לאחר הצלחת צילומי קטלוג עונת הקיץ שעברה ,ממשיכה רשת L&v לעונה נוספת בקטלוג חורף 2006 עם ניקול הלפרין.
הלפרין, צומחת עם הרשת לעונה נוספת, בעבור 25,000 דולרים.
הקמפיין יכלול עיתונות, יחסי ציבור, קטלוג, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הנשים וכן פוסטרים בחנויות הרשת.
ניקול דוגמנית ותיקה ומנוסה ומסתבר שממש לא מפונקת וכמו חיילת ממושמעת, ביצעה את המשימה גם בחום מדברי עם מעילי פרווה ושאר אקססוריז חורפיים.
הפעם, הקטלוג צולם באיזור המכתש הגדול שבדרום הארץ, בחום של 33 מעלות בצל, תנאי שטח בהחלט לא קלים: מדבר עצום בגודלו, הרים מסביב לו, חול יבש מאוד, סלעי אבן וגרגירי אבק.
קונספט הקטלוג מתאר את הנוף הישראלי, שמנכ"ל החברה נועם בנדל מתחבר אליו באופן אישי במיוחד, והאופנה ההולכת לפי המגמות העולמיות כשהמוטו הוא "להיות גדולה בטרנדיות" במראה הסיקסטי'ז, הסובייטי והקלאסי.
הלפרין, אפשר לתאר, "התבשלה" ועמדה בכבוד, בצילומי קולקציית החורף, בחום היבש, בין סופות חול כבדות, שמש מסנוורת ופריטי לבוש ואקססוריז תואמים שלא הולכים יחד עם מזג האוויר בימים אלה באיזור זה.
רשת האופנה למידות גדולות L&V, מבית האופנה "לילית וורדה" לשעבר, מונה כ-10 סניפים בכל חלקי הארץ.
L&V, מתאפיינת במתן פתרונות עבור נשים במידות גדולות (עד מידה 56), במגוון התחומים החל מפריטי לבוש לחיי היומיום ועד לפריטים מעוצבים לשעות הערב והלילה.
בעוד זמן קצר, הרשת מתעדת לפתוח סניף בלב העיר תל אביב ובאחד מהקניונים הנוספים והגדולים בארץ.
את הקטלוג צילמה אסנת רום, סטיילינג לילך כהן, איפור עומר אסף.