|   15:07:40
דלג
  יעקב איציקוביץ  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

לא יחימוביץ' ולא עבודה

שלי יחימוביץ' היא נטע זר במפלגת העבודה וזגזגנית פוליטית. למעשה היא כבר הודיעה, בהודאתה במסיבת העיתונאים אתמול, כי היא, כראשת ממשלה, זה רק בבחינת "הכל דיבורים", דהיינו - בדיחה
04/01/2013  |   יעקב איציקוביץ   |   מאמרים   |   בחירות 2013   |   תגובות
יחימוביץ'. אין לה ביצים בסל [צילום: פלאש 90]

נעורים פוליטיים
הנשיא הולנד, וזו ההולכת אחריו, בדרכה הניאו-מרקסיסטית, ח"כ יחימוביץ', מוכיחים את מה שנאמר זה לא מכבר: "מי שלא היה סוציאל דמוקרט בנעוריו סימן שהיה חסר לב. ומי שנותר סוציאל דמוקרט בערוב ימיו, נותר ללא שכל". ועל ח"כ יחימוביץ' אפשר לומר שהיא נמצאת בנעוריה וגם בערוב ימיה הפוליטיים, בעת ובעונה אחת

יחימוביץ': העבודה לא תשב בקואליציית נתניהו
עופר וולפסון
יו"ר המפלגה אמרה כי חבריה החליטו פה אחד כי יהוו אלטרנטיבה לשינוי ההנהגה "לאור ההקצנה הגוברת במאבק של הליכוד-ביתנו מול הבית היהודי" בכל התחומים
לרשימה המלאה

עופר וולפסון
שטייניץ: ליחימוביץ' שום ניסיון לנהל המדינה

"שלי היסטרית ותוביל לממשלה משיחית"
איציק וולף
יו"ר יש עתיד טוען כי יו"ר העבודה שהודיעה היום כי לא תצטרף לממשלה בראשות נתניהו מונעת בכך מראש הקמה של ממשלה חילונית * "בהתקף של לחץ והיסטריה מחקה את הסיכוי לממשלה לא משיחית"
לרשימה המלאה

שלטי החוצות "ביבי טוב לעשירים ושלי טובה בשבילך" מזכירים ימים אפלים וחשוכים, של טרם התמוטטות השלטון במדינות הסוציאליסטיות של הגוש המזרחי, בהן בריה"מ לשעבר: המלחמה בעשירים. הרוח המנשבת הייתה "מי שהרוויח כסף, הרי שהכסף שלו נלקח מאיתנו, והוא שלנו, ניקח אותו בחזרה", נדחוף את היד לכיס שלו, או שנלאים את רכושו.

מיותר לציין, שבאותה העת, השוק השחור "פרח" אצל "הסוציאליסטים" בזכות וכתוצאה מהסוציאליזם, מה שנקרא "סוציאל דמוקרטיה". אשר על כן, שלטי החוצות של העבודה רק מוכיחים ומזכירים לנו שהסוציאליזם מקדם מסכנות, מקדם צרות-עין בהצלחתם של אחרים, שהם אינם אג'נדה ראויה לבחירות אלא משמשת רק להסתה. וזה קמפיין מסוג מסוכן כדי להצביע עבורו בדמוקרטיה.

ואומנם, במסיבת העיתונאים של יום חמישי (3.1.13), למעשה מסרה ח"כ יחימוביץ' הודעה בהודאה שהקמפיין הזה של העבודה איננו מצליח. זהו "קמפיין סקטוריאלי" שנתמך על-ידי הוועדים הגדולים של חברת חשמל, עובדי שדות התעופה, הוועדים בנמלים של חיפה ואשדוד ועוד "כאלה". ומשהתגלה שאין בקמפיין הזה הרבה מצביעים למרות הכוח הפוליטי שלהם לשביתות פוגעניות בציבור הרחב, הוא הפך עכשיו פניו ל"קמפיין שבשבת", מכוון על-ידי הסקרים, סוג של זיגזג פוליטי.

גם בעת שהתחזתה כפעילה למען ה"חלשים", כמו למען הקופאיות בסופרמרקט, ניצלה אותן למעשה ח"כ יחימוביץ' למטרות יעדי הוועדים הגדולים. ובנוסף, בצביעות אופיינית, רק אחרי שהשקיע הון ומצא את הגז, ולא לפני כן, שאלה-התריסה ח"כ יחימוביץ' כנגד היזם יצחק תשובה, "של מי הגז הזה? האין הוא שלנו אזרחי המדינה?". יחימוביץ' לא שואלת של מי נמל חיפה? של מי נמל אשדוד? של מי שדה התעופה לוד? של מי חברת חשמל? של מי רכבת ישראל? האין הם שלנו? האזרחים? או האם הם רק של ועדי העובדים? האזרח מן השורה הבין, כיוון שהיא "לא בשבילך" אלא "בשבילם", להצביע יחימוביץ' זה מסוכן עבורו.

הבריחה מ"סוציאל דמוקרטיה"

גם מפאת תוכנו של הקמפיין, הסקרים האחרונים מראים ירידה עקבית ומשמעותית למפלגת העבודה במנדטים. הדבר התבטא בלפחות בארבעה גורמים: אנשי עמיר פרץ נטשו. השמאלנים ממרצ, שהתפקדו במפקד של ח"כ יחימוביץ' ושל אופנהיימר, כדי לקבוע את הרשימה, חזרו, עזבו חזרה למרצ גם בסקרים, רבים מאנשי הקיבוצים כועסים על יחימוביץ', ומודיעים בסקרים שלא יצביעו עבורה (עברו כנראה למרצ). קבוצה רביעית הם אנשי "מרכז וימין" של העבודה, קבוצה גדולה, בהם ותיקים, לא מרוצים מרשימה שמאלנית, ולכן לא יצביעו הפעם עבודה ושוקלים לראשונה ליכוד או בנט.

כשקיימה ביום 3.1.13 מסיבת עיתונאים, יצאה יחימוביץ' בשצף קצף נגד מפלגה פוליטית יריבה וזה נבע ממעמקי קמפיין לא מוצלח כשאין לה בו משהו ממשי, משלה, כדי לאסוף מצביעים. נהפוך הוא, אנשים ברחו מה"סוציאל דמוקרטיה" שלה. והנה עוד אחת מההוכחות לכך:

כשנבחר פרנסואה הולנד, "סוציאל דמוקרט", לנשיא צרפת, שלחה לו יו"ר מפלגת העבודה אגרת ברכה שבניסוחה נכתב כך: "מפלגתנו מודעת היטב לדרכך הכלכלית והחברתית ומזדהה איתה. אנו מעריכים מאוד את חזונך לביסוס הסוציאל דמוקרטיה בארצך... אנו שואבים השראה ועידוד מניצחונך ומציבים לעצמנו ולאזרחי ישראל מטרה דומה". האזרח המצביע הבין שהביטוי הזה הוא חלק מהסכנה בהצבעה ליחימוביץ' לכנסת.

מאז שנבחר, הפעיל הנשיא הולנד את מדיניות ה"סוציאל דמוקרטיה" שתוצאותיה גרמו לכך שהתמיכה בו ירדה לשפל חסר תקדים של כ-30%, גרמה למאות מעשירי צרפת, תעשיינים, אנשי עסקים, חברות היי-טק, אנשי קולנוע ותרבות לעזוב את המדינה למדינות אחרות והמשבר הכלכלי העמיק עוד יותר.

בדרכו ה"סוציאל דמוקרטית", ראשית התנפל הנשיא הצרפתי, במיסוי כבד בתחילה על העשירים עצמם, ולאחר מכן התנפל על החברות הפרטיות המצליחות, בהן ההיי-טק, ובכך כאמור נכשל. את השגיאות הללו מבטאת גם יחימוביץ'.

המשבר בצרפת הוא כמו המשבר ביוון ובספרד, והוא ממש כמו המשבר בחברת החשמל, שבהן נשארו העובדים עם "ים של זכויות" שעולות הרבה כסף, ואין מהיכן לשלם ואין אזרחים שרוצים לממן זאת. ועכשיו, כדי להחזיר את הבורחים מה"סוציאל דמוקרטיה", כלומר, כדי להגדיל ולהחזיר את הכנסות המדינה, נמצאת המועצה המחוקקת בצרפת בתהליך מייגע של ביטול רבים מחוקי העלאות המס לחברות וליחידים, כפי שיישם אותן הולנד, וגם עוסקת בביטול זכויות עובדים הכרוכות בכסף. הולנד מבין גם שעליו לפעול לצמצום הוצאות פעילויות הממשלה. יודגש שכל המעשים ה"סוציאל דמוקרטיים" הללו היו ידועים מראש כשגויים. להצביע עבורם בישראל, קרי יחימוביץ', זה לא אחראי ומסוכן.

וראו איזה פלא, מה"סוציאל דמוקרטיה" של פרנסואה הולנד, מקבלת יחימוביץ' השארה, כדבריה כאמור לעיל, וזו גם מוכחת לפי שלטי החוצות. הולנד הראה במעשיו שה"סוציאל דמוקרטיה" במהותה דומה מאוד ומשיקה לקומוניזם. אין ביניהם הבדל ממשי מלבד הדרך להשגת המטרה. הקומוניזם, כדי להשיג את מטרתו, משעבד את האדם בכוח. לעומתו, ה"סוציאל דמוקרטיה", כדי להשיג את מטרותיה, משעבדת את האדם ב"בחירה סלקטיבית". כלומר, ממש כמו ההבדל בין רצח להתאבדות.

מכאן, שהנשיא הולנד, וזו ההולכת אחריו, בדרכה הניאו-מרקסיסטית, ח"כ יחימוביץ', מוכיחים את מה שנאמר זה לא מכבר: "מי שלא היה סוציאל דמוקרט בנעוריו סימן שהיה חסר לב. ומי שנותר סוציאל דמוקרט בערוב ימיו, נותר ללא שכל". ועל ח"כ יחימוביץ' אפשר לומר שהיא נמצאת בנעוריה וגם בערוב ימיה הפוליטיים, בעת ובעונה אחת. על כן, מסוכן להצביע עבורה. את זה מבין האזרח המצביע.

יחימוביץ' כמו פייגלין

ח"כ שלי יחימוביץ' התחנכה בביתה ברוח השמאל הקיצוני של מפ"ם, כיום מרצ. השקפותיה הניאו-מרקסיסטיות דהיום מושפעות מכך. חלק מהמפקד שלה כאמור, עשתה בקרב מצביעי מרצ שהתפקדו לעבודה לצרכי השפעה שמאלנית מרקסיסטית בפריימריז, למרות שמפלגת העבודה המסורתית מעולם לא הייתה ניאו-מרקסיסטית. סוג של השתלטות עוינת. לכן ח"כ יחימוביץ' היא למעשה נטע זר במפלגת העבודה.

ראוי לציין שברמת אפעל, בה מתקיימים מדי פעם כינוסים של מפלגת העבודה, מונצח אחד מענקי תנועת העבודה יצחק טבנקין: אולם הרצאות, מכון מחקר וספרייה. "יד טבנקין". טבנקין עסק בפעילות רעיונית במרכז הרעיוני של הקיבוץ המאוחד "אפעל". טבנקין היה ממתנגדי חלוקת הארץ, ממנהיגי וממקימי "מפלגת העבודה" ב-1968. לאחר מלחמת ששת הימים נמנה עם מקימיה של "תנועת ארץ ישראל השלמה", ובכך ירושלים אחת ושלנו.

מאידך-גיסא, במסיבת העיתונאים טענה ח"כ יחימוביץ' כנגד פייגלין (ליכוד) שעלה להר הבית, כסימוכין לכך טענה "זה לא הליכוד". לאור העובדות הללו, האם פייגלין הוא אידיאולוגית כטבנקין? האם ח"כ יחימוביץ' אידיאולוגית כנגד טבנקין? האם הצבעתה לעזמי בשארה וגוז'נסקי לא הספיקה? האין אלו עוד הוכחות שח"כ יחימוביץ' היא נטע זר במפלגת העבודה? האין קץ לנשף המסכות הפוליטי שלה? לזיגזג הפוליטי?

או שתרכיב ממשלה או שתלך לאופוזיציה

שחור או לבן. כך היא רואה את הפוליטיקה, כך טענה ח"כ יחימוביץ' במסיבת העיתונאים. ואם אכן יזדמן לה להרכיב ממשלה, איך תעשה זאת? כידוע, ח"כ אחמד טיבי, זחאלקה, אלסאנע, זועבי וחבריהם, טוענים שהם שייכים ללאום הפלשתיני. והם בעד "מדינת כל אזרחיה". זכותם הדמוקרטית לדעתם. כלומר, מבלי הצורך להיכנס לפרטים, באם יזדמן לה, הרי שח"כ יחימוביץ', בדעותיה הניאו-מרקסיסטיות, תבחר את שותפיה הטבעיים, להרכיב ממשלה עם בל"ד-חד"ש, עם אוריינטציה קומוניסטית, להם הצביעה בעבר. בעצם המעשה הזה תוקם בפעם הראשונה בישראל, מדינה יהודית דמוקרטית, "איפכא מסתברא", ממשלה דו-לאומית, אגב אורחא, מרקסיסטית, רחמנא לצלן. אכן, הצבעה לח"כ יחימוביץ' היא סכנה לציונות.

יחימוביץ' לקראת הדחה

עתה, כשהקמפיין ה"סוציאל דמוקרטי" לא הצליח, כשהסקרים מראים 16 מנדטים, בזיגזג פוליטי, של שינוי כיוון שמאלה, מנסה ח"כ יחימוביץ' להחזיר לתמונה גם את פרופ' יוסי יונה, מקום 20 כדי שיהיה ריאלי. מי הוא יוסי יונה? הוא למשל מתנגד לחוק השבות. הוא בעד יום זיכרון אחד "מאוחד" לחללי צה"ל ומערכות ישראל, לחללי ה"נכבה" להבדיל, ולקורבנות השואה להבדיל. יוסי יונה בעד העמדה לדין של קציני צה"ל ופוליטיקאים שהשתתפו במבצע "עופרת יצוקה" (בהסתמך על דוח גולדסטון ואמנסטי).

והנה מדבריו: "אני לא מתחבר למילה הזאת ציונות, היא לא מבטאת את מי שאני". ועוד אמר: "התנהגותה של ישראל בשלושת העשורים האחרונים אינה מאפשרת את צירופה לקהילת האומות הנאורות והרציונליות". ו"פנינה" נוספת שלו: "לו היו תושבי קריית-גת, בטוחים בזהותם הישראלית, הם היו גם אולי חשים סולידריות בסיסית עם טלי פחימה... הם יכלו גם לאמצה לחיקם... ולראות בה פעילת שלום אמיצה...". האם אלו היו אי פעם ערכיה של מפלגת העבודה? ההפך הוא הנכון. אין ספק, הצבעה ליחימוביץ' כדי שתבוא היא - עם אחד בדעות כאלה - לכנסת, הוא עניין פוליטי מסוכן.

אשר על כן, לא רק להוצאתם של נציג הקיבוצים ונציג המושבים מהרשימה, אלא גם הכנסתו של איש הקשת המזרחית, פרופ' יוסי יונה, במקומם, יש משמעות פוליטית רבה. משמעות זו תבוא לידי ביטוי מיד לאחר הבחירות. חוקת העבודה מאפשרת, לאחר הבחירות לכנסת, החלפת היו"ר באם לא תצליח להיבחר לראשת ממשלה. ח"כ שלי יחימוביץ' למעשה כבר הודיעה, בהודאה במסיבת העיתונאים ההיא, שהיא, כראשת ממשלה, זה רק בבחינת "הכל דיבורים", בבחינת עניין וירטואלי, דהיינו - בדיחה. וכך מתבהר שהתנאים בשלים, וכל הסימנים מעידים שהם כבר פעילים לקראת ההדחה.

תאריך:  04/01/2013   |   עודכן:  06/01/2013
יעקב איציקוביץ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא יחימוביץ' ולא עבודה
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלי קול מבוזבז
4/01/13 14:22
2
ישמעאל
4/01/13 14:54
3
אהוד פרלסמן
4/01/13 16:12
 
דאגנית
4/01/13 17:27
4
יוס יוס
4/01/13 17:46
 
מהיכרות אישית
4/01/13 22:09
5
דאגנית
5/01/13 08:39
6
חנוך-שלמה
5/01/13 19:42
7
צנחן
5/01/13 22:20
 
מילים כדרבנות.
6/01/13 13:58
 
דאגנית
6/01/13 17:03
 
מילים כדרבנות.
7/01/13 11:01
8
אבי כהן
7/01/13 10:56
פורום: בחירות 2013 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2013
הכיבוש הישן היה הכיבוש של ארץ ישראל. הוא החל בהכנסת הסוס הטרויאני - רבבות המחבלים של צבא הארגון לשחרור פלשתין (אש"ף) כולה - לאזורי יש"ע. המשכו הוא הכיבוש החדש - הכיבוש התקשורתי - ושטיפת המוח של דעת הקהל בישראל כאילו צה"ל הוא הכובש בארץ ישראל ואין פתרון זולת "פתרון" שתי המדינות. התוצאה: הערבים בונים ללא הגבלה וקובעים עובדות בשטח על ימין ועל שמאל, ואילו 720 אלף הישראלים המתגוררים היום בירושלים המזרחית ובאזורי יהודה ושומרון - רק עליהם חלות הגבלות הבנייה. בה בשעה שברצועת עזה כבר בוצע טיהור אתני של היהודים, הטיהור האתני הגדול של יהודה ושומרון ממשיך להיות החלום הרטוב של המגזר השמאלני-הטרנספריסטי.
04/01/2013  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
למינג (lemmus) הוא מכרסם קטן, בעל פרווה, המצוי בדרך כלל בטונדרה הארקטית שבצפון אירופה, בעיקר בנורבגיה. גודלו נע בין 15-7 ס"מ והוא צמחוני. הלמינג התפרסם בשל תופעת התנהגות ייחודית. בתקופות מסוימות, כאשר הלמינגים מתרבים מאוד ונוצר מחסור במזון, הם מתקבצים בלהקות ובעדרים, ונוהרים קדימה. כאשר הם מגיעים לצוקים גבוהים מעל פיורדים, הם מבצעים התאבדות המונית בכוונה תחילה, ומזנקים לתוך התהום. לכן "למינג" הפך לשם נרדף לאנשים שהולכים קדימה בעדרים ללא מחשבה, ומתנפצים אל התהום. לאחרונה הופיעו כמה מדענים שטענו כי מקור התופעה הוא לא נפשי אלא נובע מראייה לקויה. כך או כך, אין ספק שהלמינגים מבצעים מעשה מטומטם והרסני (לעצמם...).
04/01/2013  |  אריה יצחקי  |   מאמרים
לאחר שסיימנו לקרוא את סיפורי האבות בהבטחה כי "פָּקֹד יִפְקֹד אֱלֹקִים אֶתְכֶם" ויגאל אתכם ממצרים, השבת אנחנו מתחילים לקרוא את החומש השני בתורה, חומש שְׁמוֹת, שעניינו הוא גאולתם של ישראל. מיד בתחילת פרשת השבוע חוזרת התורה ומונה את בני ישראל שירדו למצרים: [ב] רְאוּבֵן שִׁמְעוֹן, לֵוִי וִיהוּדָה. [ג] יִשָּׂשכָר זְבוּלֻן, וּבִנְיָמִן. [ד] דָּן וְנַפְתָּלִי, גָּד וְאָשֵׁר. (...) וְיוֹסֵף, הָיָה בְמִצְרָיִם. את השמות האלה קראנו כבר כמה פעמים ובין השאר בפרשת ויגש (בראשית מ"ו) בעת שירדו למצרים, אז בשביל מה חוזרת התורה ומזכירה אותם בשמותם בעת שנמצאים במצרים, ועוד לאחר מותם? חז"ל מסבירים ומובא ברש"י, כי האזכור החוזר נובע מאהבת ה' לבני ישראל: אע"פ שמנאן בחייהן בשמותן חזר ומנאן במיתתן, להודיע חבתן שנמשלו לכוכבים, שמוציאן ומכניסן במספר ובשמותם; שנאמר (ישעיהו מ'): הַמּוֹצִיא בְמִסְפָּר צְבָאָם לְכֻלָּם בְּשֵׁם יִקְרָא.
04/01/2013  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
מפלגת עוצמה לישראל פנתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון אליקים רובינשטיין, להוציא צו מניעה נגד עיריית ירושלים, שיאסור להוריד שלטים מגדר השייכת למשרדי עוצמה לישראל.
04/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, אליקים רובינשטיין הכריע כי רשימת הליכוד-ישראל ביתנו הפרה את הוראות חוק הבחירות (דרכי תעמולה) בכך שהזמינה לכינוס הפתיחה של המפלגה ב-26 בדצמבר 2012 הופעה של הזמרת שרית חדד.
04/01/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2013  /  מי ומי  
לפיד: לא אשב בממשלה עם שס והימין הקיצוני  /  איציק וולף
סקר רשת ב': כמעט 18 מושבים לבנט  /  עידן יוסף
דרעי: שס תתמוך בפינוי התנחלויות  /  עידן יוסף
תראו מי שמחבק  /  דרור אידר
הפתעת הבחירות: הקולות הצפים  /  ראובן לייב
לא לומדים  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il