|   15:07:40
דלג
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

עלית מזון מציגה: מבחן אינטראקטיבי

- הודעה מטעם עלית מזון
18/09/2005  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות

עלית מזון מעלה היום לראשונה פיצ'ר אינטראקטיבי מושקע, המורכב מעשרים סרטונים באורך כולל של מעל 10 דקות תחת האסטרטגיה הפרסומית: "טבעי שלא תשלוט בעצמך".

הקמפיין יעלה באמצעות חברת Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי בהשקעה של 50 אלף דולר בפורמט של קמפיין וויראלי רחב היקף.

גרי גרינשפן, מנהל השיווק של עלית מזון אמר היום: "זהו קמפיין האינטרנט הראשון של תפוצ'יפס המבוסס בעיקר על הפצה ויראלית בין גולשי האינטרנט. אנחנו מקווים להגיע לפחות למיליון גולשים. הקמפיין הוא תדמיתי חדשני ופונה בעיקר לצעירים ובני נוער הנמצאים היום הרבה יותר באינטרנט"

ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב אמר היום: "חברת עלית מזון קבלה שתי בחירות "נועזות" בקמפיין החדש, הראשונה היא בחירה בהומור העצמי בכך שלקחו את הקונספט "טבעי שלא תשלוט בעצמך", והסכימו להעמיד את תפוצ'יפס במבחן אל מול אופציות נחשקות יותר. השנייה היא בכך שבחרו להימנע מעוד קמפיין באנרים סטנדרטי ובחרו בהפקת פיצ'ר אינטראקטיבי מתקדם, אשר אין לי ספק שיהפוך את הפרויקט ללהיט וויראלי.

לדעתי בעולם בו קהל היעד נמצא באינטרנט כדאי לנצל את היכולת של המדיום לשבור את מסגרת השלושים שניות ולהשקיע בו לא פחות מהטלוויזיה".

על קמפיין האינטרנט החדש של תפוצ'יפס:

במרכז הקמפיין עומד פסיכיאטר מוטרף אשר מבצע בדיקה אינטראקטיבית לגולש על-מנת לבחון האם הוא שולט בעצמו. במהלך הבדיקה מציע הפסיכיאטר לגולש לבחור מה הוא מעדיף תפוצ'יפס או פריטים נחשקים יותר, כגון מכונית ספורט, יאכטה וכיוב'.
בהתאם לבחירות של הגולש הפסיכיאטר מגיב ואף נוזף בו בהומור במידה ובחר באופן תמוה בתפוצ'יפס. המבחן בנוי משש שאלות שונות ולכל אחת מהן שתי תשובות אפשריות. בהתאם לבחירה הגולש מקבל דיאגנוזה נקודתית ובסוף המבחן ניתנת הדיאגנוזה הסופית.

לצורך הקמפיין נבנתה הפקה רחבת היקף בדומה לסרטי פרסומות באולפני ברודקאסט, עם שחקן התיאטרון הוותיק, שמוליק וולף ו- 20 אנשי צוות הפקה. חומרי הגלם שכללו מעל 10 שעות נערכו ונבנו באפליקציה מיוחדת אשר מתאימה את תגובות הפסיכיאטר על-פי הבחירות השונות של הגולש.

קרדיטים:
Y&R אינטראקטיב
מנכ"ל - ערן גפן
קריאטיב ארט - משה קרסיק
מנהלת מדיה - רחלי בן אבי
מעצבת פלאש - לנה פלדמן
מתכנת פלאש - אבריק ברמן

שלמור אבנון עמיחי/ Y&R
מנהל קריאטיב ראשי - גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאטיב - יורם לוי
סופרוויזר - ורד קינרייך גולן
תקציבאית - מיכל חזקיה
קופי - נדב פרסמן
ארט - טני זיפר
מפיקות משרד - שירה רובס וסיגל נוגסי
הפקה - ברודקאסטפ

תאריך:  18/09/2005   |   עודכן:  18/09/2005
רן רהב יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
היום (18.9), תפתח רשות שדות התעופה בפרויקט ייחודי להעלאה והגברת מודעות עובדי הרשות לסוגיות אבטחת מידע. הפרויקט יתקיים לאורך השבוע ויפנה באופן אחיד לכל עובדי הרשות, בכל הדרגים. מר גבי אופיר, מנכ"ל הרשות, מיחס חשיבות רבה לתחום אבטחת מידע ואף הקצה תקציב מיוחד להעמקת המודעות בקרב העובדים בכלל ולשבוע המודעות בפרט. את הפרויקט מוביל אגף מידע ומחשוב בראשותו של ירון מלמד, בליווי מקצועי וניהולי של מנהלת אבטחת מידע עירית פטר, אחראי אבטחת מידע מייק גלסמן וחברת קומסק.
ערוץ TV mall משיק מבצע חלומי לקראת ראש השנה. במסגרת המבצע, תוגרל שייט זוגי בן שבעה לילות באיים הקאריביים. שווי החופשה עומד על כ-25 אלף שקל והיא כוללת טיסות הלוך ושוב למיאמי, שייט לאיים ואירוח מלא. ההשתתפות בשייט פתוחה לכל מי שייכנס לאתר ויבצע הרשמה, ללא צורך בקניית מוצר.
קליק, מותג השוקולד המוביל בקרב בני נוער וילדים, מקבוצת יוניליוור ישראל, פיתח משחק מחשב אינטראקטיבי, שישווק במסגרת מבצע ייחודי בנקודות המכירה. במסגרת המבצע המתקיים במהלך חודש ספטמבר, בקניית 4 מוצרי קליק ניתן לקבל את משחק המחשב במתנה.
רשת האופנה TAGWOMAN עלתה בקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו-חורף 2006 בהשקעה של כ-4.2 מיליון שקל, בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שטורטובה.
קרליין יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש בהשקעה כוללת של כ-8 מיליון שקל.
18/09/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il