|   15:07:40
דלג
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

בגידת החזקים בחלשים

מתוך רצונן לתמוך בערבים, או לפחות לא להכעיסם, השלימו ממשלות מערביות, ולו אך בשתיקה, עם תעמולת כזבים פרועה נגד ישראל - והתקשורת המערבית סייעה להפצתה. זהו סוד הצלחתה של התעמולה הערבית הנאצית והאנטישמית בעולם המערבי
03/06/2013  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
רק מוות והרס תביא השאיפה הערבית הלאומנית להקמת מדינה [צילום: פלאש 90]

אסטרטגיית בגידת החזקים בחלשים במאה העשרים ואל תוך המאה העשרים ואחת באה לידי ביטויה הקטלני והנוגע ליהודים ולערבים כאחד - בדמות הפוליטיקה המערבית התככנית של מעצמות המערב במזרח התיכון. כל זאת ועוד, למדתי מספר המופת 'אדמת מריבה', מפרי מחקרו של שמואל כץ.

לידתה של אסטרטגיית הבגידה המערבית במעשה זייפנות היסטורי הנמשך עד עצם היום הזה - הבדיה ההיסטורית הערביסטית הבריטית של "מרד ערבי" בימי מלחמת העולם הראשונה נגד האימפריה העותומנית. אותם ערביסטים בריטים פקידי משרד המושבות ומשרד המלחמה הבריטי מקהיר וחרטום, הטילו על קצין בריטי צעיר ונוכל ערמומי בשם תומאס אדווארד לורנס, להמציא סיפור על "מרד ערבי" בהנהגת חוסיין, שריף מכה, נוטר המקומות הקדושים של האיסלאם, מנהיג אוטונומי למחצה בחיג'אז (חצי האי ערב), שהעמיד בראש "המרד" שלא היה אלא תרמית תקשורתית, את בנו פייצל.

"המרד הערבי", שלא היה אלא פיקציה ובלון תקשורת מדיני, היה מכוון ליצור שיתוף פעולה בין מעצבי המדיניות הבריטית למשתפי הפעולה הערבים שלהם, בראש ובראשונה נגד צרפת במטרה לסלק אותה מהמזרח התיכון, אבל תנופתו, ולאחר מכן חמת זעמו, רוכזו במידה רבה נגד התקומה היהודית בארץ ישראל. זה המניע של התנהלותן של בריטניה, צרפת, ברית המועצות וארצות הברית עד עצם היום הזה.
אותה קנוניה בין משרד המלחמה הבריטי, גנרל אלנבי, לורנס איש ערב, וקבוצת פקידים בריטיים בכירים - היא הקנוניה הנמשכת עד היום הזה של האו"ם והאיחוד האירופי ושל משרד החוץ האמריקני וסיעתו. קנוניה שנוסחה היטב על-ידי סיר רג'ינאלד וינגייט:

להגשים חזון פדרציה של מדינות ערביות עצמאיות למחצה בהדרכתם ובהשגחתם של אירופים, שתהיה חבה נאמנות רוחנית לשליט ערבי אחד ותראה בבריטניה הגדולה את פטרוניתה ומגינתה. ברבות השנים פשוט התחלפו הטוענים לכתר השליטה המערבית במזרח התיכון: את בריטניה מחליפה כיום אמריקה ואת הצרפתים החליפו הרוסים. כמובן, אין זאת אומרת שהבריטים והצרפתים וגם הגרמנים ואפילו ארדואן הטורקי מוותרים על הבחישה בחבית חומר הנפץ המזרח תיכונית. חזון הקולוניאליזם האימפריאליסטי המערבי והניאו-עותומאני, מתקיים עד עצם היום הזה, כשמעצמות מערביות חותרות להשתלט על המזרח התיכון במחיר מכירת היהודי לערבי.
הדיפלומטיה הישראלית והיהודית והדם היהודי והערבי, מנוצלים מאז ועד היום, ככלי משחק בזירה המדינית, למימוש האינטרסים של המעצמות המתגוששות ביניהן על השליטה במזרח התיכון.

הבריטים מכרו את היהודים ואת המנדט שקיבלו להקים להם בית לאומי בארץ ישראל, לעבדאללה אחיו הצעיר של פייצל, שנותר ללא כתר מלוכה, לאחר שפייצל קיבל מהם את עירק. בכדי להסיט את עבדאללה מתביעות על סוריה אותה הבטיחו לצרפתים, הציעו לו את ניהול השטחים של מזרח ארץ ישראל מטעם הרשות המנדטורית, ובכך סללו את הדרך להקמת ממלכת ירדן ההאשמית וקיצצו שלושה רבעים משטחו של הבית הלאומי המובטח ליהודים בהצהרת בלפור. הבריטים שדדו ומכרו אותנו לערבים.

את הרבע הנותר משטחו של הבית הלאומי היהודי, קרי את ארץ ישראל המערבית, מכר הממשל הצבאי הבריטי לתנועה לאומנית ערבית, שהוא עצמו הקים ואימן וטיפח. הגנרל אלנבי יימח שמו וזכרו שם רשעים יירקב, ממטהו בקהיר ועושי דברו בארץ ישראל, המפקד הראשי הגנרל בולס וראש המטה שלו הקולונל ווטרס-טיילור, הובילו קו אנטי יהודי ועוין לציונות, המתכחש להחלטות חבר הלאומים ולהסכמי השלום, חותר להיפטר מהציונים, ומטרתו להעניק את סוריה וארץ ישראל לפייצל. לצורך כך הקימה בריטניה את התנועה הערבית הלאומנית בארץ ישראל וגם בסוריה.

בירושלים יצרו וקיימו שונאי ישראל הקולונל ווטרס-טיילור והקולונל סטורס, מגעים סדירים וישירים להקמת תנועה ערבית לאומנית, עם קומץ השריפים הלאומניים שונאי ישראל, במיוחד עם חאג' אמין אל חוסייני, אחיו הצעיר של המופתי הירושלמי, ועארף אל עארף. הפושעים הבינלאומיים הבריטים האלה הסיתו את הערבים לפרוע פרעות ביהודים ומנעו את הצלת היהודים מהאספסוף הערבי המוסת. סיר הרברט סמואל הנציב הבריטי ממוצא יהודי, הוא שנתן הסכמתו, למינויו של חאג' אמין אל חוסייני למופתי של ירושלים כנגד המועמד הטבעי השייך ג'ראללה. הממשל הבריטי הקים לאל חוסייני גוף מימון בשם המועצה המוסלמית העליונה, העמידו בראשה כנשיאה, במינוי לכל חייו. זהו מקור התנועה הלאומית המאורגנת של ערביי ארץ ישראל.

התככנות האירופית, תחילה בדמות בריטניה, ולאחר מכן בדמות האו"מ והאיחוד האירופי, וכן בדמות משרד החוץ האמריקני, היא המקור לטרור הערבי בארץ ישראל ובעולם כולו, מאז ומעולם. אמנם, הערבים פיתחו וטיפחו את הטרור צמא הדם שלהם והמציאו לצורך כך כביכול "עם פלשתיני" ותביעה ל"מדינה פלשתינית", אך אין זה אלא המשך של התרמית הבריטית, האירופית והאמריקנית, שמטרתה השתלטות ערבית על כל מרחבי המזרח התיכון, בחסות המערב ולמען האינטרסים המערביים.

ממשלותיהן של אומות העולם הגדולות הוכיחו שהן מסוגלות ומוכנות לתת יד למסע של לחצים שכל כולו מצחין מעוול היסטורי, חסר כל היגיון אמיתי, המזין ומטפח תרמית היסטורית מתועבת, המתבונן בקור רוח בתוכנית חורבנו המתוכנן של העם היהודי לאחר השואה בפעם השנייה בתוך ימי דור אחד, והמתעקש, נוסף על כך, לאלץ את ישראל להשלים עם חורבן זה ולשתף פעולה לקראתו.
החישוב של בריטניה, צרפת, ארצות הברית וגרמניה, המכתיב את מדיניותן בכל המזרח התיכון, הינו שיקול מעשי, פרגמאטי, טמא.

מתוך רצונן לתמוך בערבים, או לפחות לא להכעיסם, השלימו ממשלות מערביות, ולו אך בשתיקה, עם תעמולת כזבים פרועה נגד ישראל - והתקשורת המערבית סייעה להפצתה. זהו סוד הצלחתה של התעמולה הערבית הנאצית והאנטישמית בעולם המערבי. האינטרסים של חזית השנאה העולמית ליהודים ולמדינת היהודים, המנהלת את המלחמה התעמולתית והפסיכולוגית, המדינית והצבאית, נגד ישראל, הם עצמם שונים ואפילו מנוגדים. אולם רדיפת בצע וכוח מאחדת אותם. הם נעזרים במילים יפות וריקות כגון צדק, אנושיות, ואפילו שלום - כל אלה הם אמצעים זדוניים המשמשים ביעילות שטנית לחתרנות קטלנית תחת מדינת היהודים במטרה להחריבה. דמם בראשם, והם משלמים כעת את מחיר בגידתם. החורף הערבי מתפוצץ להם בפנים, בדיוק כמו מגדלי התאומים שהתפוצצו לאמריקנים בפנים. וכך גם אירופה כולה הטובעת בים הפלישה הערבית והאיסלאמית.

השלום לא יבוא, כל עוד תוספנה המעצמות, בסיוע משתפי פעולה יהודים וישראלים, לפרנס את הזיות הערבים על גן עדן של דם ותהילה עלי אדמות. תעודדנה אותם בתקוותיהם להשמיד את ישראל ולרשת אותה, ותציידנה אותם בכלים לצורך מלאכת השמדה זו, ברוח "הפתרון הסופי". קץ בא לחושך. חזון השלום ייראה באופק רק כאשר יבינו מנהיגי הערבים כי אין הם יכולים לשנות את המציאות הגיאופוליטית הנוכחית באלימות וטרור ובמלחמת עולם שלישית, וכי איש לא ישנה אותה בשבילם. השלום יהיה למציאות, רק כשיבינו ערביי ארץ ישראל והערבים בכלל שהם שימשו תמיד כלי שחמט במשחק הכוח המערבי, וירצו להשתחרר ממנו ולהשליכו מעליהם כהשלך טפיל אכזרי המוצץ את דמם. החטא הקדמון היה של הבריטים, שיזמו ויצרו את התנועה הפאן ערבית שנצמדה לשאלת ארץ ישראל כעילת קיומה הבלעדית. לאחר מכן הייתה יד כל בם: פן-ערבים, רוסים, צרפתים, בריטים, גרמנים, אמריקנים, אירנים לבנונים וטורקים, כל אלה מפרנסים מתוך ציניות את דמיונם של ערביי ארץ ישראל, ומסיתים אותם לשלוח יד לדבר שהינו בלתי הגיוני ובלתי ניתן להשגה - השמדת מדינת היהודים.

רק מוות והרס תביא השאיפה הערבית הלאומנית להקמת מדינה פלשתינית בשטחי יהודה ושומרון. יהודה ושומרון, כמו עזה וכמו לבנון, יהיו לבסיס עיקרי ולשדה קרב מרכזי בהתקפה הערבית הסופית המתוכננת של ציר הרשע חיזבאללה-אירן סוריה-רוסיה על ישראל. ישראל תיאבק על עצם חייה, כנגד מדינות ערב התוקפניות וכנגד הגיס החמישי הבוגדני בתוכה, ותנצח. לתושבי יהודה ושומרון הערבים עצמם שוב לא יהיה מפלט ממוות ומהרס. בכל תסריט מדיני עתידי, לא יניחו המעצמות הזרות לערביי ארץ ישראל ויהודה ושומרון, ליהנות מפירות הלאומנות הערבית, אלא יטביעו אותם במאבקי כוחות, ממש כמו בלבנון ובמצרים ובסוריה, אלא שכאן יהיה המאבק מורכב ואכזרי יותר. יתחולל מרחץ דמים מחריד יותר מאשר בלבנון ובמצרים ובסוריה. הערבים יהרגו זה בזה, בעידוד ובשלהוב מעצמות זרות.

הערבים נקראים להביט פנימה. יתגלה להם כי מה שחסר להם אינו עוד שטח, ודאי לא השטח של המולדת היהודית היחידה. יתגלה להם כי הצורך הדחוף שלהם הוא להיפטר מן הנחשלות והניוון של חברתם, להשתחרר מן האחיזה הממיתה של שליטיהם החיילים, לפתוח ברפורמה גדולה לחינוך עמיהם כדי שישתלטו על העובדות המדעיות והטכנולוגיות של המאה עשרים ואחת ושינצלו אותן להשבחת מצבם החברתי והכלכלי. מדינת יהודים חזקה ויהודית, היא התקווה להשגת יעדים של שגשוג תרבותי וכלכלי במזרח התיכון, והיא מוכנה ומסוגלת לתרום ככל יכולתה המוכחת, למען שגשוג זה. כך יושג השלום.

דרך זו אל השלום בין ישראל והערבים ארוכה היא וקשה. אך היא הדרך היחידה.

תאריך:  03/06/2013   |   עודכן:  03/06/2013
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 בשאר אסד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בגידת החזקים בחלשים
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ב_שמואל
3/06/13 09:47
 
משה חסדאי
3/06/13 22:39
 
משה חסדאי
4/06/13 16:30
2
פלא יועץ
3/06/13 11:21
3
קורןנאוה טבריה
5/06/13 03:48
4
משה המכבי
8/06/13 02:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  העולם הערבי
על חוף המפרץ הפרסי נמצאת אמירות קטר, החיה על באר גז גדולה. הכסף הגדול הזורם למדינה זו העשיר באופן מדהים את 200 אלף אזרחיה: הם אינם משלמים מיסים, נהנים מחינוך ובריאות חינם וצוחקים כל הדרך לבנק. הכסף מאפשר להם לרכוש כל דבר בעולם, אך גם להשפיע דרסטית על מפת המזרח התיכון. כתוצאה מכך, הפך שליט קטר לאדם המשפיע ביותר בעולם הערבי, והוא שותף פעיל בתהליכים בינלאומיים משמעותיים.
02/06/2013  |  מרדכי קידר  |   מאמרים
שופטי בית הדין הפלילי הבינלאומי (ICC) קבעו (יום ו', 31.5.13) כי לוב חייבת למסור את בנו של הרודן ההרוג מועמר קדאפי לידי בית הדין, המעוניין להעמיד אותו לדין על פשעים לכאורה שבוצעו במהלך ההפיכה שהפילה את אביו.
31/05/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
לי ריגבי, בן 25, הוא החייל הבריטי שראשו נערף על-ידי איסלאמיסטים. כל זה קרה בלונדון בירת בריטניה. לי נלחם באפגניסטן. שימש כמתופף בגדוד הרובאים המלכותי השני. החל כתותחן בקפריסין, בזמן שגדודו הוצב שם. לאחר מכן הוצב גם באפגניסטן ובגרמניה. ב-2011, לאחר שובו לבריטניה, הוא סייע למלא את חובות הגדוד ב"טאוור אוף לונדון". ריגבי, אוהד שרוף של מנצ'סטר יונייטד, היה חייל פופולרי ושנון אהוב ואב אוהב לג'ק, בן השנתיים.
28/05/2013  |  משה חסדאי  |   מאמרים
זה עשר שנים מתנהלת בעירק מלחמת אזרחים עדתית שיעית-סונית. ב-17.5.13 בוצעה שרשרת התקפות נגד יעדים סוניים, ובעקבותיה נערכו התקפות נגד יעדים שיעים, שהותירו 76 הרוגים ומאות פצועים. גם במרוצת השבוע האחרון נפלו יותר ממאתיים הרוגים ומאות פצועים בגלי הטרור שפקדו את עירק מצפון ועד דרום.
26/05/2013  |  מנשה שאול  |   כתבות
כולנו מכירים את המצב של "טוטל לוס", אובדן כללי של רכב כתוצאה מתאונת דרכים, שאחריה אי-אפשר או לא כדאי לתקן אותו והוא מושלך למגרש גרוטאות. המצב של מצרים כיום מזכיר מאוד את המצב של "טוטל לוס", אחרי סדרה ארוכה של תאונות וצרות שבאו עליה בשנתיים האחרונות, מאז שמובארכּ סולק אל כלוב הנאשמים. כל עוד היה הוא בשלטון, המדינה תפקדה, אומנם לא היטב, אבל שררה בה יציבות עריצה. אך מאז שסולק, שום דבר אינו פועל במדינה עצובה זו, שמספר תושביה מגיע כיום ל-90 מיליון, שהם 90 מיליון בעיות.
26/05/2013  |  מרדכי קידר  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   העולם הערבי  /  מי ומי  
שר המשפטים המצרי: ייתכן שמורסי יתפטר  /  איציק וולף
עוד ראיות למעורבות חיזבאללה בפיגוע בבורגס  /  עופר וולפסון
התפטר ראש ממשלת לבנון  /  עופר וולפסון
שלום לטורקיה ולא להתראות  /  ראובן לייב
איסלאם - האמת המוסתרת  /  נורית גרינגר
המזרח התיכון - לא לנאיבים  /  צבי גבאי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
דן מרגלית
דן מרגלית
איש העסקים ליאור רייטבלט השיק את ספרו "קראוס" בגן העיר בתל אביב    בלילה לא ישנתי כי לא הצלחתי להינתק ממנו
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il