|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

ערוץ yes weekend גאה להציג בבכורה בלעדית את "מופע השואוגירל"

- הודעה מטעם ערוץ yes weekend
05/12/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: רימון כהן - Weber Shendwick  |    |  רימון כהן - Weber Shendwick

ערוץ yes weekend גאה להציג בבכורה בלעדית את "מופע השואוגירל" - ההופעה החדשה והמדהימה של נסיכת הפופ קיילי מינוג, שצולמה בחודש אפריל באיצטדיון Earl's Court שבלונדון, שבועות ספורים לפני שהתפרסמה העובדה שקיילי חלתה במחלת הסרטן, עובדה שבעקבותיה הופסק סיבוב ההופעות שלה.

המופע מסכם את 17 שנות הקריירה של קיילי ומדובר בהופעה הכי גדולה והכי שאפתנית בתולדותיה. עלותו נאמדת ב-5 מיליון ליש"ט, מתוכם מיליון שהלכו רק על עיצוב הבמה, המשלבת מסכי וידאו, תצוגת לייזרים ופירוטכניקה מדהימה, את המופע כולו שינעו בעזרת 15 משאיות ענקיות, אחת מהן שימשה רק להעברת הנוצות (!) המשמשות את 12 הרקדנים שהופיעו על הבמה.

"לקח קצת פחות משנה לבנות ולהכין את המופע, אבל התכוננתי אליו תקופת חיים שלמה" אמרה קיילי על המופע הגרנדיוזי.
המופע כולל 7 מערכות (סטים) שונים, כל אחד עם סגנון ונושא משלו, וכולל את מיטב להיטיה, חלקם בביצועים נאמנים למקור, וחלקם בביצועים חדשים ומפתיעים.

בין הלהיטים - I should be so lucky שלראשונה מבוצע בביצוע המקורי, גירסאת ג'אז ל-Locomotion ביצוע טכנו ל-Can't get you out of my head ושילוב מעניין ביןRed Blooded Woman לדואט שביצעה עם ניק קייב.

הלוק של המופע מאד נוצץ - נתפרו למעלה מ-120 תלבושות שונות, קיילי עצמה מחליפה בגדים (שעוצבו בידי טובי המעצבים) פעמים רבות במהלך המופע ופותחת אותו במחוך נוצות שמשך את תשומת לב התקשורת כשהתברר שהוא משווה לה מותניים בהיקף 45 סנטימטרים!

ההופעה תוארה כאחת ההופעות המרשימות ביותר של העת האחרונה ותשודר אצלנו בסמוך ליציאת ה-DVD המתעד אותה. ההופעה תשודר רק בyes-, ובניגוד לפרסומים אחרים על ערוצים שמשדרים הופעות אחרות שלה, פה מדובר בהופעה האחרונה והחדשה ביותר.

על קיילי:

נסיכת הפופ, גיי אייקון, שורדת - קיילי מינוג האוסטרלית היא אחת הזמרות הפופולאריות והמצליחות ביותר בעולם.

היא החלה את דרכה באופרת הסבון "שכנים שכנים" כשגילמה את שרלין מיטשל, המוסכניקית התוססת, לצידו של מי שלימים יהיה אהובה ג'ייסון דונובן. אחרי פגישה עם שלישיית המפיקים "סטוק אייטקין ווטרמן" היא הוציאה 4 אלבומי פופ (תחת הלייבל שלהם PWL) שכללו להיטים כמו Locomotion, I Should Be So Lucky, Especially For You ועוד.

במשך השנים היא עברה טרנספורמציה תדמיתית ומוזיקלית כשהיא נוטשת את תדמית "בת השכן ממול" לטובת תדמית סקסית ובוגרת.

בתחילת שנות ה-90, עם עזיבת PWL, היא עברה לעבוד עם שורה של מפיקים מתחום האינדי והחלה לכתוב ולהלחין חלק מהחומרים שלה, כולל שיתוף פעולה עם ניק קייב (הדואט Where The Wild Flowers Grow) ומניק סטריט פריצ'רז. בשנות ה-2000 היא עברה שוב לידה מחדש הפעם כדיוות דיסקו עם להיט הקאמבק שלה Spinning Around ומאוחר יותר כבשה גם את אמריקה עם האלבום Fever.

את השנה היא פתחה בסיבוב הופעות "מופע השואוגירל" (The Showgirl Tour), מופע המסכם את 17 שנות הלהיטים שלה, שנקט באיבו בעקבות הידיעה על מחלת הסרטן שלה. קיילי נטלה פסק זמן והתמסרה לטיפולים, ולאחרונה הודיעה על הכוונה לחזור ולהופיע בסוף 2006 באוסטרליה.

על המופע:

שם ההופעה "השואוגירל" לוקח את השראתו מהאייקון הכי אקזוטי, דקדנטי וחושני בכל הזמנים. עם השראה מהמולאן רוז' ונערות הקאן קאן הפריזאיות, מנערות המופע בהיכלים הנוצצים של לאס וגאס ועד למיוזיקלז של שנות ה-30, המופע עורך מחווה לכל הדימויים וההשפעות.

קיילי הופיעה בפני 300 אלף צופים במשך 37 לילות שונים, מתוכם 23 באנגליה (היא הופיע ביון היתר באירלנד, גרמניה, פריז, בלגיה, הולנד, דנמרק ואוסטריה) כשהיא פתחה את סיבוב ההופעות בהופעה הראשונה ב-19 למרץ בגלאזגו וסיימה אותה באיצטדיון ארלז קורט ב-7 למאי. שאר ההופעות שלה, שתוכננו לאוסטרליה והמזרח הרחוק, בוטלו מפאת מחלתה.

וזה מה שקיילי אמרה על חשיבותו של המופע עבורה:

“This is not only a celebration of pop songs, and of my career, but also of a long term relationship with my audience. This is my way of saying ‘thank you’ and of sharing some of the most important moments of my journey so far. A trip down memory lane. It’s been so much fun putting the show together. The set list was the starting point and the biggest challenge was to represent my finest records and also my personal favourites. ‘Showgirl’ has taken just under a year to design and build, but it has been a lifetime in the making”.
השירים (והסטים) שיבוצעו:

ההופעה מכילה 5 מערכות שונות (ההופעה המלאה הכילה 7), כל אחת בהשראת תקופה אחרת וסגנון אחר, עם ביצועים חדשים וותיקים לשירים מכל הקריירה של קיילי.

"Showgirl"

הקטע הפותח , קיילי עולה לבמה בתלבושת הנוצות הכחולה שלה, במופע המשדר כולו הומאז' למופעי השואוגירל.
מכילה את השירים:

Better The Devil You Know
In Your Eyes
"Smiley Kylie"

הקטע הצבעוני ביותר במופע - מחרוזת של שירים עם סימפולים מלהיטים אחרים של קיילי, כל התפאורה משדרת אווירת דיסקוטק, על הבמה הרקדנים עולים בתלבושות המוזרות ביותר שנראו במופעים של קיילי וקיילי עצמה מפזזת ורוקדת עם הרקדנים, כששיאו של המופע הוא בביצוע מאש-אפ מפתיע ל-Spinning Around המולבש על Finally של סי סי פניסטון.

הגרפיקה מושפעת ממגזין העיצוב ID, מהקליפ ל-“Fade To Grey” של ויסאג', מהטי-שירטים ההשראתיים של קת'רין המט בשנות ה-80 ומסצינת המועדונים.
מכיל את השירים:

Shocked (עם אלמנטים מתוך Do You Dare)
What Do I Have To Do? (עם אלמנטים מתוך What Kind Of Fool)
Spinning Around (מורכב על Finally של סי סי פניסטון)
המחרוזת כוללת סימפולים ואלמנטים מ-Keep On Pumpin’ It , Step Back In Time,

(Over You) I'm Over Dreaming ומתוך Such A Good Feeling של Brothers In Rhythm.

""Locker Room (What Kylie wants, Kylie gets)
אחד הקטעים שישר עם פתיחתם מעוררים שאגות מהקהל - מאזור נסתר בבמה עולה לפתע מקלחת ובה הרקדנים של קיילי, בתחתונים זעירים, מדמים מקלחת בלוקר באמריקה של שנות ה-50, וקיילי מגיחה מקדמת הבמה על גבי "חמור" (הכוונה לחמור כמו זה המקפצים עליו בשיעורי חינוך גופני או התעמלות קרקע), בתלבושת צמודה ומבצעת גירסא אנרגטית וסקסית ל- Red Blooded Womanכשהיא משלבת לתוכו את הדואט שלה עם ניק קייב Where The Wild Roses Grow.

"Kyliesque"

החלק של המופע שכולו פאן טהור. ביצוע של קיילי לשירים הישנים שלה מתקופת סטוק אייטקין ווטרמן. גירסא חדשה וקצבית יותר ל- Hand On Your Heartכשהבמה כולה מכוסה לבבות (והרקדניות בהלבשה תחתונה תואמת) בהומאז' לקליפ הקאמפי שלו, ביצוע ג'אזי סקסי ל"לוקומושן" ובאופן מפתיע ביצוע זהה למקור (בכל ההופעות הקודמות שלה קיילי ביצעה אותו בסגנון אחר) של קלאסיקת הפופ I Should Be So Lucky.

מכיל את השירים:
Hand On Your Heart
The Locomotion
I Should Be So Lucky

"Minx In Space"

הבמה כולה מכוסה בלייזרים ירוקים, הרקדנים עולים בלבוש המזכיר חליפות חלל וקיילי עולה בתלבושת כסף חלקלקה, ומבצעת את השיר שהחזיר אותה בשנת 2001 למפת הפופ העולמי - Can’t Get You Out Of My Head.

הדרן:

קיילי חוזרת לבמה לבצע עוד 2 שירים - האחד הוא דואט מחשמל שלה עם הקהל כשהיא מבצעת אתEspecially For You - השיר שיצא כדואט בינה לבין ג'ייסון דונובן, כשלקהל מוקרנות המילים על מסכי הענק והוא מתבקש לשיר את החלק של דונובן בסשן קריוקי ענק, ובדיוק לפני שהיא נפרדת היא מקנחת ב-Love At First Sight.

נתונים טכניים על ההופעה -

קיילי העידה שהבינה את גודל המופע רק כשחזתה במספר המשאיות שנדרשות לשנע אותה: 15 משאיות נדרשות להעביר את ההופעה מעיר לעיר, כשאחת מהן מוקדשת כמעט כולה רק לנוצות!
צוות: ההופעה עצמה מעסיקה למעלה מ-100 אנשי צוות בתפקידים שונים, הבמה: הבמה עצמה שעלתה מיליון ליש"ט היא הבמה הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם להופעות איצטדיון, ומשלבת בתוכה 5 מעליות הידראוליות.

כמו במופע הגדול הקודם שלה Fever, גם הפעם נמתחים הגבולות הטכנולוגיים, כשהם משתמשים בטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום הוידאו, תאורה והסאונד.

רקדנים ולהקה: 12 רקדנים ו-7 אנשי להקה מלווים את קיילי במהלך המופע.
בימוי: ההופעה בוימה על-ידי הסטייליסט וחברה האישי של קיילי וויליאם בייקר.

כוראוגרפיה - שני כוראוגרפים זוכי פרסים עבדו על המופע:
מייקל רוני, שהיה אחראי לכוראוגרפיה של קיילי בקליפים Can’t Get You Out Of My Head ו- Slow. ורפאל בונצ'לה - כוריאוגרף שביים את קיילי במופע הקודם, Fever.

בגדים:

את המופע פותחת קיילי בתלבושות שואוגירל נוצצת, שעוצבה בידי ג'ון גליאנו, הכוללת כתר נוצות תואם ושובל, כולה משובצת יהלומים. כל היהלומים נתפרו ביד ולכן ארך זמן ההכנה של התלבושת 4 חודשים.

אחת התלבושות היותר מדוברות במופע הוא המחוך הצר (45 סנטימטרים היקף!) שעיצב להMr Pearl וגרם לתרעומות (או קריאות התפעלות) מצד גורמים שונים בבריטניה.

שאר התלבושות של קיילי מעוצבות בידי קארל לאגרפלד (לבית שאנל), ג'ון גליאנו וג'וליאן מקדונלד.

תלבושות נוספות עוצבו בידי גארת' פאג'Mr Pearl,, וויליאם בייקר, Moschino, בודימאפ ואד מידהאם.

התחתונים של הרקדנים בזמן ביצוע סצינת המקלחת סופקו בידי Galliano Homme underwear וההלבשה התחתונה של הרקדניות בידי מותג ההלבשה התחתונה של קיילי Love Kylie.

אביזרים:

התכשיטים של קיילי מבית בולגרי, הכובעים עוצבו על-ידי סטיבן ג'ונס והנעליים של מנולו בלאניק.

תאריך:  05/12/2005   |   עודכן:  05/12/2005
רימון כהן - Weber Shendwick
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן זופניק (30) מונתה לסמנכ"לית שיווק בחברת "קידום לך תצטיין", חברת בת בקבוצת קידום, הנחשבת לקבוצת החינוך הפרטית הגדולה בישראל. זופניק בוגרת תואר שני במנהל עסקים שמשה בתפקידה האחרון כמנהלת מותג בחברת אסם- Nestle.
חברת פרטנר השיקה היום שירות חדש המאפשר ללקוחותיה לגבות את מספרי הטלפונים השמורים בזיכרון כרטיס ה-SIM אל אתר אינטרנט ייעודי, כך שבמקרה של אובדן או תקלה במכשיר הנייד, הלקוח יכול לשחזר את מספרי הטלפון שהיו שמורים בזיכרון.
smile.biz אינטרנט זהב עלתה בקמפיין משותף עם מיקרוסופט ו-HP לשיווק מערכות SBS. מדובר בקמפיין השני שנוצר כתולדה משיתוף הפעולה בין החברות, כאשר הקודם היה לפני כשנה וזכה להצלחה גדולה. שיתוף הפעולה בין החברות נוצר לאור יכולות התמיכה והאינטגרציה הגבוהות של smile.biz אינטרנט זהב לשרתי מיקרוסופט בכלל ולעסקים קטנים ובינוניים במיוחד.
אסם, מעלה היום, יום ב', ה-5 בדצמבר, קמפיין לשקדי מרק בצורת דגיגים, אותם היא משיקה בימים אלה. בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO.
הישג משמעותי לחברת הברום, שזכתה בדגל היופי למפעלי תעשיה בבית העמיתים. החברה התמודדה בקטגוריה הגבוהה ביותר, שבה עשרות מפעלים המשתתפים בתחרות למעלה מ-15 שנה ברציפות וזכו בכל אותן שנים ב-5 כוכבי יופי. מטרת התחרות היא לעודד שיפור חזות הסביבה, לרווחת העובד והקהילה, כחלק מתפיסה איכות חיים כוללת במגזר התעשייתי. לעודד מעורבות חברתית והקפדה על איכות חיי העובדים והקהילה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il