|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

אין סליחה ואין מחילה

בימים הנוראים האלה מוטב לערוך לא רק חשבון נפש אישי על השנה החולפת אלא גם לפשפש בנושאים שקשורים בין אדם לחברו ובין תנועת אומ"ץ, שעוסקת בבחינת מעשים לא תקינים של אישי ציבור, לבין "לקוחותיה" הוותיקים
12/09/2013  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   תגובות
אולמרט. שרצים נוספים מקופתו העמוסה ייחשפו השנה [צילום: פלאש 90]

לאחר שקלא וטריא ובחינה אובייקטיבית ובלתי תלויה של החשדות לכאורה, הראיות כביכול והחומרים כאילו, כתבי האישום הקלים מחד-גיסא וסגירת התיקים הכבדים מאידך-גיסא - הגעתי למסקנה הבלתי נמנעת שאני צריך לפנות באורח אישי בראשית השנה החדשה ל"כוכבים" הבולטים של השנה החולפת. בכוונתי לבהיר להם מדוע לא ניתן להעניק פטור על מעשיהם שלא נעשו לשם שמיים ולא נפסקו.

נשיא המדינה
שמעון פרס
[צילום: פלאש 90]

בעת ביקורי האחרון במשכן נשיאי ישראל לפני שבועיים הראית לי את הקירות המתקלפים בלשכתך והצלחת לשכנע אותי שאתה לא אחראי לבזבוזים שהיו בעבר במשכן, שבגינם לא נותר כסף בקופה לשיפוצים נוספים. באותו מעמד קבלת על פעילותה של תנועת אומ"ץ ועל הביקורת הפומבית הכתובה שלי. אמרת לי באותו מעמד שאתה חפץ לסיים את שנת הנשיאות האחרונה שנותרה לך בשקט. בעבר לא בחלת לגייס תרומות אסורות מאילי הון למערכות הבחירות המפלגתיות הפנימיות שבהן התמודדת. הפעם אתה עוצם עיניים כאשר מגייסים תרומות לאירועים שנקשרים בשמך גם מנוכלים בינלאומיים. אני סומך עליך שתתעשת לקראת סיום כהונתך ותבלום בעתיד גיוס תרומות מאילי הון שנויים במחלוקת. או אז לא יהיה לנו צורך להמשיך לבקר את התנהלותך האישית ואת התפקוד של המשכן.

נשיא המדינה לשעבר
משה קצב
[צילום: AP]

צר לי על שתנועת אומ"ץ לא יכולה להיענות לבקשה שהפנית אלי בשיחתך הטלפונית מהכלא ולתבוע עריכת משפט חוזר על יסוד מסמכים שקרובי משפחתך העבירו אלינו. בשעתו פנו פרקליטיך אל בית המשפט העליון בבקשה דומה ונענו בשלילה. אני מבין את כעסך הרב על כך שמכנים אותך "אנס", בעיקר משום שלא טרחת עד כה להביע חרטה על העבירות החמורות שביצעת. לא מאוחר לעשות זאת לפני יום הכיפורים. בינתיים אולי תמצא נחמה בכך שהצילום שלך לא הוסר מסדרת צילומי הנשיאים במשכן. אני סבור ששלטונות הכלא החמירו עמך על כך שלא העניקו לך חופשת חג ולא אפשרו לך להתפלל בבית הכנסת בקריית מלאכי בחברתו של מעריצך הוותיק, ראש העיר לשעבר מוטי מלכה, שהורשע לפני כמה חודשים בהטרדה מינית ונאלץ להתפטר מתפקידו אך לא נשלח להתגורר בחברתך בכלא מעשיהו.

ראש הממשלה
בנימין נתניהו
[צילום: AP]

העובדה שאתה היום המועמד הראוי היחיד כמעט לשמש כראש הממשלה גורמת לכך שאתה בועט מדי פעם במינהל התקין ובטוהר המידות בהתנהלותך היומיומית. כנראה ששכחת כי עדיין תלויה ועומדת אצל היועץ המשפטי לממשלה חקירה בדבר עבירות שביצעת לכאורה במסעי הנהנתנות שלך בחברתה של רעייתך התובענית שרה, שלא פעם כמעט שהטביעה אותך. אומ"ץ לחצה על מבקר המדינה החדש, השופט בדימוס יוסף שפירא, שישלים את הבדיקה בפרשת "ביבי טורס" שבה החל קודמו בתפקיד. היו זמנים שבהם לא היה לך תיק באומ"ץ והשלינו את עצמנו שהחיים הפוליטיים לא השחיתו אותך כפי שהשחיתו כמה ראשי מממשלה שקדמו לך. כשהתברר לנו שטעינו ופתחנו תיק שבו מצטברים מסמכים לא מחמיאים שאינם מעידים על רגישות יתר שלך כלפי שלטון החוק. בעבר נחקרת במשטרה בחשד שביצעת עבירות שונות ויצאת למזלך בשן, עין ויד לא נקייה כל כך. זכור שלא לעולם חוסן.

ראש הממשלה לשעבר
אהוד אולמרט
[צילום: פלאש 90]

אני מודה ומתוודה שנכשלתי עד כה במאמציי הבלתי נלאים להביא לכך שתורשע בדין ויוטל עליך באיחור רב עונש של קלון שירחיק אותך מהחיים הפוליטיים ואנחנו נברך ברוך שפטרנו מעונשך. הצלחת לחמוק מכך אחרי שהונית את השופטים כשהתחייבת לפרוש מהחיים הפוליטיים. אני מבטיח לך שלא נרפה גם אם תצליח לשרוד אחרי פרשת השוחד שקיבלת בפרויקט הולילנד בבית המשפט המחוזי בתל אביב וגם אם בית המשפט העליון ידחה את הערעור על הזיכויים המפוקפקים שלך בפרשות טלנסקי וראשונטורס. לפני זמן קצר החליטה המשטרה למרבה ההפתעה שלא לחקור תלונה חדשה שהגשנו נגדך, שעיקרה: הצטרפותך לבעלי השליטה (משפחת לבנת) במפעל נשר לייצור מלט, לאחר שסייעת למפעל זה. בעבר, כאשר כיהנת כשר התמ"ת, פעלת להגבלת ייבוא המלט למדינה. ערערנו על החלטה זו, אבל אין זה סוף פסוק. שרצים נוספים שמצויים בקופה העמוסה שלך שלא נודעו עד כה ברבים, ייחשפו בשנה הקרובה על-ידי אומ"ץ במטרה לבלום אותך ולמנוע ממך להשחית את המדינה פעם נוספת.

שר הביטחון לשעבר
אהוד ברק
[צילום: AP]

כיאה לצלופח גזעי מיומן עלה בידך לדלג בקלות במהלך שירותך הציבורי מעל כמה משוכות של שחיתות שנקרו בדרכך הציבורית ולפרק מוקשים שאישים פוליטיים אחרים היו נפגעים מהם אנושות. כך היה בפרשה החמורה של העברת שדות הגז שהיו בחזקת ישראל ביוזמתך לרשות הפלשתינית ללא החלטת הממשלה. אומ"ץ פנתה אל מבקר המדינה והמשטרה וביקשה לחקור את הפרשה ולא נענתה. גם פרשות אחרות כמו עמותות ברק שפעלו בניגוד לחוק, הקמת חברה משפחתית מסחרית ליצירת קשרים עם אישים ממערכת הביטחון, העסקת עובדת זרה ללא היתר ועוד. גם בפרשת הרפז, ברק אינו צדיק הדור. לברק יש וותק בהשמדת מסמכים. כך נהג כאשר היה שר הפנים והותיר ליורשו מחשב ריק. אומ"ץ הגישה בשעתו עתירה נגד היועץ המשפטי לממשלה בדרישה שיורה למשטרה לחקור את חלקך בפרשה זו על-מנת לברר אם רק המערך הצבאי בפיקודו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי פעל בפעילות נגד הדרג המדיני, או שגם הדרג המדיני בהנחייתו של ברק הפעיל פעולות תגמול. לא נניח לפרשה קשה זו.

שר האוצר לשעבר
אברהם הירשזון
[צילום: פלאש 90]

מאז שחרורך מהכלא לפני כמה חודשים אחרי שריצית עונש מאסר באשמת גניבת כספי עובדים וחולים של קופת חולים לאומית, הפכת לסלב ולאלמן עליז. אתה נחשב כיום לחתן אידיאלי בקרב נשים תימהוניות שמבקשות להופיע במדורי הרכילות, אבל אומ"ץ לא שוכחת שלא שילמת עדיין את מלוא חובך לחברה בגין העבירות הרבות שביצעת. צר לי לגלות לך שאנחנו עדיין מצפים לכך שהמשטרה תבצע את תפקידה ותחקור לעומק את פרשת החשדות של הברחת כספים בהיקף גדול על ידך בנסיעותיך הרבות לשווייץ ולפולין. באחת הנסיעות הללו נעצרת בנמל התעופה של ורשה כשבידך מזוודה עם רבבות דולרים שמקורם לא נבדק.

שר החוץ לשעבר
ח"כ אביגדור ליברמן
[צילום: AP]

פעמים רבות התלוננת על כך שהחקירות בפרשות השחיתות שבהן היית מעורב נמשכו למעלה מתריסר שנים. האמן לי שגם אומ"ץ שחוגגת בימים אלה עשור להקמתה מצרה על כך שהשקיעה מאמצים בלתי נלאים מאז הקמתה באיסוף ראיות וחומרים במערכה משפטית מסועפת, ובסופו של דבר עומדת בפני שוקת שבורה בגלל אי-הגשת כתב אישום נגדך בתיק העיקרי של גלגול הכסף הגדול בחשבונות בנק עלומים בחו"ל. המערכת הפוליטית מצפה לראות אם תורשע בכתב האישום בתיק הקטן ויוטל עליך עונש קלון. אנחנו באומ"ץ מתעניינים גם במניעים הנסתרים שלך ושל חברך הטוב, חבר הכנסת אריה דרעי, להריץ לראשות העיר ירושלים את רואה החשבון משה ליאון, אדם שנוי במחלוקת.

יו"ר הכנסת לשעבר
דליה איציק
[צילום: פלאש 90]

כל הכבוד לך על שהצלחת לעבוד על מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, שפטר אותך בדוח צמחוני שלא הלם את חומרת העבירות הרבות על החוק שביצעת. שאפו על שעלה בידך לתמרן את היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז שלא הורה על חקירת משטרה בשל מעללייך, חקירה שהייתה מולידה, ללא ספק, הגשת גיליון אישום וחוסמת את דרכך למשכן נשיאי ישראל שהוא משאת נפשך. אומ"ץ לא מתכוונת לרפד את דרכך כמועמדת לנשיאה ותעמוד על כך שקודם לכן ייחקרו המקורות הכספיים של התעשרותך המפוקפקת במרוצת השנים, ששופכת חושך על התנהלותך המוסרית הנלוזה. לא במקרה חברייך הטובים הם אישים פוליטיים מושחתים בצלמך ובדמותך, שפועלים כבר מאחורי הקלעים במטרה לסייע לך להיבחר לנשיאה אחרי סיום הקדנציה של פרס. אומ"ץ לא תעמוד מן הצד ותעשה כל שביכולתה כדי לסכל את המזימה.

ח"כ אריה דרעי
[צילום: פלאש 90]

בימי סליחות אלה כדאי להיזכר באותם זמנים שבהם חסידיך השוטים שרו לך בעת כניסתך לכלא באשמת קבלת שוחד את השיר "הוא זכאי", "הוא זכאי". אבל כל אדם בר-דעת ידע שאינך כזה. מאז זרמו מים דלוחים רבים בנהר השחיתות השלטונית-פוליטית במדינה ואתה המתנת בחוסר סבלנות כדי להתחיל לשחות בו מחדש. אומ"ץ ניסתה לשווא למנוע את חזרתך לחיים הפוליטיים בתום תקופת הקלון שנגזרה עליך, ועלה בידך אפילו להשתלט על שס, המפלגה הרוויה במעשי שחיתות. במוקדם יותר מאשר במאוחר תשחית אותה מחדש לפי הכלל הבדוק - 'כל פושע חוזר למקום הפשע שלו'. אם תחזור לסורך, מובטח לך שאומ"ץ לא תעמוד מן הצד ולא תהיה כלב נובח אלא נושך.

אלי לנדאו

כל הכבוד לך על שעלה בידך לאורך שנים לחמוק מלתת את הדין על מעורבותך הפעילה בשורה של פרשות שחיתות בהרצליה, בתקופה שבה כיהנת כראש העיר ובחברת החשמל בעת כהונתך כיו"ר הדירקטוריון, שבהן קיבלת טובות הנאה נדיבות ביותר מאילי הון ששמותיהם רשומים ומתויקים באומ"ץ. גם מפרשת קבלת השוחד מחברת "סימנס" נחלצת בעור שיניך, אולי משם שהשופט בדימוס דן כהן, המרצה עונש מאסר בפרשה זו, לא העיד עד כה נגדך. כשותף פעיל לדבר עבירה, הניסיונות החוזרים ונשנים של אומ"ץ למען הגשת כתבי אישום נגדך לא צלחו עד כה, אבל אני מבטיח לך שלא נרפה. הפרשה החדשה שאנו מטפלים בה קשורה ברכישת הבעלות על מדיקל סנטר בהרצליה. תחילה הרוכש היה איש-קש ואחר כך בניך, מכספים ממקורות זרים, שלא קשה לנחשם. כידוע, מעשי אבות סימן לבנים. אולי לא במקרה בנך התגורר בלונדון יחד עם בנו של חברך העבריין ראש עיריית רמת גן צבי בר ושניהם חשודים בכך שעסקו בהלבנת ההון שצברתם בעת שירותכם הציבורי.

שמעון שבס
[צילום: פלאש 90]

לא כולם יודעים שבתקופה שבה שימשת כמנהל משרדו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, פעלת בלא ידיעתו המלאה בניסיון לסייע לעסקים פרטיים במזרח הרחוק. אומ"ץ העבירה בשעתו חומרים שונים למשטרה, אבל למרבה ההפתעה נחלצת בעור שיניך. לעומת זאת, ההסתבכות בפרשות שחיתות בארץ הולידה כתב אישום צמחוני נגדך, שבסופו הורשעת. העובדה ששימשת יועץ פוליטי בחו"ל ומטיף מוסר ציבורי לא צריכה לטשטש את עובדת היותך אדם שנוי במחלוקת. אומ"ץ מעודכנת במעלליך. אולי לא במקרה נוצרו קשרים עסקיים לאחר מכן בינך לבין איל ההון היהודי-אוסטרי מרטין שלאף, שהשחית שורה של אישים פוליטיים שנמנים על חבריך, בהם: אהוד אולמרט, אהוד ברק, חיים רמון, אריה דרעי ואביגדור ליברמן. שלאף ידע היטב מי אתה.

גלעד שרון
[צילום: פלאש 90]

אחיך הבכור עמרי הואשם בשעתו בגלגול כספים לא חוקי במערכות הבחירות של אביו, ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שהפקיר אותו ונכלא מאחורי סורג ובריח. אתה לעומת זאת, שנחשדת בביצוע עבירות חמורות יותר של קבלת שוחד מהקבלן הישראלי דוד אפל ומאיל ההון הזר מרטין שלאף, יצאת יבש הן משום ששמרת על זכות השתיקה והן משום שאתה כנראה יותר ממולח ממנו וגם יותר מושחת. עובדה היא שאביך הפקיד בידך את הטיפול בכל העניינים הכספיים של החווה המשפחתית והוא ידע למה. אומ"ץ מלווה מזה שנים את פרשות השחיתות שבהן אתה מעורב ומתקשה להשלים עם ההכרעות של הפרקליטות שהעניקה לך הנחות מוזרות. אתה מצדך ידעת איך לנצל את מצבו הרפואי החמור של אביך. בכל פעם שהפרקליטות עמדה להכריע בתיק חקירה שלך, הודעת שאתה מוציא את אביך מבית החולים שיבא ומעביר אותו לחווה שבה אתה מתגורר במטרה ליצור לחץ פסיכולוגי. אחרי שנסגרו התיקים השארת את אביך בבית החולים. אל תחשוב שכולנו טיפשים ולא מבינים את הניצול הציני של אביך. גם בערב יום כיפור קשה לסלוח לך על כך.

תאריך:  12/09/2013   |   עודכן:  12/09/2013
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין סליחה ואין מחילה
תגובות  [ 24 ] מוצגות   [ 24 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן דוגית
12/09/13 17:07
 
איש תקשורת
12/09/13 21:33
 
ע_הראל
13/09/13 19:18
2
יוסי מ
12/09/13 19:56
 
אליהו חיים
12/09/13 23:29
 
יוסי מ
13/09/13 00:43
 
אליהו חיים
13/09/13 08:54
 
יוסי מ.
13/09/13 12:27
 
יוד יוד
13/09/13 13:25
 
בני הנקר
13/09/13 00:49
 
עזרא מועלם
14/09/13 01:30
3
8
13/09/13 05:53
4
לשכרון כוח.
13/09/13 08:32
5
רפרף
13/09/13 09:43
6
רפרף
13/09/13 10:30
 
עידןסובול
13/09/13 12:12
 
עידןסובול
13/09/13 12:22
 
הנ"ל
13/09/13 19:10
7
מעריך פועלך
13/09/13 11:49
 
כותב המאמר
13/09/13 15:40
 
מעריך פועלך הרב
15/09/13 14:50
8
פריטה
14/09/13 09:55
9
כבוד הנשיא
15/09/13 00:29
10
גילה פ.
20/09/13 11:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איך מודדים אפליה? כיצד בודקים אם קיימת אפליה? יש שיגידו, בואו נחפש את הגורם, בואו נחפש את אותם רשעים שיושבים בעמדות מפתח ושיני ערפד בפיהם, והם אלה שדואגים להעדיף קבוצה אחת על רעותה, או בואו נחפש הבדלים גנטיים בין הקבוצות (שיטה שנוסתה ונכשלה בגרמניה ובכל אירופה באמצע המאה הקודמת, "עלתה" בערך 10 מיליון איש – ונחלה כשלון חרוץ), אולי בואו נחפש הבדלים התנהגותיים, תרבותיים.
12/09/2013  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
התודעה הישראלית צרובה בזיכרונות מלחמת יום הכיפורים. אין עוד מלחמה בתולדות ישראל שבה עוסקים כה רבות, מידי שנה בשנה, באינטנסיביות מעוררת שאלות רבות מאוד. ולא בכדי: זו מלחמת השבר של ישראל, מלחמה שעוררה את ישראל מתרדמת משוקצת, יהירות בלתי מוסברת, שחצנות, ומה לא? תולדות מדינת ישראל נחלקות לשני חלקים: מאז 48' ועד מלחמת יום הכיפורים, ומאז המלחמה הארורה ועד היום. הקורבן שישראל נדרשה לשלם היה כבד מאוד, על-אף העובדה שבמלחמת העצמאות מספר ההרוגים היה כפליים ממספר ההרוגים ב-73'. ובכל זאת, מלחמת יום הכיפורים "זוכה" בבכורה כי ב-73' הגיעה החברה הישראלית לממדי יהירות ושחצנות שלא ידענו כמותם. הבלון היה מלא אלא שמלחמת יום הכיפורים הוכיחה שהיה זה אוויר דחוס עם ריח של אני ואפסי עוד. והבלון התפוצץ לנו בפרצוף, ולא יכולנו להאמין ש"ערבושים" יפתיעו אותנו, יגרמו וימצאו אותנו עם המכנסיים למטה. לא תהיה זו טעות אם נקבע שמלחמת יום הכיפורים גרמה לשינוי עמוק ביחסי הגומלין בין הקברניטים הפוליטיים לקברניטים הצבאיים, ובינם לבין האזרחים, שהיו מושתתים על התפיסה הכה פרימיטיבית של "הם יודעים מה לעשות". מתברר שלא כך הדברים.
12/09/2013  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
הכותרת הזו נועדה לקרוא תגר על כל אותם עלובים ומתוסכלים שכשלו במלחמת יום-הכיפורים לרבות אנשי תקשורת וגרורי השמאל למיניו שמנסים לשכנע אותנו שמלחמה זו הייתה תבוסה וכשלון לישראל. זוהי הגישה הנבזית והפרופגנדיסטית שבאה לשרת את האינטרסים של האויב, טיעון שנועד לומר לעם היושב בישראל תכנעו...תעשו שלום עם הערבים בכל מחיר כי נכשלתם במלחמת יומה"כ...
12/09/2013  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
הרהורים של בין החגים. חודש הרחמים והסליחות כבר עבר. גם ראש השנה עבר. חג ארוך של ארבעה ימים. סעודה אחרי סעודה, מפגש אחר מפגש.
12/09/2013  |  יוסף קנדלקר  |   מאמרים
עם התקרב יום כיפור אנו רגילים לעשות חשבון נפש, רשימת הטוב והרע, להתכונן לחתימת השנה, מי לחיים ומי להמשיך לסבול, או להתלבט לחיות בשקר, להישאר מתוסכל ולחכות לניסים.
12/09/2013  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il