|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

ערוץ הקולנוע הישראלי עוזר להיפרד מהחופש הגדול

סרטים שגדלנו עליהם, סרטים שיעזרו לנו להיפרד מהחופש הגדול ברכות ויכניסו אותנו לבית הספר בחוויה מתוקה
25/08/2005  |   הדר פרבר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מחלקה ראשונה  |  

לרגל החזרה ללימודים, מפנק ערוץ הסרטים הישראלי את צופיו הצעירים בשלושה ימים של סרטים שילדים ונערים אוהבים. סרטים שגדלנו עליהם, סרטים שיעזרו לנו להיפרד מהחופש הגדול ברכות ויכניסו אותנו לבית הספר בחוויה מתוקה. מיום חמישי ה-1.9.05, שזה היום הראשון של החזרה לספסל הלימודים ומיד אחריו במהלך השישי שבת, ישודרו סרטי נעורים, והסרטים האהובים ביותר על הקהל הצעיר והצעיר מאוד. במהלך הספיישל יוקרנו כל סרטי אבא גנוב בבכורה ב-yes! כל ימי הספיישל בשעה 18:00.

אבא גנוב 1
- תאריך שידור: 1.9.05 - שעת שידור: 18:00

מלודרמה משפחתית המתרחשת על-רקע הכנרת. צ'יקו הוא מדריך תיירים המתגורר בספינה יחד עם בנו, מאז שהתגרש מאשתו. חמש שנים אחר כך, חוזרת האם עם בעלה מארה"ב, ודורשת חזקה על הילד. בית המשפט מכריע לטובתה, ובצר לו פונה צ'יקו לעזרתה של גליה, עורכת דין צעירה, גרושה אף היא. בזכות אהבתה ונחישותה היא מצליחה לשנות את ההחלטה, ואת חייהם של צ'יקו ובנו. עם: יהודה ברקן, ג'יטה לוקה, קרן מור, אלונה קמחי.

אבא גנוב 2
- תאריך שידור: 2.9.05 - שעת שידור: 18:00

מלודרמה משפחתית. המשך עלילותיהם של צ'יקו ובנו בן. צ'יקו נאלץ להילחם בכוונתו של המימסד להכניס את בנו לפנימיה, בעקבות החוסר בתנאי חינוך ומגורים ראויים. גליה ממשיכה בעבודתה כעורכת דין, ומריבה נופלת בינה ובין צ'יקו, המשוכנע כי היא בוגדת בו. צ'יקו לוקח את בנו לשיט, אך הבן, המנסה למצוא לעצמו אם חדשה בדמותה של גליה, מתמרן את העניינים כך שיוכל להינצל מאילוצי משרד הרווחה. עם: יהודה ברקן, ג'יטה לוקה, אריה אליאס, אלונה קמחי, מרים גבריאלי, יהודה עפרוני.

אבא גנוב 3
- תאריך שידור: 3.9.05 - שעת שידור: 18:00

מלודרמה משפחתית. צרות חדשות מתרחשות, וזאת דווקא כשנדמה לצ'יקו שהגיע אל המנוחה והנחלה. גליה, אשתו החדשה, מתמנה ליועצת משפטית בעיריית אילת, ובעקבותיה נוסעת כל המשפחה דרומה. הם בונים שם את ביתם, עד שמגיע בעלה של אשתו הראשונה של צ'יקו, ובאמתחתו תכניות להקמת קניון על החוף. צ'יקו מנסה להילחם בהחלטה, מסתבך עם החוק ומאשים את אשתו בכל. הפתרון נמצא בידיה של מגי, אם בנו, המציעה לו עסקת חבילה.
עם: יהודה ברקן, חלי גולדנברג, גבי עמרני, גאולה נוני, אירית שלג.

קלרה הקדושה
- תאריך שידור: 1.9.05 - שעת שידור: 19:30

דרמה. קלרה צ'אנוב, נערה רוסיה מבית של ציידי דובים, זוכה במפתיע בכוחות על טבעיים, שמביאים עיירה תעשייתית בדיונית בישראל אל סף מהפכה. בית הספר עולה בלהבות, התלמידים מתמכרים לכדורי הרגעה, המורים מפנטזים על לילות פרועים עם אידית פיאף, ורעידת אדמה מאיימת להחריב את הכל. ברגע האמת נאלצת קלרה לבחור בין אהבה ראשונה לשליטה בכוחות העל טבעיים בסוף המאה. האם עדיין יש אפשרות?
עם: לוסי דובינצ'יק, אורלי זילברשץ בנאי, חליל אלוהב, ישראל דמידוב, אתגר קרת, מנשה נוי. בימוי: ארי פולמן, אורי סיוון.

בחינת בגרות
- תאריך שידור: 1.9.05 - שעת שידור: 21:00

דרמת נעורים. רוני ואורנה הופכים לזוג. הם תלמידי שביעית בבית ספר תיכון תל אביבי, הוא מלך הכיתה, היא ביישנית גדולה. בעוד אהבתם פורחת, מתחבט ידידם עמרי בהמשך לימודיו בגימנסיה, ומחליט לבסוף לנטוש את הלימודים ולהתגייס לצבא בגיוס מוקדם. בדרכה לבצע הפלה, שומעת אורנה כי עמרי נפל בעת מילוי תפקידו, ובתגובה היא נסוגה מהחלטתה להפיל את העובר, ומשכנעת את רוני להינשא לה.

את חודשי הלימוד האחרונים בגימנסיה מעבירה אורנה כשכרסה בין שיניה. לבחינת הבגרות בפיזיקה היא מגיעה עם תינוק מנמנם בעגלתו, כשבין חיתוליו טמון פתק, ממנו תעתיק את התשובות לשאלות הבחינה.
עם: עירית פרנק, דן תורן, רוני פינקוביץ, אריאלה רובינוביץ, מאיה קדישמן, אירית אלטר, יצחק חזקיה, איתן גרין, יוסי וירז'נסקי, אהובה יובל. במאי: אסי דיין.

אסקימו לימון
- תאריך שידור: 1.9.05 - שעת שידור: 24:00

הסרט הראשון מתוך סדרת סרטי הפולחן, על-רקע שנות החמישים העליזות בתל אביב, המצטיירת כעיר קטנה נטולת דאגות. שלושה חברים קרובים, בנצי, מומו ויודל'ה, הנמצאים בעומקי גיל ההתבגרות, לומדים יחד בגימנסיה בתל אביב, אך לא הלימודים מצויים בראש דאגותיהם, אלא העיסוק המתמיד בבנות המין השני. בנצי הרגיש מתאהב בנילי היפה, אך היא בוחרת לאבד את בתוליה דווקא למומו היפה, ממנו היא גם נכנסת להריון.
עם: צחי נוי, יפתח קצור, יהונתן סגל, ענת עצמון, דבורה קידר, אופליה שטראל, רחל שטיינר.

חסמבה ונערי ההפקר
- תאריך שידור: 2.9.05 - שעת שידור: 19:25

אלימלך זורקין הוא מראשי העולם התחתון התל אביבי, ולצורך ביצוע מזימותיו, הוא מגייס לשורותיו את נערי כנופיית "המטפחת השחורה". מנגד, חבורת חסמבה, חבורת סוד מוחלט בהחלט, בראשה ירון זהבי, ואתו חברתו תמר, אהוד השמן, מנשה התימני, עוזי הרזה ומשה ירחמיאל, נחושים לגבור על חבורתו של זורקין. הפעם מחליטה חבורת חסמבה ללמד את זורקין לקח מכאיב, לא לפני שהם מקבלים את אישור המשטרה לפעולתם הנועזת, כשהם יודעים שאם יצליחו, תזכה חבורת חסמבה בכרטיסי טיסה חינם לאולימפיאדת מינכן, אך אם ייכשלו, מלבד הבושה, יוזמנו תושבי העיר כולה להתיז עליהם מים בכיכר דיזנגוף. עם: שלמה ארצי, זאב רווח, דובי גל, מני פאר, עמוס טל-שיר, דודו ירדני, אבי אוריה, שלמה תרשיש, גליה גופר, יוסי גרבר.

מציצים
- תאריך שידור: 2.9.05 - שעת שידור: 20:50

קומדיה. גוטה הוא מלך חוף שרתון בתל אביב, בעל קיוסק, משכיר כיסאות נוח ודייג. דמות כריזמטית ששולטת על המשתזפים ובעיקר על המשתזפות על החוף. אלי הוא גיטריסט שמתפרנס מליווי זמרי חתונות, נשוי ואב לתינוקת. עם סיומו של מופע פופ בעיירת פיתוח, תופסת דינה טרמפ עם אלי והלהקה, ואת הלילה מעבירים השניים בצריפו של גוטה, כשמבלי ידיעתם צופה גוטה בזוג הרעשני מבעד לחרכים.

למחרת, מהומה רבה בחוף שרתון: אשתו של אלי מגיבה קשה על לינת החוץ שלו, ושני עוזריו של גוטה חוטפים מכות כיוון שעסקו בדייג לא חוקי. כדי להשיב את כבודה האבוד, מאפשרת אשתו של אלי למשתזף צעיר לפלרטט עימה, ועוזריו המוכים של אלי מוצאים את כבודם האבוד בעזרת קורבן שהם מוצאים להם, בנו של אלטמן, בעל המסעדה המקומית. כל ההתרחשויות הקטנות הללו אינן פוגמות בסדר החיים של גוטה ואלי. השניים ממשיכים למשוך שאכטה, ללגום אלכוהול, ולהציץ למקלחות.
עם: אורי זוהר, אירק איינשטיין, סימה אליהו, מונה זילברשטיין, צבי שיסל, מוטי מזרחי, מרדכי בן זאב, מרדכי (פופיק) ארנון, מרגלית אנקורי, דב פרידמן.

הפנימייה
- תאריך שידור: 3.9.05 - שעת שידור: 16:30

דרמת נעורים. בעצם הכל נע סביב נילי היפה, בתו של ישראלי שנטש. הופעתה המרשימה, כשהיא במכוניתו ההדורה של אבא, עושה את שלה לכל הנוכחים, ונילי מקפצת מאחד לשני, מפתיעה ומאכזבת את הנערים בזה אחר זה. זהו סיפורה של שנת לימודים מלאה בפנימייה, מיום הפתיחה בו נקלטים התלמידים החדשים, ועד מסיבת הסיום, במהלכה מעלים את מחזהו של אחד התלמידים על החיים בה. עם: סמדר קלצ'ינסקי, אלון אבוטבול, בן לוין, שמואל וילוז'ני, טוביה דולברו, רינה רוזנבאום, מרק רוזנבאום.

בלוז לחופש הגדול
- תאריך שידור: 3.9.05 - שעת שידור: 19:25

דרמה. על-רקע מלחמת ההתשה, חבורת נערים בוגרי תיכון בחופש הגדול הרשמי האחרון לחייהם. שנים רבות לאחר מכן, נזכר מרגו, אחד מהם, בעקבות מותו של חברו מוסי במלחמת יום כיפור, ברגעים התמימים של אותה תקופה, באמצעות מסרטת סופר 8 מ"מ ידנית. הוא נזכר ברגע בו נודע להם על מותו של חברם יוסי, שהתגייס ראשון, במהלך שירותו, וברוח שנשבה באותן שנים, שנות השישים, אז החליטו הוא וחבריו להביע מחאה מוסיקלית נגד המצב הפוליטי שדורש קורבנות אדם.

מופע שהיו אמורים להעלות במסיבת הסיום, ואמור היה לשמש מעין בחינת כניסה של מוסי ללהקה הצבאית, ולבסוף הפך לשיר געגועים נוסטלגי ליוסי שנהרג. עם: יואב צפיר, דוד צוויגנבוים, שחר סגל, עמרי דולב, נועה גולדברג, עדנה פלידל, מיקי קם, משה חבצלת, סלווה צ'פלין.

אלכס חולה אהבה
- תאריך שידור: 3.9.05 - שעת שידור: 21:10

קומדיה. התקופה היא תקופת הצנע של שנות ה-50. משפחתו של אלכס, שבקרוב ימלאו לו 13, היא משפחה גלותית טיפוסית, עם אמא שתלטנית ודאגנית, אבא פסיבי הסובל בשקט, סבתא טובה ודייר משנה פרסי שמנהל מלחמה אבודה נגד הקרחת המתפשטת על פדחתו, בעזרת ירקות העונה שהוא מניח על ראשו.

אלכס מאוהב בבת כיתתו היפהפייה מימי, אך שגרת חייו מופרת כשלולה, עולה חדשה מפולניה וקרובת משפחה של הוריו, מגיעה לישראל כדי למצוא את אהוב ליבה שנעלם במהלך מלחמת העולם השנייה, אלכס מתאהב בה, והשניים מוצאים עצמם זה בזרועות זו. עם: שרון הכהן, חנה רוט, יוסף שילוח, אברהם מור, חינה רוזובסקה, איתן אנשל, אורי כבירי, יעל וסרמן.

תאריך:  25/08/2005   |   עודכן:  25/08/2005
מחלקה ראשונה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת One1 תוכנה דיווחה, כי בששת החודשים הראשונים של שנת 2005 הסתכמו הכנסותיה בכ- 94.987 מיליון ש"ח לעומת הכנסות של כ-79.267 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
25/08/2005  |  ברוך לוי  |   חדשות
בית המשפט השלום "סניף כלא באר שבע" הורה אחר הצהריים (יום ה', 25.8.05) לשחרר את כל 175 עצורי גג בית הכנסת בכפר דרום לרבות 46 הקטינים ששהו על הגג.
25/08/2005  |  מיכאל דבורין  |   חדשות
חזרתם עתה מחופשת הקיץ בחו"ל ואתם מנסים לחזור לשגרת החיים שלכם. קשה, נכון? איך עושים זאת, כאשר כל מי שטס אי פעם בטיסה ארוכה חווה את התופעה המכונה: ג'ט לג?
25/08/2005  |  גלית יצחק  |   חדשות
בית הדין של תנועת הליכוד דחה, בתשובתו לבג"צ, את טענותיה של התנועה לאיכות השלטון, בעתירתה לבית המשפט העליון כנגד הסעיף בחוקת הליכוד, הקובע כי חבר כנסת מטעם הליכוד שיתמוך בהצעת חוק המונעת מחברי המרכז לקבוע את רשימת המפלגה בכנסת, לא יוכל לכהן כח"כ מטעם הליכוד בכנסת הבאה.
25/08/2005  |  מתי טוכפלד  |   חדשות
הקריאות להחזיר את החיילים האמריקנים הביתה מעירק לא רק שאינן נענות בחיוב על-ידי הנשיא, ג'ורג' בוש, אלא שבימים אלה הודיע הנשיא, כי ארה"ב תשלח כוחות נוספים, כ-1,500 חיילים, לעירק כדי לחזק את הכוח הנוכח במקום - כ-138,000 חיילים במספר.
25/08/2005  |  הדר פרבר  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il