המרכז הישראלי לניהול (מי"ל) הודיע (ד', 21.9.05) כי השקיע כ-200,000 ש"ח בתהליך מיתוג מחדש אשר יחשף בערב השקה למוזמנים מבכירי המשק השותפים לעשייה של המי"ל. לדברי המי"ל, המיתוג, הינו צעד משלים לשינוי הבעלות בחברה, עם הצטרפותן של חברות מובילות במשק שנרתמו לשפר את איכות הניהול בישראל. הססמא החדשה של המי"ל: "עושים את ההבדל בניהול"
במסגרת השינויים עליהם הוחלט: שינויים בשם המסחרי של החברה, עיצוב מחדש של הלוגו בצבעי כתום ואפור עם מראה דינמי ועוד.
מנכ"ל המי"ל, יצחקי חן מציין: "בכל פעילויותינו הרבות במי"ל אנו מקפידים על הזיקה בין התיאוריות המתקדמות ביותר בנושא הניהול לבין הפרקטיקה של הניהול בפועל, מתוך שאיפה לשיפור מתמשך באיכות הניהול בארץ ובהשבחת ת ההון האנושי כמשאב מרכזי במשק הישראלי".
למתכונת הפעילות החדשה חברו למייסדי המי"ל (ממשלת ישראל, התאחדות התעשיינים וההסתדרות) גם גורמים מרכזיים במשק, וביניהם : בנק הפועלים, משרד עו"ד יגאל ארנון ושות', עיתון הארץ, Ernst & Young, כלל ביטוח - מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים, אנשים ומחשבים, אביב ניהול - הנדסה ומערכות מידע, Smile אינטרנט זהב, CPM ניהול ובנייה, Debate , מרכז הירידים והקונגרסים בישראל, ולוצאטו את לוצאטו - עורכי פטנטים.
את תהליך המיתוג המחודש של המי"ל, הובילה גבי מי-דן מנהלת השיווק של המי"ל, בסיוע משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.