|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
בקרוב תגיעו רחוק [צילום: פלאש 90]

ועידת המוזיקה: כיצד להתניע קריירה מוזיקלית?

מנכ"ל ומייסד חברת המיתוג הבינלאומית UG Strategies נותן את עשרת הטיפים שלו למוזיקאים מתחילים, לרגל השתתפותו בוועידת המוזיקה הבינלאומית בירושלים
30/08/2012  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   כתבות   |   תגובות
   רשימות קודמות
  מה למדנו ממחוברים 2?
  "חנפן? אני זורם עם זה"
  בדרכים: מסע מאכזב בקווי הלילה
  בגיל השלישי ג'יין פונדה לוהטת מתמיד
  פסטיבל עכו 2012: נפרדים מסמדר יערון

לרגל ועידת המוזיקה הבינלאומית שנפתחה השבוע בירושלים, פאראג בנדרי (Parag Bhandari), מנכ"ל UG Strategies שהוזמן להשתתף בפאנלים, חושף כמה כללים מנצחים לגבי איך להניע את הקריירה קדימה. בנדרי מתמחה בשיווק, מיתוג ויח"צ לשוק הבידור והפנאי. לקוחותיו המגוונים נעים מפסטיבל "לולה פלוזה" דרך הלייבלים יוניברסל, וורנר, סוני, 20th Century Fox, ועד בחברות כמו הייניקן ונינטנדו. הוועידה, ביוזמת עירית ירושלים, רובע המדיה JVP וקבוצת זאפה, נפתחה ביום שלישי ותסתיים מחר (שישי, 31.8.12). במהלכה מתקיימים פאנלים, מפגשים והופעות שונות.

10 הטיפים של פאראג בנדרי
(באדיבות ועידת המוזיקה בירושלים)

1. חשבו ביזנס: הצעד הראשון בכל אסטרטגיית שיווק הוא להגדיר יעדים ברורים ולוחות זמנים מסודרים ולהשתדל לעמוד בהם. חשבו, מה הייתם רוצים להשיג בטווח קצר ולטווח הארוך? כולנו היינו רוצים להשתלט על העולם, אבל עלינו להיות מציאותיים. מה תהיו שמחים להשיג בעוד שישה חודשים? תוך שנה? רשמו לעצמכם מטרות עסקיות התלויות בכם ואינן מסתמכות על גורם חיצוני, כך תדעו שמטרות אלה ברות מימוש. הוכח כי אנשים ששמים לעצמם מטרות מוגדרות ורושמים אותן – הסבירות כי אומנם ישיגו אותן היא גבוהה יותר. דוגמה למטרות כאלה: כמה מוזיקה חדשה אשחרר השנה? כיצד ארחיב את בסיס המעריצים שלי בשנה הקרובה? האם כדאי לי לרכוש ציוד חדש כלשהו? בנו תוכנית אסטרטגית שתעזור לכם להגשים יעדים אלה. ואל יתהלל חוגר כמפתח: כדאי להתחיל בקטן ולטפס אט אט מעלה. עדיף להיות ריאלי וזהיר. ארגנו לעצמכם סביבת עבודה/חזרות/כתיבה מסודרת המתאימה לצרכיכם ודאגו שהמטרות שכתבתם תהיינה נגישות. חזרו וקראו אותן יום יום אם צריך.

2. דאגו לקבל עזרה מהסביבה להגשמת מטרותיכם: בראש ובראשונה – אל תעמיסו על עצמכם. מחקרים מוכיחים כי ממוצע המטלות שאדם מסוגל לבצע אפקטיבית ביום אחד עומד על שש. כדאי להקפיד לעשות משהו קטן בכל יום שיקדם אותנו לעבר מטרותינו. מומלץ לשתף את מטרות אלה עם אנשים קרובים שניתן לסמוך עליהם ואף להיעזר באדם קרוב או שניים, או אפילו לקחת מתמחה – תתפלאו כמה צעירים שישמחו להכיר מקרוב את התחום ולהקדיש מזמנם על-מנת להיות חלק בעשייה שלכם ישנם שם בחוץ.

3. שמירה על קשר רציף עם המעריצים: לאחרונה המושג "Fan Engagement" מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של כל אמן, ממש כמו קשרי לקוחות בעולם העסקי. הקפידו לעדכן סטטוסים ולשתף מידע ברשתות החברתיות השונות ולגרום למעריצים להבין כי הם חלק בלתי נפרד מהעשייה שלכם. יחד עם זאת – יש להזהר מלהפריז: מחקרים מראים כי פרסום על הקיר בפייסבוק בתדירות של עד פעמיים ביום זוכה בממוצע ל-20% יותר לייקים ו – 73% יותר תגובות ממפרסום מעל שלוש פעמים ביום. כמו-כן, פרסומים הפותחים דיאלוג עם הקוראים, כלומר כאלה המכילים בתוכם שאלה, מניבים עד 50% יותר התייחסות.

4. מיהו קהל היעד שלכם וכיצד הוא צורך מוזיקה? אם אינכם יודעים להשיב לשאלה זו, פנו אל המעריצים/הקהל דרך המדיה החברתית דרכה אתם נוהגים לתקשר עימם, ושאלו אותם מי הם ובאיזו פלטפורמה הם צורכים את המוזיקה שלהם. תוכלו לתמרץ אותם להגיב על-ידי הצעת תמורה כלשהי )כרטיסים להופעה וכו'). השתמש בכלים ניתוחיים כגון Google Analytics או Facebook Insights כדי לאפיין את הקהל שלך. אתר להקות שאתה מחשיב כמתחרות ונתח את המעריצים שלהם. לעתים קרובות תוכל להשתמש במידע זה כדי להסיק מה כדאי או לא כדאי לעשות. השקעה בקמפיין שיווק דיגיטלי שכבר נוסה ונבדק על קהל היעד שלך מבטיחה הצלחה, אך יש להיות ער גם לטרנדים המתפתחים בענפים אחרים) קולנוע, ספורט, משחקים, וכו') ולראות מה אפשר לאמץ.

5. קמפיין סלולרי: התאימו את האסטרטגיה למטרה – אם יש לכם הופעה קרובה באזור גיאוגרפי מסוים ואתם מעוניינים למשוך לשם קהל של 50 איש – שלחו SMS לפחות ל–100 אנשים מאותו אזור ועדכנו אותם. תנאי ראשון להתחלת כל קמפיין סלולרי או ויראלי הוא בסיס נתונים המכיל מידע רלוונטי על קהל היעד שלכם: כתובות אי-מייל, מספרי טלפון סלולריים וכו'. אם אין לכם אחד כזה – התחילו לאסוף מיידית. חישבו על דרכים יצירתיות לתמרץ את המעריצים שלכם דרך פלטפורמות השיווק הקיימות שלך. ה–Black Eyed Peas לדוגמה אספו מספרים סלולריים בסיבוב ההופעות האחרון שלהם על-ידי כך שבמהלך הופעה ביקשו מהקהל לשלוח הודעות טקסט עם משפטים שחוברו לאחר מכן לשיר ראפ מאולתר. יחד עם זאת, חשוב לזכור: שמירה על פרטיות המעריצים שלכם היא ערך עליון בנוסף, חשוב לא להפריז ולהעמיס במידע ועידכוני תוכן. אתם לא רוצים להמאיס את העידכונים שלכם על המעריצים ולגרום להם להתעלם מעידכונים עתידיים.

6. שיווק חכם לטלפונים חכמים: אם יש לכם זיקה לסמארטפונים, השתמשו בה. במידה ואתם מדפיסים פוסטרים ופליירים – הוספת קוד QR בפינתם תהווה גימיק מתבקש. קחו דוגמה מזמרת הנשמה אריקה באדו שהשיקה אפליקציה אישית לסמארטפונים, המשלבת מוזיקה ומשחקים, ומשתמשיה ממלאים "מד אהבה" על-ידי שיתוף חדשות עם חברים, הורדת מוזיקה וצ'ק אין בהופעות. ככל שמד האהבה מלא יותר, כך ההודעות המוקלטות שמשאירה הזמרת בתמורה נעשות אישיות יותר.

7. עקביות: בחרו אסטרטגיית שיווק המתאימה לכם וכזו שתוכלו לדבוק בה. אם אתם לא חשים בנוח עם עולם הסמארטפונים למשל, ותרו על השימוש באפליקציות, אחרת סתם תבזבזו זמן מבלי לראות תוצאות. התמקדו בשיטה שתוכלו לתחזק באופן שגרתי.

8. תזמון הוא הכל: עבדו לפי ציר זמן מתוזמן ומחושב מראש, כך שתגיעו למיצוי אופטימלי של כל אסטרטגיית שיווק. לדוגמא, אל תשיקו אפליקציה חדשה באופן רנדומלי, אלא ודאו כי היא יוצאת בצמוד לשחרור סינגל חדש למשל.

9. השתמשו בכלים מעשיים למדידת הישגים ותוצאות: כיצד תדעו אם אתם אכן מקבלים החזר תמורת ההשקעה? נהלו מעקב אחר מספר ה"לייקים" בפייסבוק, כמות העוקבים בטוויטר, כמות הכניסות לאתר האינטרנט, אם ישנה עליה משמעותית בכמות הרשומים לרשימת הדיוור וכמובן פידבקים ישירים מהקהל, בין אם במדיה החברתית או בכל אינטראקציה אחרת – אל תהססו לגשת ולשאול ישירות לדעתם הכנה על הפרויקט האחרון שלכם. נתונים אלה יהוו עבורכם בסיס מהימן לקבלת החלטה בנוגע לאסטרטגיית השיווק שלכם, בעיקר בכל הנוגע לתקציב שלה.

10. פתחו את הראש: לעתים אנו כה מקובעים בתוך הנישה של עצמנו עד כי אנו שוכחים להתעדכן בנעשה בעולם המוזיקה שמסביבנו: לכו להופעות שונות, חשפו עצמכם לביקורות מצד מאזינים וקולגות ולמדו מהן, השתתפו בכנסים, ימי עיון ואירועים שונים הקשורים במוזיקה ובקידום אמנים. אירועים אלה יעניקו לכם השראה ולא פחות חשוב מכך – תמיד יש בהם הזדמנויות להיכרויות מקצועיות חדשות ויצירת קשרים.

פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  30/08/2012   |   עודכן:  30/08/2012
עכבר העיר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועידת המוזיקה: כיצד להתניע קריירה מוזיקלית?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הבוטוקס הוא רעלן - חלבון שמיוצר על-ידי חיידק, החוסם את שחרור החומר הגורם לגירוי עצבי באזור מסוים. השריר שאינו מקבל את הגירוי, מפסיק לזוז ולהתכווץ. הבוטוקס פועל על קמטים דינאמיים שנוצרים כתוצאה מהתכווצות השרירים - בין הגבות, בצידי העיניים והמצח.
30/08/2012  |  ד"ר מיכאל שוחט  |   כתבות
דורי רונן, יליד 1979, עובד ב"חדשות 10" כעורך התוכנית "לונדון את קירשנבאום" (לצד דרור זרסקי) וכמגיש מבזקי "חדשות 10" בתחנות הרדיו המקומיות. רונן, בוגר לימודי תקשורת וקולנוע מאוניברסיטת בר-אילן, החל את דרכו העיתונאית כתחקירן בתוכנית הבוקר של הערוץ. בהמשך עבד כשנתיים כתחקירן בתוכנית "שש" עם עודד בן-עמי, ולפני כשלוש שנים שב לערוץ 10, לתוכנית של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום.
30/08/2012  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
"הכול טוב באירן. אין מתח, אין בעיות, הכול רגוע". כך דחתה מוֹסֵקָה, פקידת הקבלה במלון פהדן בעיר יזד, את תהיותיי על אודות המצב בארצה. משבר כלכלי? סנקציות? מתח עם ישראל? "אל תשים לב לעיתונים ולטלוויזיה. יש הרבה שמועות בנוגע למדינה שלנו, אבל באופן כללי המצב כאן טוב", אמרה בשיחת טלפון ישירה לאירן. קולה היה רגוע. ככל שיכולתי לשפוט, היא לא דקלמה מסרים מוכתבים. "אנחנו מחכים להזמנה שלך", חתמה את השיחה במסר לא מפתיע לאחר שהצגתי עצמי כתייר מאיטליה.
29/08/2012  |  אריאל כהנא  |   כתבות
"הכל פתאום היה שקט. שכבתי על האדמה. בתוך כמה שניות הופיעו קצינים. הגיע הרמטכ"ל ברק. הוא נעמד בשילוב ידיים על כרסו והתבונן. אמרתי לו: 'למה אתה עומד שם? תעזור לחברים שלי!' הוא אפילו לא יישר מבט לכיווני, בהה ולא הסתכל" קטעים מתוך פרק על אסון צאלים ב' שהתרחש לפני 20 שנה, מתוך ספר על ההיסטוריה הצבאית הכושלת של אהוד ברק, המציב סימן שאלה על העיטורים שקיבל ברק ועל יכולתו לקבל החלטות בנושאים אסטרטגיים שגורל המדינה תלוי בהם
29/08/2012  |  אורי מילשטיין  |   כתבות
הורים רבים מודאגים בשאלה מה לתת לילדים לבית-הספר, האם ארוחת הבוקר חשובה, האם כדאי לריב בשבילה וכדומה. שאלות אלה חוזרות על עצמן במפגשים שלי עם הורים לילדי בית-ספר, וכאן אני רוצה לתת מספר עצות, פשוטות ומעשיות ולעיתים דורשות שינויים בהרגלים לא רק של הילד, אלא גם של משפחה כולה.
29/08/2012  |  ד"ר אולגה רז  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il