הרשות למלחמה בסמים באמצעות לפ"מ יוצאת בקמפיין לקראת היום הבינלאומי למלחמה בסמים: "סמים קלים"-מחיר כבד לכולנו
מטרת הקמפיין: להניע תהליך שיביא לשינוי באווירה הציבורית בהתייחסות לסמים קלים
הרשות למלחמה בסמים באמצעות לפ"מ יוצאת בקמפיין מיוחד לקראת היום הבינלאומי למלחמה בסמים שיצוין ביום רביעי ה-26/06/02. מטרת הקמפיין לסייע במניעת השימוש בסמים תוך הטלת ספק ב"אווירת הלגיטימציה" שנוצרה סביב השימוש בסמים בכלל , והשימוש בסמים קלים בפרט.
הקמפיין, שייצא כבר ביום א' ה-23/06/02, ישודר במשך שבוע בערוצי הטלוויזיה ערוץ 1 וערוץ 2 בשני תשדירים באורך של 25 שניות. בתחנות הרדיו ישודר הקמפיין לאורך שבועיים בתחנות גל"צ וגלגל"צ בשני תשדירים באורך 30 שניות. כמו כן הוכנו תשדירים להקרנה בבתי הקולנוע שישודרו ברשת בתי הקולנוע גלובוס גרופ - למשך 5 שבועות.
פעילות פרסומית זו תעשה בשילוב עם מגוון פעולות הסברה של הרשות למלחמה בסמים. "נגע הסמים מהווה איום אסטרטגי על חוסנה החברתי, הביטחוני והכלכלי של המדינה", אמר חיים מסינג, מנכ"ל הרשות הלאומית למלחמה בסמים. מסינג הדגיש כי השינוי באווירה הציבורית יכול לבוא רק ממסע הסברה.
קרדיטים:
פרסומאית: רווית סלע מזור
קופי: שרון בר זיו
ארט: תמר מלין