האחרונות במדינה, גרם לכך שמדינת ישראל נכנסה לתקופת המשבר העולמי במצב כלכלי איתן כך שהצמיחה המשיכה, ולא פעם כולם בעולם עמדו משתאים לנוכח ההבדל במספרים, בעיקר בגלל שאנחנו מדינה קטנה.

אבל עם הכוכבים אי-אפשר היה להתווכח. גם עתה, כשכמה פרשנים כלכליים התחילו להיות היסטריים ולהצהיר הצהרות בפנים חמורות סבר, עדיין מצב הכוכבים מעיד שמצבנו הוא טוב!!! נכון, הכל יחסי. הצמיחה תמשיך, המספרים ישתנו, אבל עדיין אלה יהיו מספרים של צמיחה. והפרשנים? אלו מחפשים כותרות!!! בלי להציג את האמת במלואה לקהל הקוראים או המאזינים, ברדיו או בטלוויזיה. כשהמצב באמת יורע, אתם הקוראים תקבלו את המידע.

יוקר המחיה הוא עובדה שלא ניתן להתווכח איתה, אבל עדיין, אם נהיה כנים, בעולם החיטה התייקרה ב-21% ובישראל הלחם התייקר רק ב-6%. תסיקו מסקנות. אם בשדה התעופה נרשמו לאורך חודשי הקיץ מספרים גדולים יותר מבשנה הקודמת, אז תשאלו את עצמכם את השאלות הנכונות.

הוויכוח הצפוי לא ידלג עלינו - האם המדינה צריכה להיות על בסיס כלכלה סוציאליסטית (כוכב אורנוס) או קפיטליסטית (כוכב פלוטו). המאבק, המאתגר את שני הכוכבים האלה, מעיד שאין סיכוי לניסיון להגיע לתוצאה חד-משמעית. הריבוע הזה יביא למבנה כלכלי חדש, שכוחו יהיה השילוב בין לבין. מצד אחד הנתינה, שאצלנו כבר באה לביטוי חלקי בעקבות המחאה החברתית (כוכב אורנוס, המרדן) מול הצורך לשמור על תחרות ואיתנות במשק (כוכב פלוטו, שהביא איתו מיסים חדשים אבל ממשיך לחשוף הונאות פיננסיות בלי רחמים).

באירופה המדיניות הכלכלית הייתה ברובה יותר סוציאליסטית ורוב המדינות שם קורסות, ואלה שלא, נדרשות להערכות כלכליות חדשות, שינויים במיסוי ובחלוקת משאבים. בארה"ב הכלכלה הקפיטליסטית התרסקה, בעיקר אחרי שנחשפו הונאות של הבנקים הגדולים, חברות השקעה ותאבי הבצע בוול סטריט. אין שחור ולבן, ההתמודדות בין הכוכבים אורנוס ופלוטו הציגה לפנינו את המציאות החדשה, שנכון לעכשיו אין לה פתרון. אבל בהדרגה, בעתיד, נכיר את התמונה שתכיל את המגמות המנוגדות, נבין לאן פניה של הכלכלה החדשה, רק בסבלנות במהלך השנים הבאות.

החל בתאריך 10.10.2012 עד לתאריך 19.7.2013, נראה שילובי כוכבים שיעזרו להשקעות ארוכות טווח בשווקים. המבנה בין סאטורן ונפטון יאפשר, לאלה מכם שיודעים להמתין בסבלנות, להשקיע וללכת הלאה, בלי להיצמד למסך.

בימים האחרונים כוכב מארס עבר למזל עקרב, אחריו ניכרת גם השפעת כוכב נפטון, שתימשך גם בתחילת השבוע. ייתכן שתהיה שביעות רצון, שמשמעותה עלולה להיות אשליה זמנית עד לתאריכים 3.9-2.9, אז תחזור ההתפכחות.

המעבר של כוכב מארס למזל עקרב מניח יסודות חיוביים למחירי המתכות היקרות, ובהמשך כשכוכב סאטורן יעבור למזל עקרב, בתחילת אוקטובר, יש סבירות גבוהה מאוד שמחירי הזהב ושאר המתכות ינסקו שוב.

אצלנו
ערוץ 10 - ישרוד עם טיפול יסודי

תזכורת מכתבה שפורסמה כאן בתאריך 16.12.11, בה נכתב על ערוץ 10: "בתאריך 28.1.2002 עלה ערוץ 10 והחל לשדר. כוכב פלוטו העובר במזל גדי, הופך כל אבן וכל לבנה, בכל מוסד שאינו מתנהל לפי הכללים, אם אלה הכללים הפיננסיים, או הפורמאליים, הנדרשים. אם אכן ההתנהלות היא קלוקלת, אין סיכוי שהסודות יישמרו, אור השמש יחשוף הכל. בהורוסקופ של ערוץ 10, נמצא כוכב יופיטר המקודם במעלה 6 במזל סרטן, ובמפת הלידה במעלה 7 בסרטן, וכוכב מארס נמצא במעלה 6 במזל טלה. כוכב פלוטו העובר עתה מולו מספר לנו שיש כאן הפסדים גדולים, מציאות שמשמעותה פשיטת רגל. כוכב יופיטר מסמל הוצאות בגדול, לעיתים הוא זה שמסמל בזבוזים, או איבוד שליטה על הוצאות, בעיקר כשיש מנעד בין הכוכבים מארס ויופיטר.

"כוכב פלוטו לא מוותר. הוא דורש רה-ארגון יסודי, אם יהיה ניסיון למרוח שוב את הנתונים, כפי שאנו שומעים בימים האחרונים, כדי לאפשר לערוץ להמשיך ולפעול, הסיפור יחזור על עצמו קשה פי כמה.

"במהלך השנה הקרובה כוכב פלוטו וכוכב אורנוס לא ינוחו ויעוררו הרבה כעסים (מארס במזל טלה האימפולסיבי), על מצבו של הערוץ. קיומו יהיה תלוי רק אם ייעשו שינויים דרמטיים בניהולו, המתכונת הנוכחית לא יכולה לשרוד. כוכב פלוטו וכוכב אורנוס יחזרו להשפיע בחודשים אוגוסט-נובמבר 2012, הם יבחנו בלי רחמים מה ישתנה...".

כפי שנכתב לפני כשמונה חודשים, הניסיון להמשיך הלאה בלי לתקן באמת, החזיר עתה בחודש אוגוסט 2012 את הנושא לשולחן הדיונים ומן הסתם המו"מ ימשיך; אבל נזכור כולנו, שאם לא יטפלו בנושא ביסודיות, אורנוס יגרום מתחים ואי-שקט, שיביאו בסוף לפיצוץ, אבל כוכב פלוטו לא יוותר, הוא לא ייתן להנהלת הערוץ לגרור רגליים, רק שינוי פיננסי רציני יוכל להציל את הערוץ.

מעברי מזלות
מעבר ראש וזנב דרקון ממזלות קשת-תאומים למזלות עקרב-שור
▪ ▪ ▪

בשבועיים הקרובים, בגלל המעבר ראש וזנב דרקון ממזלות קשת-תאומים למזלות עקרב ושור אנו עלולים לשמוע על כמה אנשי דת וספר, אנשי עט והוצאה לאור, תקשורת ואתלטים שיעברו מן העולם הזה לעולם חדש.

ראש הדרקון הוא המקום במפה שמעיד על התפתחות, בזמן שזנב הדרקון מייצג את המבנה הישן שאליו קל לגלוש, אבל הוא זה הגורם לסטגנציה ומקשה על קידום. המעברים של הראש והזנב מתארים מצבים שיכולים לעצור אותנו או לדחוף אותנו להצליח.

על אופיו של המעבר לעקרב-שור נרחיב בהמשך.

"אין השלמות שלמה בלי אי-שלמות, ואין טוב בלי רע" [לייבניץ].

תאריך:  24/08/2012   |   עודכן:  24/08/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רענן אלוני, 47, פועל בשקט ובמהירות. בארבעת החודשים האחרונים, אולי קצת יותר, אירגן קבוצה של יזמים ומשקיעים, שיחד איתו קנו ארבעה מגרשים במרכז ובמערב תל אביב. הם מתכננים לבנות על המגרשים 104 דירות יוקרה, שיימכרו לקבוצות רוכשים בתמורה כוללת של 307 מיליון שקל. אם לא די בכך, נכנס אלוני גם לשתי עסקות נדל"ן גדולות בנתניה ובקיבוץ הגושרים.
24/08/2012  |  אלעזר לוין  |   כתבות
לפני חמישים שנה הוא כיכב כלהיט התורן של מצעד הפזמונים הישראלי. היה זה השיר הסטירי של רביעיית מועדון התיאטרון המיתולוגית על הפשפש שעלה למעלה. הכוונה הייתה לאותו פקיד זוטר שהצליח לטפס למרומי הסולם רק בזכות קשריו הענפים עם המעאכרים הנכונים.
24/08/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
מאז ומתמיד תרגילי הבטן היו המנה העיקרית בתוכנית האימון שלכם, נשים וגברים יקרים..תרגילי הבטן היו המטרה העיקרית שלכבודה הייתם טורחים להזיז את הישבן שלכם (גם תרגילי ישבן כבודם במקומם מונח) ולהגיע לאימון.
23/08/2012  |  ג'ניה רומסקי   |   כתבות
עד המדינה במשפט הולילנד, ש"ד, הוא חובב אמנות. בדירתו היו עשרות יצירות אמנות, אשר הוערכו במאות אלפי שקלים ואשר הועברו לאשתו במסגרת הסכם הממון ביניהם. פעילות אחרת שלו בתחום האמנות מביאה גורמים בהגנה במשפט הולילנד לטעון, כי ש"ד שיקר ביודעין בהסכם שחתם עם המדינה, ולכן צריך לפתוח את ההסכם איתו - או לכל הפחות לחקור אותו על גרסאותיו ומעשיו.
23/08/2012  |  איתמר לוין  |   כתבות
ארוחת העשר צריכה להיות מזינה ומשביעה, היא עוזרת לנו להמשיך להיות מרוכזים במהלך היום מומלץ לשתות בין 10 ל-12 כוסות מים לאורך היום ההמלצה לצרוך לפחות שלוש מנות חלב ליום או שווה ערך להם כחלק מתזונה מאוזנת
23/08/2012  |  איילת נדיב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il