תחרות דג הזהב, המתקיימת זו השנה ה-12 ברציפות, כוללת תחרות בין המודעות הרשתיות המתפרסמות ברשת, עד סוף פברואר 2006.
הבחירה בעבודות הזוכות נעשית ע"י צוות שופטים מקצועי מתוך הברנז'ה הפרסומאית. בראש צוות השופטים גם השנה הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף ב"שלמור אבנון עמיחי", אליו מצטרפים 12 מנהלי קריאטיב מהמובילים בישראל, שישמשו כחבר השופטים.
3 המקומות הראשונים בתחרות זוכים בנסיעת פרס אטרקטיבית, 4 ימים בפסטיבל קאן, במסגרת תחרות הפרסום הבינלאומית "אריה הזהב". העבודות הזוכות ישתתפו בתחרות הבינלאומית "אריה הזהב", הנחשבת כיוקרתית והמובילה בתחומה.
כחלק מהתחרות השנה, יצא לאור בסוף חודש דצמבר מוסף "דג הזהב" חגיגי, שבמרכזו פרויקט קריאטיבי לפרסום הרכבת התחתית (העתידית) של תל אביב. בפרויקט לוקחים חלק 15 משרדי הפרסום המובילים בארץ, האמורים ל"שכנע" את הציבור ובעיקר את מקבלי ההחלטות על נחיצותה של רכבת תחתית בתל אביב.