שטראוס-עלית מעלה קמפיין חדש למגזר הרוסי באמצעות חברת 'מגזרים'.
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה מקורי שהופק על-ידי חברת מגזרים שישודר בערוצי הטלוויזיה הרוסים ופרסום בעיתונות הרוסית. בנוסף, תתקיים פעילות קד"ם של חלוקת דוגמיות קפה בעזרת אינסרטים במגזינים היוקרתיים המובילים בשפה הרוסית.
המותג פלטינום מטופל על-ידי חברת מגזרים בהצלחה מזה מספר שנים במסגרת האסטרטגיה "קפה בקריסטלים" (עקב אופי היצור של קפה פלטינום נוצרה הקבלה לקריסטלים ואומצה האסוציאציה לתכשיטנות התואמת את שם המותג, פלטינום = הזהב היוקרתי והאיכותי ביותר). במגזר הרוסי קפה "פלטינום" הוא "מלך הקטגוריה"; איכותי, יוקרתי, מפנק, מקנה סטטוס, מוצר למי שבאמת מבין בקפה.
נטשה שוקין, מנכ"ל 'מגזרים': "40% מכלל המכירות של המותג בישראל באות מהמגזר הרוסי. מקבוצות מיקוד שנערכו במגזר הרוסי עלה כי למותג פלטינום אישיות מאד ברורה ומיצוב חד-משמעי - דמות הפלטינום הקיים מקרינה אופטימיות וסימפטיות משולבת עם יוקרה ואלגנטיות".
הקמפיין של פלאטינום במגזר הרוסי עומד על היקף של כחצי מיליון שקל.
קרדיטים:
חברת הפקה: אילן מנור speed post production
משרד פרסום: מגזרים תקשורת שיווקית משולבת
מנכ"ל: נטשה שוקין
סופרוויזר: טטיאנה וולושין
תקציבאית: נעמי ג'נה
פלנר: רימה גך
מנהל קריאייטיב: אלכס גורודניצקי
ארט: סשה טרן
מפיקת משרד: אפרת לוין-יפה