"קולגייט", המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, משיקה בימים אלה את מברשת השיניים הידנית הטובה ביותר שפותחה עד כה "קולגייט 360" עם טכנולוגיה חדישה המקנה תמיכה רפואית וניקיון לכל חלל הפה.
הייחודיות של מברשת השיניים קולגייט 360, כפי ששמה מרמז, נובעות מארבעה חידושים הפועלים יחד להשגת התוצאות הטובות ביותר:
· מנקה לשון יחודי בגב המברשת - להסרת עד 96% מחיידקים הגורמים לריח רע בפה, המשאיר את המשתמש עם נשימה רעננה ותחושת ניקיון בפה.
· סיבים מוגבהים - המאפשרים גישה טובה יותר לשיניים האחוריות.
· סיבים בגבהים שונים - לניקוי בין השיניים ולאורך קו החניכיים.
· סיבי גומי - המסייעים להסרת כתמים מעל השיניים.
חברת שסטוביץ תשקיע כ-4 מיליון ש"ח בקמפיין שילווה בסיסמה: "קולגייט 360 - לנקיון כל חלל הפה" וייתמך בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובפעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין העולמי, עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R " ויעלה בטלוויזיה ובשילוט בנקודות המכירה.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
צוות קריאיטיב: נדב פרסמן, טני סיפר
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאית: יעל מינא
מדיה: יונייטד - סמנכ"ל אילנה מונקה
מנהלת לקוחות חברת מדיה יונייטד: נילי ברונר