|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

נרתמים למען תושבי הדרום (2)

הנחות בבתי מלון, ברשתות ביגוד ובמרכזי הנקה כל ההטבות לתושבי הדרום
20/11/2012  |   יפעת גדות   |   מקורות   |   מבצע עמוד ענן   |   תגובות

מיד עם עליית המתיחות בדרום משגב יצרה קשר עם רשויות הדרום והציעה את תמיכתה בארוח ובערוצים נוספים. בהתאם לבקשות ולצרכים יצאו לדרך מספר תוכניות. הפרטים מתעדכנים באופן שוטף ביומן היחידה להתנדבות - 'התנדבות זה אנחנו' – blogs.misgav.org.il/hitnadvut.

להלן כמה ממבצעי הסיוע שהתקיימו או יתקיימו בימים הקרובים:

אוטובוס ממשגב יביא מחר תלמידים מתלמי יוסף שישהו במשגב עד יום חמישי.

תנועת הנוער העובד והלומד בתמיכת מחלקת הנוער ארגנו אירוח של קבוצות נוער ממוא"ז שער הנגב מהישובים – דורות, אור הנר, ארז, מפלסים, ניר עם ורוחמה, המתארחות בישובים – שכניה-קורנית, יובלים, רקפת והר חלוץ ובטל-אל.

משפחות ממשגב המעוניינות לארח משפחות מהדרום מוזמנות לפנות לדנה אמיר, מנהלת היחידה להתנדבות, ולהתעדכן ביומן התנדבות.

צוות של עובדים סוציאלים מהמחלקה לשירותים חברתיים הצטרף למרכז הטראומה והדחק בקריית מלאכי לתגבר את הצוות המקצועי העובד במקום.
בתי הספר של משגב מזמינים את הילדים האורחים. חשוב לפנות למזכירות או לרכזי השכבה הרלוונטית בבית הספר הרצוי, לצורך רישום ותיאום הסעה.

כל מופעי התרבות של משגב וארועי 'אשכול צעירים' פתוחים לאורחים מהדרום ומארחיהם ללא תשלום. רצוי להודיע מראש למייל Shlomit@misgav.org.il

גם מועדון כפרי משגב – מזמין את תושבי הדרום ומארחיהם ליהנות ממתקניו ללא תשלום.

אגודת הסטודנטים של בר-אילן מארגנת הפנינג ענק לילדי הדרום

לאחר שפתחה את שעריה למען תושבי הדרום ואכלסה במעונות הקמפוס מאות תושבים, מארגנת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר-אילן, יחד עם הנהלת האוניברסיטה, הפנינג ענק לילדי הדרום. מאות ילדים צפויים להגיע, ביניהם ילדי ניצן מגוש קטיף, מקיבוץ ניצנים ומאשקלון. במסגרת היום יקבלו הילדים ארוחות בוקר, ארוחות צהריים ושלל פעילויות, מתנפחים, עבודות יצירה, ליצנים, פופקורן, דוכני אוכל ושתייה ועוד.

ההפנינג יתקיים מחר, יום ד', בשטח הקמפוס. מדור מעורבות חברתית של אגודה הסטודנטים אחראי על ארגון האירוע ואף גייס סטודנטים שיפעילו את הילדים וישתלבו במגוון הפעילויות השונות.

חברת מומנטום מציעה "קו חם" לעסקים בדרום

חברת מומנטום פתרונות מימון מציעה "קו חם" לבעלי עסקים בדרום בפרט ועסקים שנפגעו מירידה עקב המצב הביטחוני. במסגרת השירות, ניתן לקבל ייעוץ ראשוני ללא תשלום אודות הלוואות וכספי סיוע שניתן לקבל, מידע אודות בקשות להלוואות שנותרו ללא מענה עקב המצב, ייעוץ וליווי כללי בתהליך הגשת הבקשה להלוואה.

הייעוץ ניתן על-ידי אנשי מקצוע מובילים, כלכלנים ויועצים מחברת מומנטום. החברה הינה יועצת מורשית של קרנות קורת ישראל וקרן צפונה דרומה לעסקים ומוכרת היטב ע"י המערכת הבנקאית. חברת מומנטום מביאה ידע וניסיון נצבר של שנים בליווי עסקים לגיוסי אשראי. לחברה צוות מיומן ומקצועי בעריכה של אלפי תוכניות עסקיות לקרנות השונות וסיוע לעסקים בהקמה או בצמיחה.

כיצד פונים?
טלפון: 03-7512990
כתובת אתר: www.momentum-f.co.il

מפעל הפיס ממשיך לרתום את גדולי האמנים למען תושבי הדרום

מחר יום רביעי, 21.11.12 מקיים מפעל הפיס בשיתוף עם מרכז השלטון המקומי הפנינג הופעות ענק "קול ישראל חברים" למען תושבי הדרום. האירוע יתקיים בהאנגר 11 בתל אביב בשעות 12:00-18:00

למעלה מ-2000 תושבים מיישובי הדרום יגיעו מחר באוטובוסים לעיר תל אביב לאירוע מתגלגל שיכלול הופעות מוזיקה וסטנד-אפ של מיטב האמנים, דוכני אוכל, הפעלות לילדים ועוד. האמנים שיופיעו: דודו אהרון, משה פרץ, שרית חדד, בית הבובות, צביקה פיק, הראל מויאל, ירמי קפלן, גלעד שגב, K.Y.D ועוד ועוד.

אירועי סוף השבוע ברשות הטבע והגנים

רשות הטבע והגנים מחבקת את תושבי הדרום ומזמינה את תושבי עוטף עזה (טווח הארבעים קילומטרים), לבקר עם משפחותיהם בגנים הלאומיים ושמורות הטבע ברחבי הארץ.

הכניסה לאתרי הרשות תתאפשר ללא תשלום לכל התושבים בימי חול ובסופי שבוע ועד שישוב המצב לרגיעה. בינתיים עד ליום שני 26.11.12.

בין הגנים והשמורות אליהם ניתן להכנס ללא תשלום: חי בר כרמל, מערת הנטיפים, בית גוברין, גן לאומי ירקון, גן לאומי קיסריה ועוד.

    כמו-כן, קבוצות מאורגנות אשר תתבקשנה לקבל הדרכה, גם כן ללא תשלום, תוכלנה לעשות זאת באמצעות הזמנה במוקד המידע של רשות הטבע והגנים
  • 3639

אתר האינטרנט של הרשות www.parks.org.il, יכיל עבור התושבים את כל המידע הנדרש להם.

הציבור הרחב מוזמן לשלל פעילויות שיערכו במהלך הסופ"ש. תושבי עוטף עזה, כאמור, ישתתפו בפעילויות הללו ללא תשלום או דמי כניסה.

תושבי הדרום מוזמנים להירגע עם ציפורים בגליל

אתרי נדידת הציפורים מזמינים את הדרומיים לבלות אצלם בחינם.
תושבי הדרום מוזמנים לקחת הפוגה מהרקטות ולבוא לבלות באתרי נדידת הציפורים בצפון. בשבוע הבא יפתח פסטיבל חורף של ציפורים בגליל, ולקראת הפסטיבל הודיעו היום כל אתרי הנדידה בצפון כי הם פותחים את שעריהם בפני תושבי הדרום. בכל האתרים של רשות הטבע והגנים הכניסה לתושבי הדרום היא בחינם, גם באגמון החולה הכניסה היא בחינם ובנוסף יקבלו הדרומיים הנחות בהשכרת רכבים חשמליים ומשקפות יינתנו בחינם, הכל בעת הצגת תעודת זהות המעידה שהמבקרים הם מהדרום.

פסטיבל 'חורף של ציפורים בגליל', יפתח ביום שלישי הבא והוא מציע ארבעה שבועות של אירועי צפרות וציפורים, מאזור המפרץ והעמקים ועד לגליל העליון.

הרשות לפיתוח הגליל פתחה קו חם לאירוח משפחות מהדרום בגליל. הרשות מזמינה תושבים להתארח אצל משפחות בגליל, אצל גרעיני התיישבות, בעזרת מרכזי צעירים, בקיבוצים, במושבים, בערים, ובאתרי התיירות השונים.

מספרי הטלפון של ה"קו חם" לאירוח משפחות בגליל: 04-6888288
כרמלה 050-7378736, גילה 050-8841306 ובאתר הרשות: [קישור]

יריד "לדרום באהבה"

רוצים לעזור לעסקים בדרום הארץ? לקנות סחורה חקלאית של מושבי הדרום? גבינות מישובי עוטף עזה? חברת אוצר מפעלי ים המנהלת את נמל תל אביב, בשיתוף עם עיריית תל אביב, משטרת ישראל, חברת אתרים והמשרד לפיתוח הנגב והגליל יקיימו ביום שישי הקרוב, 23/11/12, את היריד "לדרום באהבה" שמטרתו לסייע לעסקים בדרום הארץ ולאפשר לתושבי המרכז לרכוש מוצרים ישירות מסוחרי הדרום.

במסגרת היריד שיתקיים בהאנגר 11 יוקצו, ללא תשלום, כ-160 דוכנים ליצרנים קטנים, סוחרים ומשווקים מהדרום שיציעו מרכולתם. ביריד צפויים לפעול דוכני אוכל ביתי, דוכני תוצרת חקלאית ובכלל זה פירות וירקות, גבינות, יינות מיקבי הדרום, דבש, שמנים ועוד וכן דוכנים לממכר עבודות יד שונות.

יריד "לדרום באהבה", בשיתוף אוצר מפעלי ים, עיריית תל אביב, משטרת ישראל, חברת אתרים והמשרד לפיתוח הנגב והגליל
יתקיים ביום ו' הקרוב ( 23.11.12) בהאנגר 11 נמל תל אביב בין השעות 8:00-15:00

תושבי הדרום יוכלו לקבל מרשמים לתרופות על סמך ייעוץ טלפוני

במהלך מבצע "עמוד ענן" יוכלו מבוטחי מכבי לקבל מרשמים לתרופות על סמך ייעוץ רפואי טלפוני. אם בתום הייעוץ יוחלט על טיפול תרופתי, הרופא ישלח את המרשם אל המטופל ולבית המרקחת שיבחר המטופל מרשת "מכבי פארם". הרוקחים יכינו את המרשם מראש והמטופל לא יצטרך להמתין בתור. בהתאם לצורך, השירות יורחב גם לאזור המרכז ולאזור ירושלים.

נוסף על כך, צוות הקו החם שמפעילה מכבי לתמיכה ולייעוץ בנושא מצבי דחק וחרדה של ילדים ומבוגרים, התרחב כתוצאה מביקוש רב – בימים האחרונים נענו בקו יותר מ 200 שיחות של אזרחים שביקשו להתייעץ בנושאי חרדה בקרב מבוגרים וילדים. לשאלות הפונים השיבו צוות של עובדות סוציאליות ופסיכיאטר. הקו פתוח 24 שעות ביממה ומשרת את חברי כל קופות החולים.

במקביל לשירותים הטלפוניים, מדגישים במכבי כי סניפים באזור הדרום מוגנו מבעוד מועד וניתן לצרוך בהם שירותים.

    לשירות המרשמים הטלפוני וכן לקו החם ניתן לפנות בטלפון שמספרו 3555
  • או 1700-50-53-53.

עשרות חדרים הוזמנו במלון ענבל ירושלים

במלון ענבל ירושלים הופתעו הבוקר (יום ג', 20.11) לקבל הזמנות של עשרות חדרים החל ממחר בבוקר של קבוצות סולידריות של יהודי ארה"ב שכבר נמצאים בדרכם לארץ.

לאור המצב הביטחוני הקשה החליטו במלון ענבל ירושלים להתגייס למען תושבי הדרום, ולצאת בהנחה מיוחדת של 20% למזמינים לינה בהזמנות ישירות, הנחה של 20% בארוחות של המסעדה במלון ואף 30% הנחה לימי כיף וטיפולים בספא.

טלפון להזמנות במלון: 02-6756625
ספא מלון ענבל: טלפון: 02-6756609
מסעדת סופיה: 02-6756689
מלון ענבל: רחוב ז'בוטינסקי 3, מלון ענבל, ירושלים.
המבצע תקף לכל ימות השבוע.
אין כפל מבצעים. המלון שומר לעצמו את הזכות להפסיק את המבצע בכל רגע.

המטה המשותף יחלק היום מזרנים במקלטים בדרום

המטה המשותף שהוקם לסיוע לתושבי הדרום יצא אתמול (יום ב', 19.11) במבצע איסוף תרומות עבור מזרנים למקלטים בדרום. נאספו תרומות רבות וכבר היום יצאו חברי המטה לחלוקת מאות מזרנים ביישובי הדרום.

לפרטים נוספים ומידע על נקודות החלוקה: שירי 052-8903906

ארגון לקט ישראל תומך בתושבי הדרום

ארגון לקט ישראל נוקט בשורה של פעולות חירום לתמיכה באוכלוסיית הנזקקים בדרום:

• חלוקה יומית של 1400 כריכים, מים ופירות לילדים השוהים במקלטים באשקלון.

• אספקת מזון ל-35 ממשפחות חד-הוריות שאיבדו את מקור הפרנסה שלהן עקב המאורעות.

• מסירת תווי קנייה עבור רכישת מזון ל-400 משפחות נזקקות.

• העמדת צי משאיות הקירור של לקט ישראל לשימוש של המשרד להגנת העורף.

• חלוקת מזון ל-400 ילדים במהלך יום התאווררות בצפון.

לפרטים נוספים: יעל בן-חמו, דוברת לקט ישראל, 09-7441757, 052-7433534

חברי שח"ם יוצאים לקריית גת

היום (ג', 20.11) יצאו שחקנים חברי שח"ם (ארגון השחקנים בישראל) לקריית גת ויהיו עם ילדים בבית הילדים "נווה חנה" ובשני מקלטים סמוכים לפנימייה.

נווה חנה הוא בית ילדים בקריית גת, בו מתגוררים ילדים ובני נוער שאינם יכולים להתגורר בביתם כתוצאה מבעיות משפחתיות שונות.

הפעילות והשחקנים שיהיו בפנימייה-

יניב פרץ - מופע אימפרוביזציה לילידים בגילאי 8-12
רועי גוראי - מופע אימפרוביזציה אינטראקטיבי לגילאי 13-18.
דובדבני וקובץ' - יבואו לעשות מערכונים לילדים בפנימייה ובמקלט.
דביר בנדק

בנוסף יתלוו לפעילות אבי גרייניק (כנראה עם קלידים), שרי גבעתי ודוד קיגלר.

יש לציין כי היום נסעה קבוצת שחקנים נוספת לאופקים על-מנת להיות עם הילדים במקלטים- וביניהם- רן דנקר, אושרי כהן, נטלי עטייה, שרית וינו אלעד ואחרים.

הסטודנטים שלא מחכים לצו 8 בשביל להילחם

בעקבות המצב הביטחוני בארץ ומבצע 'עמוד ענן', אגודת הסטודנטים של המסלול האקדמי המכללה למינהל החליטה להצטרף למלחמת ההסברה והקימה חמ"ל מיוחד הנועד להשפיע על דעת הקהל העולמית ומתן הלגיטימציה לישראל להגן על תושביה.

החמ"ל המיוחד פועל בשטח הקמפוס, במעבדת מחשבים מיוחדת אשר הוקצתה למטרה זו ע"י הנהלת המכללה. הסטודנטים המתנדבים, אשר נענו תוך שעות ספורות לקריאות האגודה, מוזנים בחומרי הסברה בכל השפות ומשתמשים בהם לצורך מתן תגובות ודיונים ברחבי הרשת. חומרי ההסברה כוללים תמונות, סרטונים, כרזות, מלל ועוד המועלים לכל הרשתות החברתיות, וביניהן: טוויטר, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, בלוגים ופורומים. את המאמץ מרכזים גיא שריקי, יו"ר אגודת הסטודנטים של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ודור חיים, דובר האגודה.

לדף הפייסבוק המיוחד שהקימה אגודת הסטדונטים של המסלול האקדמי המכללה למינהל:
[קישור]

הטלוויזיה החינוכית מתגייסת

החל מיום חמישי משדרת הטלוויזיה החינוכית הישראלית בערוץ 23 תוכניות מרגיעות לילדים ברצף, 24 שעות ביממה.

במסגרת זו משובצות תוכניות חדשות של קישקשתא הייחודיות להתמודדות עם מצבי לחץ ומשבר: כניסה למרחב מוגן, מהי אזעקה, התמודדות עם רגשות פחד, חשיבות השיחה עם ההורים כשקשה ועוד. בנוסף, ישודרו תוכניות

נוסטלגיה כמו בלי סודות, פרפר נחמד ותוכניות חדשות של פופיק, גאון של אבא ועוד.

בתחילת השבוע התגייס איתי שגב, השורד האחרון למשימה ויחד עם קישקשתא ופופיק בובות הערוץ האהובות על הילדים, הוא משוחח לאורך הבוקר עם ילדים מהדרום שמגיעים לאולפן ועם ילדים שמתקשרים לקבלת תמיכה.

קניון לב אשדוד מגיע אליכם הביתה - תושבי אשדוד והסביבה

בעקבות המשך מבצע "עמוד ענן" זה היום השישי, קניון לב אשדוד מקבוצת קניוני מליסרון, יוצא במבצע חלוקת ארגזים ובהם: חוברות צביעה, צעצועים, משחקים חינוכיים וביגוד חם עבור ילדים ומשפחות הנתונות תחת אש ומסוגרות במקלטים באזור אשדוד והסביבה.

כמו-כן גם קבוצת ידיעות אחרונות נרתמה עבור תושבי הדרום ושלחה לתושבים השוהים במקלטים ממיטב הירחונים של הקבוצה:"לאישה", "בלייזר", "ראש אחד", "מנטה".

לפרטים נוספים -הנהלת הקניון: 08-8544051 כתובת האתר: www.lev-ashdod.co.il

תזמורת סימפונט רעננה מזמינה את ‏תושבי הדרום לקונצרט חינם

תזמורת סימפונט רעננה מזמינה את תושבי הדרום למפגש מס. 2 בסדרת "המוזיקה פוגשת את הציור" במסגרת עונת המנויים שלה - "צרפת מציירת ומפסלת את המוזיקה האימפרסיוניסטית".

המפגש יתקיים ביום ד' 28.11.12 שעה 20:30
במשכן העירוני למוזיקה ואומנויות, הפלמ"ח 2 א', רעננה
עורך, מגיש ומנגן: גיל שוחט
סולנית: סיון גולדמן- סופרן
המפגש יעסוק במוזיקה הצרפתית החדשה אשר הולידה אין ספור קשרים בין אלמנטים מוסיקאליים לבין צבעים, צורות והבעה ויזואלית.

לפרטים והזמנת כרטיסים במשרדי התזמורת 09-7457773
ההטבה מותנית בהצגת ספח ת.ז בעת איסוף הכרטיס.

ביוזמת אגודת הסטודנטים: עצרת תמיכה והזדהות

היום, יום ד', 21.11.12, החל מהשעה 10:00 יגיעו כ-500 תושבי הדרום ליום כיף באוניברסיטת ת"א שמארגנת אגודת הסטודנטים בשיתוף עם האוניברסיטה. לאורך היום יוכלו תושבי הדרום להינות מסדנאות סלסה, יצירה וקריוקי שיועברו בהתנדבות ע"י סטודנטים במרכז הספורט של האוניברסיטה. בנוסף, ייהנו האורחים מהדרום ממתקנים מתנפחים, הקרנות סרטים קוסם ושעת סיפור, סיורים ללא תשלום בגלריית המשפחה א- ב-ג-ע ד-ע בבית התפוצות ובגן הזיאולוגי, טורנירים של כדורגל וכדורסל ושימוש חופשי בבריכה של מרכז הספורט של האוניברסיטה.

טל פרידמן והחתולים השמנים יפרגנו לתושבי הדרום

טל פרידמן והחתולים השמנים יפרגנו לתושבי הדרום בכרטיסים חינם למופע החדש שלהם: "מת על פרדימן".

תאריכי הופעות:
חמדת ימים-23/11
חיפה (האלפנט)-24/11
מופע השקה: תל אביב (ברבי)-27/11

יום כיף משטרתי לילדי החינוך המיוחד באשדוד

היום (ד', 21.11) ילדי "גיבורים קטנים" מאשדוד, בגילאי 6-21 הסובלים מפיגור קל עד בינוני ואוטיזם , כמו גם ילדי גיבורים קטנים בערים נוספות מהפנינג בשיתוף מג"ב ומשטרת ישראל, בספורטק הרצליה. אחת ממטרות האירוע היא להחזיר את תחושת הביטחון והשליטה לילדי החינוך המיוחד לאור אירועי השבוע האחרון.

באירוע ייהנו 200 הילדים מהדגמת פעולה של יחידת המסתערבים , הדגמת פעילות כלבני וכלבי המשטרה אשר יפעילו את הילדים בשלל פעילויות חווייתיות בניהם: התנסות של ירי ברובי צבע )פיינט בול), נסיעה ברכבים משטרתיים, אופנועי משטרה וכבאיות כמו גם הופעה של מקהלת משמר הגבול.

תחילת האירוע 9:00
סיום האירוע 13:00

חיים משה ואמנים נוספים יופיעו בערב שיוקדש לתושבי הדרום

יום ה' 22.11.12, בשעה 19.00 - מרכז ז'רר בכר בירושלים
במהלך הערב, שיתקיים במעמד ראש העיר ניר ברקת, שגריר צרפת כריסטוף ביגור ואנשי ציבור נוספים, יתקיימו מופעים של הזמר חיים משה, ואמנים מצליחים שעלו מצרפת – אמיר חדד, יוני גרסין, שמוליק (היפהופ חסידי), ורפאל זקורי הפייטן המפורסם.
הודות לתרומה שהתקבלה מחו"ל, יעמדו לרשותם של תושבי הדרום אוטובוסים שיסיעו אותם ללא תשלום לירושלים משדרות, נתיבות, אשדוד ואשקלון. כמו-כן יקבלו תושבי הדרום הנחה גדולה בכניסה לאירוע – 30 שקל במקום 130 שקל.

מוקד טלפוני לתיאום הסעה והנחה לתושבי הדרום: 02-9410141
לפרטים נוספים: גילי אלון-ביטון, 054-4352353, gilli@carousel.co.il

הרשות לפיתוח הנגב דואגת לדרום

המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשות לפיתוח הנגב מוסרים כי תושבי הדרום המעוניינים להתארח בשעת חירום בגליל,בצפון ובמרכז
מוזמנים לפנות לאתר הרשות לפיתוח הנגב www.gonegev.co.il.

עוד באתר הרשות לפיתוח הנגב: כל מקומות הלינה המוזלים לתושבי הדרום, האטרקציות והאירועים בהנחה וללא תשלום עבור תושבי הדרום ועוטף עזה.

המשרד לפיתוח הנגב והגליל מזמין את תושבי הדרום

המשרד לפיתוח הנגב והגליל מוסר כי תושבי הדרום המעוניינים להתארח בשעת חירום בגליל, מוזמנים לפנות לאתר הרשות לפיתוח הגליל www.galil.gov.il ולאתר הרשות לפיתוח הנגב www.negev.co.il.


ישראכרט תומך בדרום

ישראכרט: הטבות לבתי עסק קטנים הסמוכים לקו העימות בדרום.

1. הנחה של 30% בעמלות הסליקה, על כלל העסקות שנסלקות באמצעות קבוצת ישראכרט עד סוף שנת 2012.

2. ישראכרט תשמח לדחות את מועד הפרעון של תשלומי הלוואות קיימות, שמועד פרעונן עד ליום 30 בינואר 2013, ב-90 יום לעסקים אשר יהיו מעוניינים בכך.

  • ההנחות וההטבות ינתנו לעסקים קטנים בעלי מחזור של עד מיליון שקל בשנה, ויחולו על כלל העסקות שנסלקות באמצעות קבוצת ישראכרט.

העיר מעלות תרשיחא שמחה להזמין משפחות מהדרום

בעקבות המצב הביטחוני בדרום הארץ, העיר מעלות תרשיחא שמחה להזמין משפחות מהדרום שמעוניינות לבוא להתארח במעלות. פרטים בטלפון: 04-9578777.

חברת חשמל מתגייסת

לאור פניות של ראשי הרשויות המקומיות באר-שבע, אשקלון ואשדוד, חברת החשמל מחברת כעת לחשמל את כל המקלטים וחדרי המדרגות שנותקו בעבר בשל אי תשלום. זאת, ללא גביית החוב.

כל עוד נמשך המצב הנוכחי בדרום בו נשמעים הדי המלחמה, החברה מאפשרת ללקוחותיה באזורים אלה לדחות את תשלומי חשבונות החשמל, ללא חיוב בריבית פיגורים. הסדרת התשלומים תתבצע לאחר החזרה לשגרה.

מרכזי השירות 103 של החברה ימשיכו לשרת את התושבים כרגיל, בנוסף לאתר האינטרנט של החברה.

מחברת החשמל מבקשים מהציבור, כי במידה ותהיה פגיעה ברשת החשמל, יש להיזהר מחוטים קרועים, להתרחק מהמקום ולדווח מיידית למרכז השירות 103 או למוקד 100 של המשטרה.

גישה חופשית לאתר מיוחד המסייע לילדים בשעת חירום

בעקבות ירי הרקטות לעבר ישובי הדרום, עמותת סנונית מייסודה של האוניברסיטה העברית פותחת לקהל הרחב ללא צורך במנוי וללא תשלום את אתר "סיפורים מהלב" - פרויקט מיוחד שנועד לסייע להתמודדות של ילדים בשעת חירום. מצורף קישור לאתר - [קישור]/

בנוסף, פותחת סנונית ללא צורך במנוי וללא תשלום את אתר "גלים" המציע תוכן חינוכי איכותי לילדים בגילאי היסודי. באתר מגוון משחקים, חידונים, סרטונים הנותנים מענה לכל מקצועות הלימוד בבית הספר. מצורף קישור לאתר - www.galim.org.il

תנועת הצופים מתגייסת למען תושבי הדרום

תנועת הצופים מתגייסת למען תושבי הדרום ומקיימת פעילות חינוכית במקלטים ובמרחבים המוגנים בערים וביישובים הנתונים למתקפה. בוגרי הצופים ומתנדבי התנועה יגיעו לערי הדרום, ויסייעו בין היתר בהכנת מקלטים, פעילות חינוכית ומענה לכל צורך שיעלה מהרשות המקומית.

כמו-כן, תנועת הצופים תקלוט ילדים מאזור עוטף עזה לאזור המרכז והצפון לפעילות התרעננות והפוגה במהלך הימים הקרובים, בעיקר בחוות הצופים באזור יוקנעם הערוכה לקלוט כ-250 איש.

תנועת הצופים הקימה מוקד טלפוני מיוחד שירכז את הפניות והצרכים של הרשויות המקומיות וייתן מענה בהתאם. טלפון: 03-6303666 או באתר הצופים www.zofim.org.il

"מועדון נכון" של עובדי המדינה יעשה יום כיף לילדי עובדי ביה"ח ברזילי באשקלון

מחר: "מועדון נכון" של עובדי המדינה יעשה יום כיף לילדי עובדי ביה"ח ברזילי באשקלון.

"מועדון נכון", מועדון הצרכנות של עובדי המדינה עושה מגוון פעילויות והנחות לתושבי הדרום.

המועדון יוציא מחר כ-50 ילדי עובדי ביה"ח ברזילי ליום כיף בספארי. הילדים ייצאו בשעה 08:30 מאשקלון, יסיירו בספארי ויעשו פעילויות. כמו-כן, במהלך היום יקבלו ארוחות ופינוקים נוספים. כתב/צלם מוזמנים לסקר.

בהסתדרות המדינה אף מודיעים כי בתחילת השבוע יעשו פעילויות נוספות לילדי עובדי הדרום.

מועדון נכון אף יוצא במבצע מיוחד לתושבי הדרום בשיתוף רשת המלונות "אסטרל" במבצע לחדר לארבע נפשות.

המועדון מאפשר לתושבי הדרום ב-24-29.11 וב-20-22.11 במלונות "אסטרל מרינה" ו"אסטרל סיסייד" ב-399 שקל על בסיס לינה וארוחת בוקר ללילה עד ארבע נפשות או 499 שקל ע"ב חצי פנסיון ללילה עד ארבע נפשות.

כמו-כן, סופ"ש 22-25.11 ב-499 שקל ללילה עד 4 נפשות ע"ב לינה וארוחת בוקר או 599 שקל ללילה ע"ב חצי פנסיון לעד ארבע נפשות.
בנוסף במלון אסטרל וויליג' בתאריכים ה- 22-25.11 ב-549 שקל ע"ב לינה וארוחת בוקר ללילה לזוג+ילד.

להזמנות: ניתן לפנות בטלפון: 08-6388882 או בפקס: 08-6388889

מפעל הפיס מעניק 7 מיליון שקל להשמשת מקלטים ציבוריים

ישובי הדרום הנתונים בשבוע האחרון תחת מטר רקטות וטילים, יזכו לשיפוץ עשרות המקלטים הציבוריים המושבתים, זאת מסר אלוף (מיל.) עוזי דיין יו"ר מפעל הפיס.

האישור לשיפוץ המקלטים הציבוריים התקבל על-ידי דירקטוריון מפעל הפיס והוקצו לו 7 מיליון שקל.

"עוטפים את הדרום באהבה"

ביום שישי הקרוב, 23 בנובמבר, יערך בנמל תל אביב שוק שכולו דוכנים של סוחרים מיישובי דרום הארץ.

השוק יתקיים בהאנגר 11 בין השעות 08:00 ל-15:00, ויפעלו בו דוכני מזון וסחורה, ביגוד והנעלה, פרחים, קרמיקה, מתנות, חפצי נוי ועוד.

הכניסה חינם

סוחרים ובעלי עסקים מהדרום המעוניינים להשתתף ביריד
מתבקשים לפנות בהקדם לגורמים הרלוונטיים במספרי הטלפון הבאים:
הרשות לפיתוח הנגב: 08-6239905
משרדי האנגר 11: 03-6020888
"על השולחן": 03-6488898

עיריית מעלות תרשיחא מזמינה את תושבי הדרום

במסגרת ההטבות לתושבי הדרום שאתם מרכזים אני שמחה להודיע כי עיריית מעלות תרשיחא מאפשרת לתושבי הדרום הבאים לאגם המונפורט בעיר:

כניסה חינם ללא תשלום למתקן ההחלקרח
50% הנחה לשימוש בסירות השיט באגם
10% הנחה לשימוש במתקן הקרטינג

כל זאת בהצגת תעודת זהות.

תאריך:  20/11/2012   |   עודכן:  22/11/2012
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע עמוד ענן
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (יום ג', 20.11.12) בלשכתו בירושלים עם שר החוץ של גרמניה גידו ווסטרוולה. בפתח הפגישה אמר נתניהו: "גרמניה הפגינה תמיכה חד-משמעית ועקבית במדינת ישראל. בזמן שאנו משוחחים כעת, ערי ישראל מופגזות ויש התקפות רקטות על באר שבע. לארגוני הטרור בעזה אין כול חמלה והם יורים על אזרחים בזמן שהם מתחבאים מאחורי אזרחים. אנו עושים את ההפך. עבורנו, בכל פעם שיש נפגעים אזרחיים זהו כישלון מבצעי, ועבורם זוהי הצלחה. זהו הבדל מהותי ותושבי ישראל לא יכולים לסבול את המצב הזה בו ערינו נמצאות תחת מתקפה מתמדת.
20/11/2012  |  עידן יוסף  |   חדשות
בימים אלה של מבצע עמוד ענן, רמת החרדה שלנו עולה, שכן בני-האדם בנויים קודם לשרידה ולא לרבייה. בזמן מלחמה יש פעילות הורמונלית מוגברת, שהיא תולדה של הדחק בו אנו נמצאים, אשר מורידה את החשק המיני ופוגעת ביכולת התפקודית שלנו.
20/11/2012  |  עידן מילצ'ר  |   כתבות
מנהיג גדול נמדד ביכולתו ליישם אסטרטגיה חדשה דווקא בעיתות משבר. ביכולת לשנות כיוון תוך הבנה שרק שינוי קונספציה יביא השגת מטרותיו. אי-אפשר עוד להתעלם מכך שבשנים האחרונות, מאז עלייתו של נתניהו לשלטון - ישראל נמצאת ללא ספק במשבר קשה. משבר המעיב עמוקות על חייהם של מרבית האזרחים כמעט בכל תחום, למרות שחלקם לא יודה בכך בריש גלי.
20/11/2012  |  רן שורר  |   מאמרים
1,240 מקרים של פגיעות ברכוש נרשמו מאז תחילת מבצע "עמוד ענן". כך מעריכה (יום ג', 20.11.12) רשות המיסים, המפצה את הנפגעים במסגרת מס רכוש. ב-80% מהמקרים כבר הוגשו תביעות והן מטופלות.
20/11/2012  |  איתמר לוין  |   חדשות
דרך החשיבה הישראלית בהקשר להישגים הצבאיים בזירות לחימה א-סימטריות לוקה קשות באי-הבנת המציאות המזרח תיכונית. תובנה זו אינה חדשה, אולם דומה כי המדובר בכשל חשיבה מדאיג.
20/11/2012  |  רפאל בוכניק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il