חברת סלקום מוסרת על הצלחה גדולה לשירות ה-i-mode שהשיקה לפני שבועיים. לדברי החברה, תוך שבועיים מיום השקת השירות החדש, הצטרפו לשירות יותר מ-10,000 לקוחות.
וכמו שהישראלים נוהגים לאחוז בשיאים בכל הקשור בצרכנות, גם במקרה הזה - מספר זה הוא הגבוה ביותר שהושג מבין מפעילי הסלולר ברחבי העולם שהשיקו את שירותי האינטרנט הסלולרי של i-mode, מאז החלה חברת התקשורת היפנית NTT DoCoMo בהפצת השירות מחוץ לגבולות יפן. עד לשבירת השיא על-ידי סלקום, החזיקה בשיא אחוז חדירת ה-i-mode מפעילת הסלולר הצרפתית בויג עם 7 מיליון לקוחות, שבשבועיים הראשונים להשקת השירות צירפה כ-7,000 לקוחות.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום: "אנו מאד מרוצים מקצב ההצטרפות הגבוה בימים הראשונים להשקה. אנו בטוחים כי חדירת i-mode לשוק הישראלי צפויה להיות מהמוצלחות בעולם, אף מעבר לתחזיות שהצבנו בעת ההשקה".
יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק: "החדירה המואצת נובעת משילוב של המגוון הרחב של אתרי תוכן מקומיים - 80 במספר - שעמדו לרשות משתמשי i-mode כבר מהיום הראשון של ההשקה, יחד עם מכשירי טלפון מתקדמים מהיצרנים המובילים בעולם, וממשק ההפעלה הידידותי של i-mode, שהפך אותו לאינטרנט הסלולרי המוביל בעולם".
i-mode - הוא שירות אינטרנט נייד המעניק למנויים גישה פשוטה ומהירה אל מגוון עשיר של תוכן, דואר אלקטרוני, משחקים ושירותים אחרים באמצעות מכשיר הטלפון הנייד. הטכנולוגיה בה פועל i-mode מאפשרת לספקי האינטרנט להתאים עצמם בקלות למשתמשי השירות, ובכך פותחת פתח לקהילה גדולה של ספקי תכנים סלולריים עצמאיים לפתח תכנים עבור משתמשי השירות.
יותר מ-80,000 אתרי תוכן מוצעים ב-i-mode ליותר מ-50 מיליון מנויים ברחבי העולם. הגישה של i-mode דוגלת בשימוש פונקציונאלי באינטרנט, כמו גישה לדואר אלקטרוני, מידע על פעולות בנקאיות, צפייה במפות, מציאת כתובות מגורים ומסעדות.