ליאת מרום-ספטון, 34, מונתה לסמנכ"ל תפעול ושירות לקוחות של בזק זהב.
אודי ויזנר, מנכ"ל בזק זהב, אומר כי לאור הגידול בפעילות החברה בחודשים האחרונים, והטמעתם של פרויקטים בתחום הקישוריות והסחר האלקטרוני בהם עוסקת החברה בלקוחות אסטרטגיים, חלה העצמה בקריטיות של התפעול ושירות הלקוחות בפעילות החברה מול לקוחותיה.
כיוון שבזק זהב מספקת שירותים במודל מיקור חוץ, הרי שאופן יישום השירותים והתהליכים העסקיים הוא נדבך מרכזי ואגף התפעול ושירות הלקוחות המחודש של בזק זהב פועל מתוך מטרה להטמיע שיטות עבודה חדשניות ויעילות, על מנת לשפר את השירות הניתן ואת שביעות רצון הלקוחות.
במסגרת תפקידה אחראית מרום-ספטון לניהול תחומי תפעול לקוחות ומערכות, יישום תהליכי עבודה, התמיכה הטכנית ללקוחות החברה ושירות הלקוחות.
לליאת מרום-ספטון מעל 10 שנות ניסיון בתחום מערכות מידע, ארגון ושיטות, ניהול פרויקטים, וניהול מוצרים בארץ ובחו"ל.
עד לאחרונה ניהלה ליאת מרום-ספטון את חברת קרדיט גארד (CreditGuard) - התאמות אשראי (שנמכרה לחברת קסור). קודם לכן עבדה בחברת מטריקס כמנהלת מוצר ופיתוח עסקי בפרויקטי סחר אלקטרוני בבנק לאומי, עסקה בניהול פרויקטי תוכנה מורכבים בחברת נס, ניהלה פרויקטי הקמה, תפעול ומערכות מידע בחברת תפן ארה"ב עבור חברות היי-טק בטייוואן ובארה"ב, וכן שימשה מהנדסת בסאיטקס.
לליאת תואר B.Sc בהצטיינות בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן-גוריון, ותואר שני במנהל עסקים מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל.