אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, אמרה היום: "לקראת חורף 2005/6 הקבוצה משיקה קמפיינים חדשים לרשתות האופנה של המותגים: גולף, פולגת, ואינטימה".
קאופמן ציינה כי השנה בחרה הקבוצה להתמקד בפעילות שיווקית מתחת לקו, פעילות המוכיחה את עצמה בנקודת המכירה ומציגה לצרכן "טוטאל לוק" ושילובי צבע ייחודיים. פעילות הכוללת הפקת קטלוגים אופנתיים, פרסום בעיתונות הארצית והמקומית והשקעה מיוחדת בנקודת המכירה המציגה סיפורי צבע השזורים לכל אורך הקולקציות ובחלונות הראוה.
לדברי קאופמן, מחזור המכירות השנתי של הקבוצה גדל ב-15%, כאשר הגידול הדרמטי ביותר התחולל ברשת חנויות גולף עם גידול של 50%. קאופמן מעריכה, כי בשנת 2006 מכירות הקבוצה יעלו בכ-12% בהשוואה שנתית.
קאופמן ציינה כי לראשונה רשת פולגת תיפתח חנות קונספט יוקרתית של המותג מקס מורטי ברחוב דיזינגוף בת"א בהשקעה של 100 אלף דולר.
על קמפיין הפרסום של רשת "גולף" לחורף 2006
רשת האופנה "גולף" המיועדת לגברים ולנשים, מציגה קמפיין כולל לנשים וגברים בכיכובם של דוגמני העל: חווה מונד ויונתן כהן, אשר ממשיכים להוביל את הקמפיין לאור הצלחתם בעונה האחרונה.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל.
הקמפיין צולם על-ידי צלם האופנה המוביל רון קדמי והוא כולל הפקת קטלוג יוקרתי המציג את המגוון העשיר של קולקציית האופנה החדשה לסתיו חורף 2005/6. הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב.
קמפיין הפרסום של רשת "פולגת" לחורף 2006
רשת אופנה הגברים פולגת, מציגה את מותגי אופנת הגברים של פולגת, דניאל השטר, מקס מורטי, בקמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף 2005-2006, בכיכובו של הדוגמן וכתב הטלוויזיה, רז מאירמן.
קמפיין הפרסום צולם באחוזה כפרית בגליל, על-מנת להדגיש את האווירה המלווה את הקולקציה החדשה במראה אירופאי עשיר ומגוון של מותגי הבית המובילים של פולגתMAX MORETTI ו - DANIEL HACHTER, החל מהחליפות מחויטות ועד למראה הקז'ואל.
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים, בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר, סמסונוב. הקמפיין צולם באמצעות צלם האופנה עידו לביא.
קמפיין הפרסום של רשת "אינטימה" לחורף 2006
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות הארצית ובמגזינים, בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון שקל.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר, סמסונוב. הקמפיין צולם באמצעות צלם האופנה יניב אדרי, בהשתתפות מלכת היופי ילנה ראלף והדוגמניות אליזבת וגליה מלטיסטה.
השנה אינטימה הרחיבה את קולקציית הלבשת הבית, הספורט והפנאי, זאת על-מנת לתת מענה כולל לקהל לקוחותיה.