רבוע כחול יוצאת במהלך חדש, במסגרתו מתבטלים אגפי התפעול והשיווק בחברה. האחריות הכוללת עוברת למנהלי תתי הרשתות: מגה, סופר סנטר , ושפע שוק, אשר לכל אחת מהם יעמוד מערך תפעול, שיווק ופרסום עצמאי.
בחברה מסבירים כי המדובר בצעד נוסף שלה על-מנת להתאים את עצמה לסביבת התחרות ולעולם הקמעונאות המודרנית. מאז נרכשה רבוע כחול על-ידי קבוצת ברונפמן אלון, היא עוברת תהליך מקיף של התאמתה לסביבה התחרותית.
כזכור לאחר מו"מ שנמשך חודשים השיגה קבוצת אלון, בראשה עומד דודי ויסמן, את השליטה המלאה ברשת הקו-אופ - הרשת הקמעונאית השניה בגודלה בישראל. על-פי העסקה שנחתמה תמכור ברונפמן-פישר לאלון חברת הדלק לישראל מניות בחברת ברונפמן אלון בע"מ, בתמורה לסך של 30 מיליון דולר.
רשת הרבוע הכחול, הנשלטת על-ידי ברונפמן אלון בע"מ, מוערכת לצורך העסקה ב-462 מיליון דולר.