|   15:07:40
דלג
  רון בריימן  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

הכיבוש התקשורתי

לנגד עינינו, הכיבוש התקשורתי כובש את השלטון המרכזי בישראל, בתנועת מלקחיים מתוכננת היטב. הוא מבטיח, שבראש מעייניה של הממשלה הבאה יעמדו האינטרסים של הכובש הערבי, ולא הערכים של ההתיישבות היהודית
04/01/2013  |   רון בריימן   |   מאמרים   |   בחירות 2013   |   תגובות
מחזקים את כוח השמאל במדינה [צילום: פלאש 90]

כתבים ביו"ש, לא כתבים בשטחים
המהלכים המכוננים שעשה הכיבוש התקשורתי באמצעי השידור האלקטרוניים, האינטרנטיים והמודפסים היו מהלכים מבריקים. הם הסיטו את ישראל ממסלול היסטורי אחד - ההתיישבות הציונית - והעבירו אותה למסלול היסטורי אחר - דה-לגיטימציה של ההתיישבות הציונית. לפיכך נקראים כתבי התקשורת בכינוי המטופש אך מגמתי "כתבים בשטחים" במקום כתבים ביהודה ובשומרון. לפיכך משתמשים בכירי הפרשנים במונח הירדני "הגדה המערבית", כי רק מנקודת המבט של הכובש הירדני יהודה ושומרון היו "גדה מערבית"

הכיבוש הישן היה הכיבוש של ארץ ישראל. הוא החל בהכנסת הסוס הטרויאני - רבבות המחבלים של צבא הארגון לשחרור פלשתין (אש"ף) כולה - לאזורי יש"ע. המשכו הוא הכיבוש החדש - הכיבוש התקשורתי - ושטיפת המוח של דעת הקהל בישראל כאילו צה"ל הוא הכובש בארץ ישראל ואין פתרון זולת "פתרון" שתי המדינות. התוצאה: הערבים בונים ללא הגבלה וקובעים עובדות בשטח על ימין ועל שמאל, ואילו 720 אלף הישראלים המתגוררים היום בירושלים המזרחית ובאזורי יהודה ושומרון - רק עליהם חלות הגבלות הבנייה. בה בשעה שברצועת עזה כבר בוצע טיהור אתני של היהודים, הטיהור האתני הגדול של יהודה ושומרון ממשיך להיות החלום הרטוב של המגזר השמאלני-הטרנספריסטי.

הכיבוש התקשורתי מנע בעבר ומונע בהווה דיון רציני בחלופות ל"עגל הזהב" - ה"שלום" האוסלואידי - ושיבש את סדר היום הציבורי שעוסק מזה עשרים שנה בתרגיל ההונאה שיזם המגזר השמאלני-הטרנספריסטי, בגיבוי התקשורת המגויסת. הכיבוש הערבי הצליח לגרום לכך שהמדינה היהודית החלה לפקפק בצדקת החזון הציוני, ולמחשבה המעוותת כאילו הסגרת לב ארץ ישראל לאויב היא המרשם לשלום.

אף על-פי שמלכתחילה היה הכיבוש הערבי מסוכן למדינת היהודים, הוא הראה חיוניות מרשימה והשיג את מרבית יעדיו, לא מעט בסיוע הכיבוש התקשורתי של אמצעי השידור ה"ממלכתיים" של מדינת היהודים, שלא פעם סללו את דרכו, בעיקר באמצעות שטיפת מוח מתמדת על "כיבוש" ועל ההכרח לחלק את כבשת הרש שנותרה מארץ ישראל ההיסטורית והמנדטורית. ההצלחה של הסוס הטרויאני איפשרה לו להמשיך הלאה ולהסתער גם על המדינה היהודית הדמוקרטית הסמוכה ליהודה ושומרון, באמצעות מלחמת אוסלו, אשר עד היום מכונה בתקשורת הישראלית בשמה הערבי: אינתיפאדה. כך מסתירים מהציבור מה ומי הביאו למלחמת אוסלו ולאלפי קורבנותיה, יהודים וערבים.

הכיבוש החדש

הכיבוש החדש הוא הכיבוש של ישראל. הפעם אין מדובר במהלך צבאי פולשני, אלא במהלך תקשורתי. הפעם הכוונה איננה לשלול מהיהודים את זכותם להתיישב בארצם, אלא לשלול מהם את ההכרה בצדקת החזון הציוני. אחרי שהאוסלואידים הצליחו להקשות על ההתיישבות היהודית ולהבאיש את ריחה בעולם, הם מבקשים כעת לרוקן מתוכן את מדינת היהודים על-ידי השתלטות על המערכת התקשורתית והפוליטית שלה.

היעד המבצעי של הכיבוש החדש: התעלמות מדעת הקהל בישראל ומתוצאות הבחירות, אלו שהיו ואלה שתהיינה, כולל דה-לגיטימציה של ראש ממשלה אפילו לאחר שמעד באוניברסיטת בר-אילן ושל תזוזת הבוחרים ימינה, בניגוד למאוויים של כובשי התקשורת.

אופן הפעולה של הכיבוש החדש: שליטה בעמדות המפתח של הפרשנים, המגישים, המראיינים והמרואיינים באמצעי התקשורת ה"ממלכתיים" והקמת מאחזים בלתי חוקיים באולפנים. דוגמה בולטת: ארי שביט, מהדורה מתורבתת של גדעון לוי, שהתנחל באולפן ערב שבת של הערוץ הראשון ומטיף משם את הגיגיו על "הכיבוש" ועל "הפתרון", ללא כל איזון.

התוצאה הצפויה של הכיבוש התקשורתי: חיזוק כוחו של השמאל בתקשורת, הרבה מעבר לכוחו בציבור, דבר המשפיע באופן מגמתי על טובת מדינת ישראל הכבושה ועל הדמוקרטיה בה, לרבות ההסתכלות על טרנספר של יהודים כמעשה חוקי ומבורך. כדי להסיר ספק: הח"מ שולל כל גירוש של בני אדם מבתיהם, יהודים או ערבים.

במסלול אחר

המהלכים המכוננים שעשה הכיבוש התקשורתי באמצעי השידור האלקטרוניים, האינטרנטיים והמודפסים היו מהלכים מבריקים. הם הסיטו את ישראל ממסלול היסטורי אחד - ההתיישבות הציונית - והעבירו אותה למסלול היסטורי אחר - דה-לגיטימציה של ההתיישבות הציונית. לפיכך נקראים כתבי התקשורת בכינוי המטופש אך מגמתי "כתבים בשטחים" במקום כתבים ביהודה ובשומרון. לפיכך משתמשים בכירי הפרשנים במונח הירדני "הגדה המערבית", כי רק מנקודת המבט של הכובש הירדני יהודה ושומרון היו "גדה מערבית".

המהלכים המכוננים שהכיבוש התקשורתי עושה במערכת הבחירות הנוכחית כוללים את הצגת השמאל כ"מרכז" ואת רסיסיו כ"גוש". תחילה הצליחו הכובשים להתנחל בהארץ ולהפוך אותו לעיתון אנטי ציוני. אחר כך הצליחו להפוך את ראש הממשלה לבן-ערובה הנדרש לקבל החלטות נוסח דה-גול ועל-פי תפישתם השגויה. לבסוף הריצו אנשי תקשורת לרשימות לכנסת, כדי להשלים את השתלטות התקשורת האנטי-ציונית על הרשות המחוקקת.

כך, לנגד עינינו, הכיבוש התקשורתי כובש את השלטון המרכזי בישראל, בתנועת מלקחיים מתוכננת היטב. הוא מבטיח, שבראש מעייניה של הממשלה הבאה יעמדו האינטרסים של הכובש הערבי, ולא הערכים של ההתיישבות היהודית. הוא גורם לכך שלא הרוב בישראל יקבע את עתידנו, אלא המגזר השמאלני-הטרנספריסטי המצטמק, שהלך אל מערכות העיתונים ואל האולפנים ומהם הוא מושל.

מיעוט קולני

אין דמיון בין השלטון הקולוניאלי של צרפת באלג'יריה לבין שלטון ישראל בלב ארצה, יהודה ושומרון. אבל את מה שמתרחש כעת אי-אפשר שלא לראות אלא כהשתלטות של מיעוט קולני על דעת הקהל בישראל. חולשת הרפובליקה הישראלית גורמת לכך, שאזרחי ישראל נתונים לשטיפת מוח מתמדת הגורמת לרבים מהם להיות מוכנים להתאבד למען שלום, או אפילו למען "שלום".

האם הכל אבוד? לא. הכוחות התקשורתיים הכובשים כעת את ישראל הם כוחות קיצוניים. במוקדם או במאוחר הם יובילו את המדינה הכבושה להתנגשות עם קיר המציאות. אחרי ההתנגשות תקום בארץ סוף-סוף תנועת שחרור ראויה לשמה, וההתקוממות שתוביל תסיים את הכיבוש התקשורתי. ישראל ראויה לתקשורת הוגנת וביקורתית, שתבקר את הממשלה גם מימין ולא רק משמאל. החשש הגדול הוא, שעד אז עלול להישפך כאן הרבה דם - מלחמת אוסלו נוספת - ובינתיים הכיבוש הראשון, הערבי, עלול להפוך לבלתי הפיך.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי בשנים 2005-2001.
תאריך:  04/01/2013   |   עודכן:  04/01/2013
ד"ר רון בריימן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכיבוש התקשורתי
תגובות  [ 28 ] מוצגות   [ 28 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה
4/01/13 19:02
2
והתקשורת אשמה????
4/01/13 19:13
3
יהוידע
5/01/13 07:09
4
הסיכוי היחיד
5/01/13 07:28
5
שלמה המגיב
5/01/13 07:44
 
שלמה המגיב
5/01/13 09:45
 
הניה
5/01/13 10:14
 
שלמה המגיב
5/01/13 12:45
 
איריס כהן
5/01/13 18:56
 
שלמה המגיה
5/01/13 19:54
 
איריס כהן
5/01/13 23:24
 
שלמה המגיב
6/01/13 07:31
 
ד"ר רון בריימן
5/01/13 12:58
 
שלמה המגיב
5/01/13 18:19
 
לבואזיה
5/01/13 19:25
6
טענותיו של בריימן
5/01/13 07:47
 
הניה
5/01/13 10:20
7
ashco
5/01/13 11:55
8
בתיה
5/01/13 12:58
9
עזרא מנצור
5/01/13 13:24
 
תומר 2
5/01/13 20:53
10
לרון בריימן-
5/01/13 14:12
 
אברהם מכפר סבא
5/01/13 20:57
 
נאוה מטבריה
5/01/13 21:23
 
איריס כהן
5/01/13 23:31
11
סתם אחד
5/01/13 23:09
12
קורצ'אק
5/01/13 23:33
13
הדר ב.א.
6/01/13 01:19
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
למינג (lemmus) הוא מכרסם קטן, בעל פרווה, המצוי בדרך כלל בטונדרה הארקטית שבצפון אירופה, בעיקר בנורבגיה. גודלו נע בין 15-7 ס"מ והוא צמחוני. הלמינג התפרסם בשל תופעת התנהגות ייחודית. בתקופות מסוימות, כאשר הלמינגים מתרבים מאוד ונוצר מחסור במזון, הם מתקבצים בלהקות ובעדרים, ונוהרים קדימה. כאשר הם מגיעים לצוקים גבוהים מעל פיורדים, הם מבצעים התאבדות המונית בכוונה תחילה, ומזנקים לתוך התהום. לכן "למינג" הפך לשם נרדף לאנשים שהולכים קדימה בעדרים ללא מחשבה, ומתנפצים אל התהום. לאחרונה הופיעו כמה מדענים שטענו כי מקור התופעה הוא לא נפשי אלא נובע מראייה לקויה. כך או כך, אין ספק שהלמינגים מבצעים מעשה מטומטם והרסני (לעצמם...).
04/01/2013  |  אריה יצחקי  |   מאמרים
לאחר שסיימנו לקרוא את סיפורי האבות בהבטחה כי "פָּקֹד יִפְקֹד אֱלֹקִים אֶתְכֶם" ויגאל אתכם ממצרים, השבת אנחנו מתחילים לקרוא את החומש השני בתורה, חומש שְׁמוֹת, שעניינו הוא גאולתם של ישראל. מיד בתחילת פרשת השבוע חוזרת התורה ומונה את בני ישראל שירדו למצרים: [ב] רְאוּבֵן שִׁמְעוֹן, לֵוִי וִיהוּדָה. [ג] יִשָּׂשכָר זְבוּלֻן, וּבִנְיָמִן. [ד] דָּן וְנַפְתָּלִי, גָּד וְאָשֵׁר. (...) וְיוֹסֵף, הָיָה בְמִצְרָיִם. את השמות האלה קראנו כבר כמה פעמים ובין השאר בפרשת ויגש (בראשית מ"ו) בעת שירדו למצרים, אז בשביל מה חוזרת התורה ומזכירה אותם בשמותם בעת שנמצאים במצרים, ועוד לאחר מותם? חז"ל מסבירים ומובא ברש"י, כי האזכור החוזר נובע מאהבת ה' לבני ישראל: אע"פ שמנאן בחייהן בשמותן חזר ומנאן במיתתן, להודיע חבתן שנמשלו לכוכבים, שמוציאן ומכניסן במספר ובשמותם; שנאמר (ישעיהו מ'): הַמּוֹצִיא בְמִסְפָּר צְבָאָם לְכֻלָּם בְּשֵׁם יִקְרָא.
04/01/2013  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
מפלגת עוצמה לישראל פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, להוציא צו מניעה נגד עיריית ירושלים, שיאסור להוריד שלטים מגדר השייכת למשרדי עוצמה לישראל.
04/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, אליקים רובינשטיין הכריע כי רשימת הליכוד-ישראל ביתנו הפרה את הוראות חוק הבחירות (דרכי תעמולה) בכך שהזמינה לכינוס הפתיחה של המפלגה ב-26 בדצמבר 2012 הופעה של הזמרת שרית חדד.
04/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
הירידה של הליכוד בסקרים היא תולדה ברורה של ההרגשה הציבורית שמדובר בבחירה בשני פתקים. הן ש"ס והן הבית היהודי מדגישות שילכו עם נתניהו, ולכן אפשר להצביע ללא פגיעה בסיכויי הימין להרכיב את הממשלה הבאה.
04/01/2013  |  דרור אידר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il