רשת האופנה לנשים ml (מתאים לי) שיצאה לפני כשנתיים במיתוג מחדש וגייסה לתהליך את השחקנית והכוכבת נועה תישבי, החליטה בימים אלה להחליף לקמפיין הקיץ הקרוב את תישבי, בפרזנטורית חדשה: מירב הנינג (35).
לדברי אבי מלכה, מנכ"ל חברת ml: "לאחר הצלחת המיתוג של ml במסגרת המיצוב החדש זכה המותג באמצעות השימוש בתשבי לחשיפה, לרענון ולמיצוב ml כחברה דינמית, אופנתית וצעירה, החליטה חברת ml לנקוט באסטרטגיה שיווקית חדשה למותג ולשם כך התקשרה עם משרד הפרסום ענבר מרחב שקד".
משרד הפרסום החדש אשר גיבש אסטרטגיה פרסומית חדשה לפיה יתמקד המותג בנשים, בגילאי 30 פלוס, במידות וגזרות המתאימות לקהל הלקוחות להן הרשת פונה.
לדברי מלכה: "חיפשנו פרזנטורית חדשה ל- ml בגיל ובמידה הנכונה למותג, אשר תפנה לקהל היעד המדויק של המותג". לדבריו: "מיכל הנינג עונה על צורך זה ומוסיפה את הערכים הייחודיים לה: שילוב של יופי, אישיות ונשיות.
עוד מסר מלכה כי תקציב הפרסום של השם ml לשנה הקרובה יגדל משמעותית. יצוין כי בשנה האחרונות עמד תקציב הפרסום של הרשת ע"פ נתוני יפעת בקרת פרסום על כ- 1.5 מיליון דולר לשנה.
השחקנית נועה תשבי נבחרה לתפקיד פרזנטורית ml לפני כשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, במקביל מונתה שרון איילון כוכבת הריאלטי "קחי אותי שרון" לתפקיד יועצת האופנה הראשית של חברת ml, כאשר עיקר פעילותה היה מתחת לקו, ביניהם: השתתפות באירועי יחסי ציבור, תצוגות אופנה, אירוע קד"מ בסניפי הרשת וכו'...
הפרזנטורית הנבחרת היא מיכל הנינג (35), אחותה של הדוגמנית המצליחה מיכל הנינג, השתתפה בעבר בסרטי קולנוע, ביניהם כיכבה כילדה בסרט המיתולוגי "מציצים", בתפקיד ביתם של אריק איינשטיין וסימה אליהו.
כיום הנינג משמשת כאשת עסקים במקביל להתעסקות באומנות הציור והצילום.
הליהוק לתפקיד הנחשק כפרזנטורית ml, נערך על-ידי המלהק מורן מרציאנו ("הדוגמניות"). תהליך הסינון כלל עשרות נשים שהגיעו לאודישנים מתחומי הבידור, אמנות והאופנה, ביניהן נבחנו השחקניות נתי קלונגר ואסנת חכים, הדוגמניות לשעבר אלונה פרידמן ומאיה ישעיהו ועוד.
לאחרונה, החליפה ml את משרד הפרסום שטיפל ב- 4 שנים האחרונות ביהושוע TBWA. משרד הפרסום ענבר מרחב שקד יטפל בתקציב הפרסום של חברת ml מקמפיין הקיץ הקרוב, שנאמד לעונת הקיץ בכ- 1.5 מיליון דולר.
חברת האופנה ml לנשים, נמצאת בבעלות אבי מלכה החברה מפעילה בישראל כ- 56 סניפים.