הגולן עולה בקמפיין אינטרנט משולב מודעות באמצעות חטיבת הפרסום ב"ארד תקשורת", בהיקף חצי מליון שקלים.
לדברי נירה שניידרמן, מנהלת מחלקת הפרסום ב"ארד תקשורת" זוהי הפעם השניה שהגולן, חבל הארץ הראשון בישראל שעבר תהליך מיתוג ויצא בקמפיין כולל, יוצא במסע פרסום באינטרנט. "לאור התוצאות המצויינות שהניב קמפיין האינטרנט הקודם, מהבחינה הכמותית ומהבחינה האיכותית, השתנתה עוגת הפרסום ובמרכזה שילוב בן מודעות סטריפים בעיתונות לפעילות רחבה ומקיפה ברשת. מודעות העיתונות מפנות אף הן לאתר במטרה לחשוף את תהליך הקליטה האחר והשונה בגולן.
לדברי שניידרמן, ממחקרים עולה כי רבים בישראל רואים את חיי הכפר שמציע הגולן כאיכות חיים, חלום, משאת נפש. בתום קמפיין רב-שלבי תדמיתי ואפקטיבי (למטרות קליטה, תיירות ויזמות) בשנה החולפת, שכלל סרטון פרסומת בערוץ 2 ובערוץ 10, ובמרכזו ביסוס הערך המוביל אליו התחבר הגולן: "פתוח" (פתוח למרחבים, פתוח ליזמות, פתוח לתיירות, פתוח לחיים) בשילובם של סרטים שגרמו לצופה "להתאהב עוד יותר בגולן" ולחזק את העמדות והתחושות החיוביות שהציבור רוכש כלפי הגולן. בקמפיין הנוכחי פונה הגולן לציבור הרחב ולתושבים פוטנציאליים באמצעות האינטרנט.
ארד תקשורת היא אחת מחברות יחסי הציבור הגדולות והמובילות בישראל. החברה עוסקת בייעוץ לחברות פרטיות וממשלתיות וגופים ציבוריים בתחומי פעילות מגוונים ובהן חברות מוצרי צריכה ומזון, חברות היי טק, טלקומוניקציה, קרנות הון סיכון, גופים ציבוריים, בתי השקעות מובילים, גורמי תחבורה ציבורית ורכב, רשתות שידור ומדיה וחברות נוספות.
ארד תקשורת משרתת כיום למעלה מ-80 גופים שונים על בסיס חודשי קבוע ומספר העובדים בחברה מסתכם בכ-30 איש. מזה כשנתיים פעילה ארד תקשורת בתחום הפרסום. החברה בבעלות אייל ארד, יובל ארד וליאור חורב.