בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
"הד אנד שולדרס" משיק שמפו חדש עם תמציות תה ירוק <br>
|
- הודעה מטעם "הד אנד שולדרס"
מאת:
Stern - Ariely PR | | Stern - Ariely PR
|
הד אנד שולדרס, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל, מבית פרוקטר אנד גמבל, משיק שמפו חדש נגד קשקשים המכיל תמציות תה ירוק, ועולה בקמפיין ב-1 בדצמבר באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: "שחררי את הברק הטבעי שלך". החברה משקיעה בהשקה כ-2 מיליון שקל הכוללים קמפיין טלוויזיוני, מבצעי מכירות ופעילות קד"מ. הקמפיין הינו צעד נוסף לביסוס האסטרטגיה השיווקית החדשה של הד אנד שולדרס למיצובו כשמפו קוסמטי בנוסף ליתרונותיו כשמפו נגד קשקשים. אסטרטגיה זו החלה עם הקמפיין הקודם של הד אנד שולדרס בכיכובה של השחקנית דניאלה וירצר שבמרכזו היה מסר "ההפתעה", שמראה ש "הד אנד שולדרס" יכול להעניק שיער נהדר ומלא ברק, תחת הסיסמא: "לא תאמיני שזה שמפו נגד קשקשים". מטרת הקמפיין הייתה לעורר מודעות בקרב הצרכניות ליתרונות הקוסמטיים שמציע המותג (בנוסף למניעת קשקשים). מנהל מותג הד אנד שולדרס בפרוקטר & גמבל ישראל יוסי אביטל: "ממחקרים שעשינו עלה כי נזקי הסביבה כמו לחות גבוהה בשילוב עם אבק, עשן ופליטת גזים, לצד קרינה ממכשירים שונים משפיעים לא רק על עור האדם והאוויר, אלא גם על בריאות השיער והקרקפת ועלולים לגרום למראה שיער "דהוי" ולהופעת וקשקשים. לכן החלטנו לשלב את יעילות הפיתוחים הקוסמטיים של הד אנד שולדרס עם סגולות הריפוי של התה הירוק, וליצור שמפו חדש אשר לא רק מונע קשקשים אלא גם מחזיר לשיער את הברק הטבעי שאבד לו כתוצאה מנזקי הסביבה. נתח שוק: שוק השמפו בישראל מגלגל מחזור שנתי של כ-255 מיליון ש"ח, ע"פ נתוני נילסן חצי שנתיים. שמפו 'הד אנד שולדרס' מוביל את שוק השמפו עם נתח שוק כספי של 20%. קרדיטים: משרד פרסום: באומן בר ריבנאי
|
תאריך:
|
28/11/2005
|
|
|
עודכן:
|
28/11/2005
|
|
Stern - Ariely PR
|
|
פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לחדש, להפתיע ולרגש את קהל הצרכנים עם טעם חדש בקטגוריית המיצים הסחוטים - פריגת סחוט - לימונדה ורודה. המיץ החדש ישווק במהדורה מוגבלת למשך שלושה חודשים בלבד. ממותג ע"י איקון (סמל) מבדל בשם "טעם העונה".
|
|
|
חברת טיפקום, המתמחה במתן שירותי תוכן בסלולר, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הלווין yes, במסגרתו תאפשר הורדת תכנים סלולריים בערוץ המוזיקה האינטראקטיבי music select (אפיק 70). במסגרת הפעילות המשותפת, תוצע לראשונה, בפלטפורמה טלוויזיונית, הורדת טפטים למכשיר הסלולר.
|
|
|
חברת אסם משקיעה 20 מיליון שקלים בפעילות החטיבה הקולינארית במהלך חודשי החורף. ההשקעה תופנה להשקת 12 מוצרים חדשים, ולמערך שיווק בהיקף רחב, שבמרכזו מגוון כלים של תוכן שיווקי: הפעלת אתר מתכונים באינטרנט, הפצת חוברת מתכונים, והפקת DVD לילדים תחת הכותרת "בישול זה Cool!".
|
|
|
חברת הקוסמטיקה המובילה "קרליין", ממשיכה להפתיע ולחדש, ויוצאת לראשונה בישראל עם סדרת ליפגלוסים חדשנית ועדכנית, בטעמי שוקולדה וקפה, המעניקה לשפתיים מראה סקסי, זוהר, ברק מושלם וגימור מושלם, בטעמים מרגשים שאי אפשר להישאר אליהם אדישים.
|
|
|
אתר AllJobs- www.alljobs.co.il המרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק, משיק בימים אלה קטגורייה חדשה של חיפוש עבודה ל"בני 50 פלוס".
|
|
|
|