המועצה לצרכנות שיגרה (ה', 22.9.05) מכתב אל מנכ"ל רשת שופרסל העוסק בסוגיית תווי הקנייה של רשת קלאבמרקט.
במכתב ששיגרה המועצה באמצעות יועצה המשפטי, עורך הדין זאב פרידמן, היא טוענת כי החלטת שופרסל, שרכשה את רשת קלאבמרקט בסוף חודש אוגוסט, כי תווי הקנייה של הרשת יכובדו עד לאחר החגים בלבד, "מעלה חשש להטעיה ופגיעה במחזיקי תווי הקניה של קלאבמרקט על-ידי הגבלת תוקף השימוש בתווים עד לתום תקופת החגים".
עוד נכתב לאפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, כי "לאור הודעתכם המפורשת שכיכבה בכל כלי התקשורת שתוקף השימוש בתווים לא יוגבל כלל והצרכנים יוכלו להשתמש בהם עד למועד תוקפם בהתאם למוטבע על התו נדהמנו לשמוע היום מצרכנים כי מהנהלת החברה נמסר כי השימוש בתווי הקניה של קלאבמרקט ורשתות הבת שלה מוגבל עד לסוף החגים".
לטענת המועצה מידע זה אומת על-ידי המועצה בשיחה סמויה עם עובדת של הרשת ממחלקת תווי הקניה, שאמרה: "זוהי לא החלטה סופית אבל כרגע ההחלטה שהתקבלה אצלנו היא שניתן יהיה להשתמש בתווים עד לסוף החגים".
המועצה מציינת כי במהלך השיחה, ובעקבות שאלות תחקירנית המועצה, הפסיקה עובדת שופרסל כמה פעמים את השיחה ווידאה עם מנהל המחלקה, מתי מנור שאכן זה המידע שעליה למסור לצרכנים.
לעומת זאת, טוענת המועצה נאמני קלאבמרקט, רו"ח גבי טרבלסי וד"ר שלמה נס, ממשיכים לפרסם לגבי התווים כאילו כלום לא קרה כי הם ימשיכו להיות מכובדים כמו ששופרסל מכבדת עד היום.
"למותר לציין כי קיים חשש של ממש כי חזרתכם מהודעותיכם עד כה עלולות להטעות ולפגוע קשות בציבור צרכנים גדול ובמיוחד באלו שרכשו תווים בסכומים גבוהים המגיעים ל-50,000 ש"ח, שכן, הודעתיכם "המרגיעות" כי ניתן יהיה לממש את התווים במלוא ערכם עד לגמר תוקפם בשיעור של 50% בכל קניה עלולה הייתה לגרום לצרכנים שלא להרגיש תכיפות לממש את התווים" - מסכמת המועצה לצרכנות את טענותיה.