חברת פמפרס הודיעה (יום א', 13.11.05) על השקת אתר הורות עולמי בהשקעה של 5 מיליון שקלים. האתר יעלה כערוץ תוכן בפורטל MSN ישראל.
האתר מבוסס על מחקרים ונתונים של ה-INSTITUTE PAMPERS, מכון המחקר העולמי של פמפרס, המאגד בתוכו את מיטב המחקרים והמידע בתחום התפתחות הילד ובריאותו מפי רופאי הילדים והמומחים העולמיים בתחום.
יש לציין, כי ישראל הינה המדינה ה-8 באירופה, בהן פועל אתר האינטרנט של פמפרס. האתר זוכה באירופה למספר ביקורים ממוצע בחודש של קרוב ל-20% מהאמהות.
הגלישה לאתר הינה ללא תשלום והנרשמים יזכו למגוון הטבות ומתנות. לתקופת ההצטרפות הראשונה מציע האתר דיסק של שירי ילדים בביצוע כוכבת ערוץ הילדים, ליאת אחירון, המותאם ספציפית לשמו של התינוק, כפי שנמסר בעת הרישום לאתר.
האתר יכלול קו פתוח לפסיכולוגית ההתפתחותית של פמפרס, קארינה רבין; מאמרים מקצועיים בנושאים כגון: התפתחות, שינה, תזונה, בריאות, משחק ותנועה, בדגש כל הפרדה בין פעילות חוץ ופנים; מחקרים עדכניים בתחום ההריון, ההורות והילדות; קטגוריה אינטראקטיבית בה יכול הגולש לחוות, דרך עיני התינוק רגעים מרכזיים בשלבי ההתפתחות; לוח מעקב אחרי ההריון ועוד.
מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל, סופי בלום, מסרה כי מטרת האתר הינה להעניק להורים ולמטפלים את המידע העדכני ביותר בתחום המחקר על התפתחות התינוק.
"מדובר בפרויקט כלל עולמי שבא להדגיש את צרכי התינוק המשתנים בכל אחד משלבי ההתפתחות שלו. בפמפרס השכלנו להבין צרכים אלה, וייצרנו בהתאם את סדרת שלבי ההתפתחות של פמפרס - חיתולים שונים, המותאמים לכל שלב התפתחותי: שלב היניקה, שלב הזחילה ושלב ההליכה", אמרה.
"אנו מצפים שכמו בארה"ב ובאירופה - שם האתר נוגע באחוז גבוה מאוד של הורים המצפים ללידה וכן להורים אחרי הלידה - כך גם בישראל. אנו מצפים להגיע למעלה מ-20% מן ההורים", מציינת בלום.