יוניליוור ישראל המשווקת את המותג AXE ממשיכה בפעילות שיווקית למינוף המותג ועולה בקמפיין פרסום חדש ל-AXE על גבי אוטובוסים, תחנות אוטובוס ותלרופים.
הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000 שקל, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ממשיך את הפנייה לגברים צעירים ברוח המותג AXE תחת הסיסמאות: "עוד תתחנן לישון לבד", "תתרגל להיות גבר מבוקש" ו-"כל יום אקסית חדשה".
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית והגוף,יוניליוור ישראל: "יוניליוור ממשיכה למנף את המותג AXE הפונה לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים ושימוש בשפה פרסומית ייחודית ברוח המותג".
יוניליוור ישראל תומכת במותג AXE בקמפיינים פרסומיים בטלוויזיה, באינטרנט, בפעילויות קד"מ ובאירועים למגזרים השונים. לפני כשבועיים זכה קמפיין האינטרנט של AXE בתחרות שטרודל הזהב ונבחר לקמפיין החודש באינטרנט.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.