מהדוחות הכספיים שמפרסמת נטוויז'ן לרבעון השלישי של 2005 עולה, כי החברה ממשיכה להציג גידול עקבי בכל הפרמטרים הפיננסיים. מהדוח עולה, כי הכנסות החברה גדלו ב-15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד - מ-76.1 מיליון שקל ל-87.4 מיליון שקל.
הרווח התפעולי של החברה גדל ברבעון השלישי ב-65%, לעומת הרבעון השלישי בשנה קודמת מ-8.3 מיליון שקל ל- 13.7 מיליון שקל. הרווח הנקי גדל ברבעון זה ב-60%, מ-5.7 מיליון שקל ל-9.2 מיליון שקל.
גם בין הרבעון השני לשלישי השנה חל גידול בפרמטרים השונים: הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2005 הסתכמו כאמור בכ-87.4 מיליון שקל לעומת כ-83.8 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה של 4.3%; הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-9.2 מיליון שקל לעומת כ-5.3 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה של 73%; הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-13.7 מיליון שקל לעומת כ-12 מיליון שקל ברבעון השני - עלייה של 14.6%.
35 אלף לקוחות הצטרפו לאינטרנט המהיר מראשית השנה
בתחום הקישוריות לאינטרנט, פעילות הליבה של החברה, עומד מספר לקוחות החברה בסוף הרבעון השלישי על 415,000 לקוחות המקבלים שירותי קישוריות לאינטרנט מהחברה, מתוכם 260,000 לקוחות המחוברים באמצעות אינטרנט מהיר.
זאת, לעומת כ-390,000 לקוחות קישוריות בסוף שנת 2004, מתוכם 225,000 שהיו מחוברים לאינטרנט מהיר. כלומר, מראשית 2005 הצטרפו לחברה כ- 35,000 לקוחות לאינטרנט המהיר.
שיחות הבינלאומיות רשמו בחברה ירידה של 34% בהפסד התפעולי
בתחום השיחות הבינלאומיות הצטמצם ההפסד התפעולי של החברה והסתכם בכ-2.2 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005, לעומת כ-3.2 מיליון שקל הפסד ברבעון השני השנה - ירידה של 34%. לשם השוואה, ברבעון הראשון של 2005 הסתכם ההפסד התפעולי בתחום זה ב-5.8 מיליון שקל.
רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן, אמרה כי "למרות התגברות התחרות בכל השווקים שבהם פועלת החברה, מצליחה נטוויז'ן לא רק לשמור על מעמדה האיתן בשוק, אלא גם להציג גידול עקבי בכל הפרמטרים הפיננסיים. פרמטרים אלה באים לצד שיפור עקבי ברמת השירות שמספקת החברה ללקוחותיה בכל תחומי הפעילות".
ברניב ציינה, כי השיפור הגדול ביותר בתחומי הפעילות של החברה מול לקוחותיה בא לידי ביטוי השנה בקיצור זמני ההמתנה למוקדי השירות: זמן ההמתנה למענה ירד מ-25 שניות ל-13 שניות כאשר אורך שיחה ממוצעת עומד עתה על 9 וחצי דקות בלבד.
לדברי ברניב, לא זו בלבד שרמת שביעות הרצון של הלקוחות עלתה כתוצאה מכך, אלא שהחברה חסכה בעקבות זאת 40 משרות במוקדי השירות. ברניב הוסיפה, כי גם בתחום השיחות הבינלאומיות החברה מתקרבת לאיזון תפעולי, בהתאם לציפיותיה.
נטוויז'ן היא החברה הוותיקה בישראל לאספקת פתרונות אינטרנט לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מספקת למאות אלפי לקוחותיה מגוון שירותים, מוצרים ופתרונות מבוססי אינטרנט, בהם שיחות בינלאומיות.
נטוויז'ן הינה חברה ציבורית שניירות הערך שלה נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל אביב (נטזן).