חברת ביטוח ישיר תעלה, לראשונה בישראל, קמפיין במדיה יוצאת דופן: פחי האשפה של רכבת ישראל.
הקמפיין יעלה על-ידי אדרי מדיה גרופ זכיינית הפרסום ברכבת ישראל באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R בעלות של כ-100 אלף שקל.
במסגרת הקמפיין יתנוססו על גבי 800 פחי אשפה, בכל תחנות הרכבת בישראל, שלטים עם הסיסמא: "לא חבל לזרוק כסף? העבר את ביטוח המשכנתא לביטוח ישיר וחסוך עד 10,000 ש"ח".
ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר: "ריבוי המסרים הקיים באמצעי המדיה גורם, בשנים האחרונות, למפרסמים בכל העולם להקדיש מחשבה לשימוש באמצעי מדיה לא שגרתיים. הנושא אף זוכה להתייחסות מיוחדת בתחרויות פרסום בעולם כדוגמת פסטיבל הפרסום בקאן. ביטוח ישיר מובילה חשיבה חדשנית גם בתחום השיווק והפרסום ואנחנו שמחים להציג, באמצעות שלמור אבנון עמיחי, קמפיין בו נעשה שימוש חדשני באמצעי מדיה חריג וכל זאת, בתקציב זעום".
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאייטיב - יורם לוי
ארט - גלית עטיה
קופי - יניב אביטל
סופרוויזר - שירלי אושיה
תקציבאית - מיכל גרין