רשת אופטיקנה מעלה לקראת החגים קמפיין טלוויזיה המאחל שנה טובה לכל בית ישראל ומבשר על מבצע חגים מיוחד, במסגרתו יוצעו ללקוחות משקפי ראייה של גוצ'י, ארמני וכריסטיאן דיור ב-399 שקל בלבד.
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף דולר, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 וצפוי להמשך כשלושה שבועות.
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב - צור גולן
ארט - יריב טוויג וגלית עטיה
קופי - יניב אביטל
סופרוויזר - קרן ימיני
תקציבאית - מיטל קאופמן
מפיקת משרד - שירה רובס
חברת מדיה - יונייטד