|   15:07:40
דלג
  נרי אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

פרויקט מיוחד

דרושים עריקים מהימין

בחרתי להשתמש במילה "עריקים" מפני שהקונוטציה של המילה "בוגדים" חריפה מדי. אבל האמת היא, שמדובר בפוליטיקאים שבגדו בציבור שבחר בהם. בזכות בגידת אלכס גולדפרב וגונן שגב, רבין העביר את אוסלו ב'. בזכות בגידת אולמרט, לבני ובר-און, שרון עקר אלפים ממצביעיו הלכתי לארכיון
27/02/2013  |   נרי אבנרי   |   מאמרים   |   ממשלה 33   |   תגובות
בנט. כדאי לו להתנער מחיבוק התקשורת [צילום: פלאש 90]

בנט רומז: התיאום מול לפיד יכניס אותנו לממשלה
עידן יוסף
אומר כי כניסתו לממשלה תהפוך אותה לממשלה חברתית ותמנע ממנה להפוך לממשלת לבני * "נתמקד במימוש המשותף בינינו ליש עתיד"
לרשימה המלאה

איציק וולף
בכירים בליכוד: בנט מפר התחייבותו לבוחריו

אחת מסיסמאות הבחירות של מרצ בקמפיין הבחירות ב-92' הייתה: "יומרץ רבין". הסכם אוסלו התפרש בעיני הרופסים ממרצ והח"כים הערבים כסוג של ניצחון. אכן, רבין הומרץ. בין הסכם אוסלו א' (ספטמבר 93') להסכם אוסלו ב' (אוקטובר 95'), קרו כמה דברים חשובים: ערפאת, רבין ופרס זכו בפרס נובל לשלום, נחשון וקסמן ז"ל נחטף, אוטובוסים עפו באוויר על נוסעיהם היהודיים, ו...שס נטשה את הקואליציה בגלל הפיגועים. ליצחק רבין לא היה רוב להעביר את הסכם אוסלו ב'. מה עושים?

עריקים מהימין!

בלי עריקה של ח"כים מהימין, אין רוב בכנסת להעביר את הסכם אוסלו ב'. כל הילדים מכירים את משחק החיפוש הקרוי "חם-קר". שליחי רבין שיחקו את המשחק, ובסמוך לפח האשפה של סיעת צומת, הם שמעו צווחות "חם, חם, חם, אששש". הצצה לקרקעית פח הזבל גילתה שני עריקים: אלכס גולדפרב וגונן ("גונב") שגב.

פוליטיקאים מכירים את זה - התקשורת שמזהה נבחרי ציבור הסרים למרותה הטלפתית, זוכים לשירותי ייחצון. אם צריך הסרת כתמים, תעודת יושר או רהביליטציה - קטן עליהם. אחרי שזכו בחותמת כשרות, יצאו מפח הזבל שני העריקים - גולדפרב ושגב - והצביעו בעד הסכם אוסלו ב'. ערפאת נשם לרווחה.

כך הוקמה מפלגת המרכז

ב-1999, נסיכי הליכוד רוני מילוא ודן מרידור, בעידוד סמוי של אהוד אולמרט, ערקו ממפלגת האם והקימו את מפלגת המרכז. כמוהם בני בגין (שלא השלים עם הסכם חברון). לפניהם דוד לוי, ומיד אחריהם איציק מרדכי. שני כוכבים מזרחיים, שחטפו סחרחורת מהמחמאות שהרעיפו עליהם עיתונאים שבשיחות סגורות בזו להם. מבחינת התקשורת היעד הושג - אנשי הליכוד ערקו, ועזרו בסילוק נתניהו והמלכת ברק.

ב-2003, למרות קריסת הסכם אוסלו (יולי 2000 / קמפ-דייוויד), התקשורת עבדה למען עמרם מצנע שהבטיח עקירת הישובים בגוש-קטיף בלי הסכם. הבוחרים העדיפו את שרון שהגדיר את התוכנית של מצנע "תבוסתנות". ציפי לבני אמרה על מציע התוכנית: "מצנע הוציא את עצמו מהקונצנזוס". תוצאות הבחירות הדהימו - בפעם הראשונה בהיסטוריה, הליכוד השיג מספר מנדטים כפול ממפלגת העבודה. דומה שאין מסר יותר חד וברור לקלישאה: "הבוחר אמר את דברו".

אלא ששרון ידע על מעלליו, הרבה לפני חוקרי המשטרה והעיתונאים. בהמלצת השלדים בארונו, הוא עשה פרסה אידיאולוגית, ושלף מפח הזבל את התוכנית שהבוחר השליך. מישהו כנראה לחש על אוזנו, שרק אם יבצע את שחשקה נפשם של שונאי המתנחלים, יחלץ עצמו מהרשעה וכליאה. אריאל שרון הוא מגה-מזוהם.

כדי לעקור את האלפים, שרון היה זקוק לעריקים נוספים מהימין. הראשון להתייצב - גם הוא בהמלצת השלדים בארונו - היה אהוד אולמרט. אחריו, מי שהייתה ילדה דחויה בשכונה צפונבונית, נצר למשפחת האצ"ל, ציפי לבני. חיבוק מאלה שדחו אותה בילדותה, גרם לה "להוריד את תחתוניה האידיאולוגיים".

יש עוד. אנחנו נזכיר את מי שסחב איתו טראומה בגין סיכול ממוקד שהתקשורת עשתה בו, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, רוני בר-און. עקירת האלפים בוצעה, וחאלד משעל הריח ניצחון בבחירות.

שרון התפנה למימוש הפנטזיה הפוליטית של התקשורת: פיצול הליכוד! קדימה השמאלנית הוקמה בזכות עריקים שגנבו מנדטים ממפלגת האם. אלוהים סגר חשבון עם העריק הראשי (!), החליף אותו העריק אולמרט, שבעזרת התקשורת הגיע בבחירות (2006) ללשכת ראש הממשלה. קדנציה אחת הספיקה, כדי שמצביעי ישראל ישלחו את גנבי המנדטים לאופוזיציה. המציאות שוב החזירה את נתניהו ללשכת ראש הממשלה.

לפני שנבחר בשלישית, בכירי העדר עשו מאמץ שכמעט הצליח, לטנף את השר משה כחלון. כמו צרכני התקשורת, גם כחלון נחשף לסקרים שהניעו פרשנים לבשר על בואו של המשיח הבא. ברגע האחרון הצליח לחמוק מהתפקיד שייעדו לו בכירי העדר - פגיעה בליכוד! גם אריה דרעי - בעל גיבנת פלילית - היה בתוכניות שלהם. הם הצליחו לשלבו בצמרת שס, אלא שתוצאות הבחירות צמצמו עד מאוד את מרחב הטינוף שלו.

עכשיו זה התור של נפתלי בנט

תוצאות הבחירות הפתיעו. הבית היהודי בראשות נפתלי בנט הכפילה את כוחה ויותר, ומפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד הניבה 19 מנדטים יש מאין. למרות שהמרחק האידיאולוגי בין הבית-היהודי לליכוד קטן יותר מהמרחק מיש עתיד, נכרתה ברית פוליטית בין מנהיגי שתי המפלגות. הברית הזאת משרתת את האינטרס של התקשורת ששונאת את נתניהו והמתנחלים.

המסר של השניים ברור: מול נתניהו - אנחנו ביחד עם נוני מוזס! בפנים או בחוץ. אלא שהמציאות הפוליטית האמיתית מחייבת את בנט להתנהלות אחרת. רציונלית! מרחב התמרון שלו מוגבל. האינטרס המרכזי של מצביעיו מתמקד בהתנחלויות, בעוד מצביעי יאיר לפיד רוצים "שוויון בנטל". עקירת התנחלויות בלתי הפיכה. השוויון בנטל - כפי שהמציאות הוכיחה - יכול להמתין לשעת כושר.

נוני מוזס ניקב את השלפוחית של בנט. מאז אנחנו רואים התנהלות שבלשון העם קרויה "השתן עלה לו לראש". לנפתלי בנט אני אומר: עוד לא מאוחר. תתנער מהחיבוק של התקשורת ותנחת על קרקע המציאות. היית באולימפוס, חווית את החוויה, למזלך - עוד לא גרמת נזק. להזכירך - כל עריקי הימין היו בטוחים שהם עושים את הדבר הנכון בטרם התפוגגו...

למענך, נפתלי, הלכתי לארכיון, ושלפתי כמה קטעים שאולי יעזרו לך להתפכח...

לפניך עשרה סרטונים:

  • בסרטון הראשון - כמה מילים על גונן שגב שגנב את המנדט מהימין וערק לשמאל כדי לעזור לרבין להעביר את אוסלו ב'...

  • בסרטון השני - שותפו של שגב לגניבת המנדטים, אלכס גולדפרב, מסביר את גניבת המנדט והעריקה לשמאל ברצונו בשלום (שודר ביום ההצבעה על אוסלו ב' - 5.10.95)...

  • בסרטון השלישי - שר הביטחון בממשלת נתניהו הראשונה, איציק מרדכי, החליט לשרוף את הבית, למרות שהיה אהוב בליכוד.

  • בסרטון הרביעי - דן מרידור, שבוע לפני הבחירות ב-2006, מביע תמיכה בקדימה, ומשווק את אולמרט כמנהיג ראוי, ישר ושקול. מאוחר יותר קבעה ועדת וינוגרד שהאיש המושחת שזמם לעקור עוד התנחלויות גם פזיז.

  • בסרטונים החמישי, השישי והשביעי - אולמרט נוזף בברק שהתחייב לפני הבחירות לא לחלק את ירושלים, ואחרי הבחירות הציע לערפאת את חלוקתה. בדיוק מה שעשה אחר-כך...

  • בסרטון השמיני - רוני בר-און מעל הדוכן מודה שהליכוד במשאל המתפקדים נתן סירוב מוחץ לשרון לבצע את ההינתקות... מאוחר יותר תמך בהתלהבות...

  • בסרטונים התשיעי והעשירי - אריאל שרון מלגלג על נתניהו שהזהיר שההינתקות תעלה את החמאס - מה שאכן קרה - ובמצח נחושה שיקר כשהתחייב לא לפצל את הליכוד, לא להקים מפלגה חדשה ולהתמודד שוב בראש הליכוד... שקרן, שקרן, שקרן...











פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  27/02/2013   |   עודכן:  27/02/2013
נרי אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אריאל שרון / Ariel Sharon   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בג"צ וינוגרד   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד לוי   דן מרידור / Dan Meridor   הסכם אוסלו   חאלד משעל   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יעל גרמן / Yael  German   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק רבין / Rabin Yitzhak   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   משה כחלון / Moshe Kahlon   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמרם מצנע   פניה (פאינה) קירשנבאום   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   רוני בר-און   רוני מילוא 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דרושים עריקים מהימין
תגובות  [ 23 ] מוצגות   [ 23 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חי בסרט
27/02/13 23:21
 
מעניין מי חי בסרט
28/02/13 07:28
 
קיקו שונא שמאל
28/02/13 09:11
2
אריאל י
28/02/13 00:49
3
צנחן
28/02/13 01:02
4
קורןנאוה טבריה
28/02/13 04:41
 
איריס כהן
28/02/13 09:27
 
זעקי ארץ
28/02/13 10:09
 
איריס כהן
28/02/13 19:32
 
לרעה הפנטזיונרית
28/02/13 22:48
 
איריס כהן
1/03/13 02:09
 
לרעה החמדנית
1/03/13 14:58
 
איריס כהן
1/03/13 16:15
5
נירון קיסר
28/02/13 13:43
 
איריס כהן
28/02/13 19:39
6
אהוד פרלסמן
1/03/13 00:30
 
איריס כהן
1/03/13 02:20
 
אראל
1/03/13 12:22
 
אהוד פרלסמן
1/03/13 14:56
7
פועה
1/03/13 10:31
8
מנחם נחום
1/03/13 16:37
9
יונה סוקולובסקי
1/03/13 18:50
 
נרי ארכיונרי.
1/03/13 19:49
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 33
עד סוף שנות ה-90 היו ממשלות ישראל קטנות ורזות. חלקן היו יעילות וחלקן משתקות.
27/02/2013  |  רועי אורן  |   מאמרים
הרוח הגדולה ומלאת התקווה לעשייה גדולה, שהביא עימו בנט בכריזמה ובהתלהבות החביבה שלו, מתגלה כציקלון קטן ותמוה. האופטימיות וההתלהבות מפנים את מקומם להרבה שאלות ולחיפושים אחר העקרונות האבודים, אחר הדרך הישנה והטובה.
27/02/2013  |  ציפורה בראבי  |   מאמרים
השבועות שלאחר הבחירות, ימי הקמת ממשלה בישראל, הם שעתם הגדולה של העכשווניקים. חסרי הסבלנות, קצרי הרוח, שוחרי הסיפוקים המיידיים, קוראים לבית היהודי לבגוד בהבנות עם יש עתיד, ואפילו במחיר הטְבעת אות קין שיתנוסס עד סוף כל הדורות על מצחה של הציונות הדתית, ויתייג אותה לנצח כמפלגה בלתי אמינה בעליל, הבוגדת בקלות דעת נפשעת בעמיתים שהשליכו נפשם מנגד לטובתה וחילצו אותה מתחת גלגלי האוטובוס של נתניהו.
27/02/2013  |  מנחם רהט  |   מאמרים
יושב-ראש הבית היהודי, נפתלי בנט, אומר (יום ד', 27.2.13) כי הכל חושבים שהמו"מ הקואליציוני מתמקד בתיקים, אך האמת הפוכה וכי מפלגתו דורשת העברה מיידית של חוק הריכוזיות.
27/02/2013  |  עידן יוסף  |   חדשות
אני מעלה על הכתב את פניני הדיאלוג החדש שמבקש מנהיג "הבית היהודי" לנכס לנו בעברית מתלהמת - "לא אכפת לי מאבו מאזן, לא מאבו עבאס ולא מאני לא יודע איזה עוד אבו עלי ערבי". יש מי שמיטיב לנכס לנו בערבית לא פחות מתלהמת מהעברית של נפתלי בנט - "לא אכפת לי מאבו בנט, מאבו נפתלי וגם לא מכל אבו יהודי". למעשה, זה דיאלוג בוטה בעל אופי של מונולוג רדוד.
27/02/2013  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ממשלה 33  /  מי ומי  
פשרה בדרך לקואליציה? תלוי למי הצבעתם  /  עידן יוסף
ראשי ישיבות בודקים מעבר תלמידים לאירופה  /  חיים שאולזון
מצנע: "לבני הפרה את אמוני"   /  עידן יוסף
בנט, חזור הביתה  /  יוסי אחימאיר
משפט שלמה: בובה של ביבי  /  דן אלון
ארבע הערות לסדר היום  /  יורם דורי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il