Esc מותג הסלולר המוביל לצעירים, החל בימים אלה בשידור העונה השניה של יומני הוידאו של Esc show, הפקת מקור של Esc המספקת הצצה אל עולמם של סלבריטאים ישראלים.
יומני הוידאו Esc show הינם סדרה של בלוגים שבועיים שמנהלים 5 סלבריטאים: עדן הראל, מיכל אמדורסקי, מלי לוי, שורטי ומושיק גלאמין, שפותחים את חייהם אל מול המצלמה - הנשיקה עם עודד מנשה, ד"וחות החניה של אמדורסקי והריב של שורטי עם סלקטורים במועדון. כל סלב מגיש 12 פרקי יומן שבועיים ובסה"כ ישודרו 60 פרקים בעונה החדשה.
בנוסף, חתמה Esc על הסכם עם פורטל האינטרנט נענע לשידור קטעים נבחרים מיומני הוידאו של Esc show מהעונה הראשונה והשניה, באתר נענע וידאו. נענע וידאו יאפשר לגולשים לקבל הצצה ראשונה לתכני יומני הוידאו אשר שודרו עד כה בלעדית בפורטל הדור השלישי של Esc.
לדברי אילון אגם, סמנכ"ל חטיבת שירותי ערך מוסף, יומני הוידאו שלEsc הם מהתכנים הנצפים ביותר מבין המוצעים במכשירי הדור ה-3. אסקייפ היא הרשת הסלולרית היחידה המשקיעה בתכנים מקוריים ועצמאיים כדוגמת יומני הווידיאו. הצלחת היומנים של Esc show בקרב גולשים כמו גם בקרב ערוצי תוכן עמיתים, משקפת את הרלוונטיות של תכנים עצמאיים המותאמים לדור השלישי".