|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

להתחבר למימד הפנימי

על העולם הרגשי המציף את כולם ועל הצורך להתחבר אל עצמנו, להבין שצריך להתמודד עם העבר כדי לצאת אל עתיד טוב יותר כדי להגיע לשמחה המצב הביטחוני יעסיק אותנו בקרוב תחזית אסטרולוגית שבועית: 8.11.13-1.11.13
01/11/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
להתמודד, לעבד, לשחרר [צילום: פלאש 90]

אנו נמצאים בתקופה רגישה שתימשך עד לתאריך 7.11, מבנה כוכבים הכולל את ליקוי החמה ביום ראשון, 3.11, במזל עקרב. העוצמות הרגשיות שכבר צפות ומתפרצות על פני השטח עוזרות לרקום שינויים מהותיים והתמרה בתהליכים. כוכב מרקורי ממשיך בנסיגה, גם הוא במזל עקרב, כך שקיימת הרבה אנרגיה סודית ומסתורית שרוחשת מתחת לפני השטח ואף מאפשרת לנו ליצור קשר עם מה שאנחנו חשים במימדים פנימיים ועמוקים, אל מודעות שהתדר שלה אינו ברור, אבל עוזרת לכל אחד להנגיש את הרגשות לעצמו.

ייתכן שהמפגש עם אותן מחשבות שהדחקנו או השארנו בפינה הוא הסיבה למצבי הרוח. זה הזמן לתת לכוחות על-טבעיים לעזור לנו להתמודד עם זיכרונות ולשלב אותם בתוך ההוויה, כחלק מתהליך שיעזור להחזיר את המודעות העצמית ולהחיות את האופטימיות והשמחה בתוך חיינו ובתוך מערכות יחסים.

ליקוי החמה המלא ייראה בחוף המזרחי של ארצות הברית, וחלק ממנו ייראה בדרום אירופה ובאפריקה. הליקוי ימשיך לגרום לרעידות אדמה, תרתי משמע. גם יגרום להזיז את הלוחות הטקטוניים על פני כדור הארץ, אבל גם יצור רעידות אדמה בסטאטוס קוו ברחבי העולם. שימו לב כמה זמן דשים בחשיפה של האזנות ה-NSA בארה"ב לכל בני בריתה בעולם. הסודות שנחשפו וגרמו מבוכה גדולה לארצות הברית ולנשיא הדמוקרטי שלה, גרמו גם אי-נוחות, בלשון המעטה, אצל מנהיגים ומדינות ברחבי העולם וזה רק קצה הקרחון.

אירועים שנמצאים מאחורי הקלעים, גם ברמה האישית, יצוצו ויגרמו לשינוי בתודעה. חלק מהחוויות שחשבנו שיש לנו שליטה בהן אינן כאלה ובכמה מקרים רוחות הרפאים משתחררות מהבקבוק, אבל יתנו הזדמנות להתמודד, לעבד וגם לשחרר אותן, כדי שיצאו מחיינו לעד. זה הזמן לשמור על-כנות, חלק יוותרו על נימוס, יתקשו לשחק משחקים או להיות צבועים, מאחר שאם יעשו זאת מיד ייחשפו.

יהיה נכון לבדוק את המסקנות האישיות לפני ש"קופצים" ומצהירים הצהרות. מומלץ לספור עד עשר כדי לא לאבד שליטה, התפרצות עלולה "לשרוף" גשרים של אמון בין אנשים. נכון להתבטא בגילוי לב, אבל לחשוב על הדרך שבה המילים לא יפגעו ברגשותיהם של היקרים לנו. הימים הקרובים יחדשו את הלהט, החשק לפעול, וכדאי לתת אמון בתהליך ולזרום עם ההתפתחויות, גם אם לעיתים נגיע בדרך למפגשים מכוערים ומגעילים, אלה יהיו קצרים או ארעיים. חשובה יותר הדרך.

בעולם הגדול נפתחה תיבת פנדורה, האמת ממשיכה לצאת לאור, כולם רוצים לשנות את העולם, אבל לפני כן כל אחד צריך לשנות את עצמו, לתכנת את עצמו ולחפש משמעות אמיתית בחיים. צירופי הכוכבים משלבים כעס וחוכמה כאסטרטגיה והליקוי יוסיף אנרגיה לדרמה. כיוון שמרקורי בנסיגה, רוחות רפאים חוזרות ומופיעות בתוך חיינו - למשל, שיחה שאינכם רוצים לקבל מהחבר לשעבר או מהאקסית, רכילות על מישהו שכבר "מחקתם" מהזיכרון. יהיה נכון יותר למתן את התגובות להפתעות האלה, ייתכן שיש מידע חשוב שיכול להתקבל מאותם הצללים.

אלה ימים בהם לצד התפרצויות תמצאו גם פתרונות לבעיות שצצות, מאבק להשתחרר מכוחות שכופים עליכם לעשות דברים נגד רצונותיכם. המקבץ של הכוכבים במזל עקרב מציע גם טרנספורמציה. למרות שאנו כבר מצפים לשינוי מאז שנת 2012, זה אינו מתרחש כפי שחשבנו. אולי כל אחד יודע להצהיר ולהפגין ואז חוזר למקום שהוא חושב שטוב לו.

עוד תזכורת על תוצאות הטיול של מרקורי בנסיגה במזל עקרב: הוא זה שגורם לדאגות, למשבר תקשורתי, לדחיות בלתי צפויות ולתסכולים ואכזבות ברמה היומיומית בגלל מכשולים לא צפויים. זו תקופת הספינים והרכילות, וכדאי לסנן את מה שאתם שומעים מחברים "טובים", מכלי התקשורת ומפרשנים שיוצאים עם כותרות בלי לבדוק את כל הפרטים.

דרך אגב, במעקב אחרי פרשת הרפז הפרסום הראשון בערוץ 2 היה באוגוסט 2010, בזמן שבו המרקורי כבר האט לקראת עצירה. הפרשן אמנון אברמוביץ', שהביא את המידע לצופים בדרמטיות, הצהיר על מקור מהימן, אבל בדיעבד הוא לא בדק את המידע ביסודיות - מצב אופייני לרצועת הזמן הזו. בהמשך המשטרה הודיעה על חקירה בתוך הנסיגה ומאז הסיפור נמרח ורוב הפרסומים המשמעותיים וההתפתחויות מגיעים לתקשורת בזמן נסיגת המרקורי.

אלה מכם שנולדו עם מרקורי בנסיגה, לא מבינים על מה אני כותבת, הם חווים בזמן הזה הזדמנויות חיוביות בכל המישורים.

התנצלות אישית: גם אני "נפלתי" בתוך רצועת הזמן הנוכחית עם מרקורי בנסיגה. בקטע שנכתב בשבוע שעבר על אביגדור ליברמן ברשימה כאן טעיתי בתאריך הלידה, והתאריך הנכון הוא 5.6.1958. התוכן היה על בסיס הנתונים הנכונים עם כל הפרטים המלאים.

זמני הירח הבטל לשבוע הקרוב

שבת, 2.11, הירח בטל משעה 14:45 עד שעה 19:35.
שני, 4.11, הירח בטל משעה 06:06 בבוקר עד שעה 22:14 בלילה.
שלישי, 5.11, משעה 18:47 עד למחרת, יום רביעי בשעה 23:44 בלילה.
שישי, 8.11, הירח בטל משעה 09:22 בבוקר עד שעה 01:30 אחר חצות.

כלכלה ושווקים

ליקוי החמה, המתרחש במזל עקרב, יהיה בעל השפעות כלכליות בכמה תחומים. כפי שנכתב כאן, טבעו של הליקוי בעקרב, עם האורנוס-פלוטו ומרקורי בנסיגה הוא לחשוף את האמת. הסודות יוצאים לאור ובדרך כלל לא בצורה נחמדה. שימו לב מה קורה בחברת התרופות "טבע" ובשבוע האחרון גם ההתנהלות של הבעלים של "אופיס-דיפו", "ג'אמפ" ו"מתאים לי" עלתה לכותרות. לא פעם נכתב כאן שאנו בעידן שבו כל חברה כלכלית שלא תתנהל פיננסית לפי הנורמות, ותשתמש בטריקים ובשטיקים, תיחשף.

למנעד של האורנוס-פלוטו במעלה 9 במזלות היוזמה יש השפעה על כמה מדינות באירופה. ייתכן שנשמע שוב על אי-יציבות כלכלית או משברים המתרחשים בתקופה הקרובה וגם במהלך 2014. זכרו את התספורת שעשתה קפריסין לחוסכים, כוכב פלוטו ייפגש עם כוכב סטורן הנמצא בהורוסקופ של קפריסין (16.8.1960), במקום המסמל משאבים ונכסים משותפים, במזל גדי - זה בהחלט עלול להביא למשבר נוסף ב-2014.

קל להגיע למסקנה כשרואים כמה מפות המקבלות "מכה" באותו לוח זמנים. המדינות האלה, שרובן שייכות לגוש האירו, יישארו חסרות יציבות בגלל תנודות פיננסיות חדות במהלך 2014.

גם המניה המסמלת את הכלכלה של המזרח, ה-HSI (הנג סנג), מעידה על כך שבשנת 2014 צפוי זעזוע כלכלי.

יש הצהרות ורמזים על התאוששות בארצות הברית ועוד מילים והרבה מילים, אך אל תאמינו, הכל מעומעם והתאוששות אמיתית לא תגיע לפני 2017-2016. אולי יתחיל משהו להתעורר בשווקים במהלך 2015. תמשיכו לשחות, אבל עם חגורות הצלה שיהיו צמודות אליכם.

בתחילת השבוע, אורנוס-פלוטו מגיע למנעד מדויק, ליקוי החמה בתאריך 3.11 במזל עקרב וכוכב מרקורי בנסיגה - ביחד, כל המקבץ לא יעזור ליציבות בשווקים. גם אם יהיו עליות בטווח הקרוב, מיד אחר כך יבואו ירידות. זו תקופה ששוב יעלו כותרות על מצב הגירעונות במדינות שונות, מיסים גבוהים וכדומה, ואלה ישפיעו על הצבעים בשווקים כפי שקרה עד היום.

דרך אגב, שמתם לב שהאתר של ביטוח הבריאות שעליו נלחם אובמה, קרס מיד? מרקורי בנסיגה...

אצלנו

הנושא הביטחוני מלווה את חיינו מאז ראשיתה של מדינת ישראל (בלי להיכנס להיסטוריה שלנו כיהודים). לאחרונה, אחרי שקט יחסי, היו כמה אירועי טרור ספוראדיים שגורמים ביטחוניים העדיפו שלא לתת להם שם חד-משמעי.

לצערי הרב, הכוכבים מעידים שהלחץ הביטחוני עלול להסלים מהמחצית השנייה של נובמבר 2013 ובהמשך במהלך דצמבר (כוכבים על ציר 2-8) עלולים הגורמים הרלוונטיים להבין שמתפתחת סיטואציה שיוצאת משליטה. התהליך, שעלול להתחזק לקראת החודשים פברואר-מרס 2014, יביא להכרה שאנחנו נמצאים "במצב חדש" ואי-אפשר יהיה להימנע מהגדרה של המצב הביטחוני. קשה לדעת מראש אם הסיבות יהיו בגלל תקיעות בשיחות עם הפלשתינים או שההתפתחות הנ"ל תשליך על השיחות.

עוד נקודה למחשבה: הכוכבים על מפת המדינה מראים שהשינוי הצפוי יביא לתגובה בפעולה שמטרתה לשנות את המצב, לשפר או לפתור את הבעיה. הכוכבים המופיעים על ציר 6-12 מחזקים את ההנחה שממשלת ישראל תחליט להפסיק להתחשב בדעת הקהל בעולם.

אולי זו הסיבה שעם הכוכבים המופיעים על ציר 4-10 יחליטו על ממשלת אחדות, או ישנו את הרכב הממשלה שיהיה יותר הרמוני ויעזור לתמוך במטרות ובערכים החשובים למדינת ישראל.

"מדיניות היא פעילות אשר הבחירה בה היא תמיד בין שתי רעות" [ג'ון מורליי].

תאריך:  01/11/2013   |   עודכן:  01/11/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ידיעות אחרונות מצטט הלך רוח "דה מרקר" מקדיש כמה מילים לעובדים השובתים הארץ מדווח בהרחבה על אירוע מומצא
31/10/2013  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
המחזה האהוב בכל הזמנים - "סיפור הפרברים" - באופרה הישראלית סרטו של המותג הקולנועי היוצא מן הכלל וודי אלן "יסמין הכחולה" סדרת מפגשים עם אמנים מובילים על דרכם האמנותית במוזאון תל אביב לאמנות
31/10/2013  |  לאה טרן  |   כתבות
לאחרונה נתן ביהמ"ש העליון פס"ד תקדימי בעניין פיצויים לבן זוג שנפגע מבגידת בן זוגו.
31/10/2013  |  יוסף פנדריך  |   כתבות
הדרמה בהצגה מסתובבת סביב אישה חזקה, טיפוס של שורדת, שהמלחמה היא נכס חומרי עבורה. כי כשנלחמים, הצבאות זקוקים לכל מיני דברים שהצבא לא מעניק, וכאן הופכת הסוחרת הממולחת את המצוקה של אחרים לרווחתה האישית. הפילוסופיה של ברכט הזרועה בתוך חילופי הדברים כבדרך אגב, ומתובלת בהומור נשכני, אינה מכהה את הדרמה הכואבת של המחיר הכבד שמשלמים עבור המלחמה. ברכט במחזהו התייחס לתקופת מלחמות הפרוטסטנטים בקתולים, מה שהפך ל"מלחמת שלושים השנה" בה נהרגו 9 מיליון, ונפצעו ונעדרו 30 מיליון בסך-הכל.
31/10/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
תורת המיתרים גורסת שהיקום עשוי מעשרה ממדים. ואם כך שפר עליי מזלי, כי היקום שלי עשוי מ-32 ממדים: 22 אותיות, שבעה תווים, אמונה, אהבה, ושנאת אכזריות (קפה הוא רק רבע ממד). ומה עם חסד? ובכן, חסד אינו ממד בפני עצמו אלא מהות על-ממדית. שהרי ממד הוא כוח היודע להשפיע על המציאות - אך לא לשנות את חוקיה. חסד, לעומת זאת, ולוּ זעיר כמו להתעניין בשלומו של אדם בודד, משפיע לא רק על המציאות הנגלית אלא גם על זו שמעבר לה - וכדי לעשות זאת הוא צריך לפלח את כל הממדים שמהם מוּכְלָב העולם במהירות גבוהה משל האור. בכך הוא משנה את כללי המשחק. אך הפיזיקה מתעלמת מהחסד, אולי משום שהקוורקים שלו זעירים וחשאיים כגללים של חתול.
31/10/2013  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il