|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תנובה יוצאת ב"מבצע חלום"

- הודעה מטעם תנובה
11/01/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלמור תקשורת  |    |  שלמור תקשורת

תשלובת החלב של תנובה יוצאת ב"מבצע חלום" חסר תקדים למותג SHOCK במסגרתו יוגרלו אחת לשבוע חדר שינה חלומי לבני נוער (סה"כ 4 חדרים במשך 4 שבועות) וכל יום מחשב PC עם מסך LCD דק. על כל מוצר של שוקו SHOCK מוטבע מספר מזל המשתתף בהגרלה.

המבצע יגובה בקמפיין רחב היקף באמצעות מקאן אריקסון תחת הקונספט: "להתעורר לחדר חדש", בהיקף של כמיליון שקל.

לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מסקר שערכנו בקרב בני הנוער עולה כי מכשירי חשמל משוכללים בחדר כמו טלוויזיית פלזמה ומחשב עם מסך דק הם בגדר החלום האולטימטיבי שלהם. אנו מציעים מבצע שההשתתפות בו היא קלה מאוד וזמינה מכיוון שכל קניה של מוצר שוקו שוק מכניסה אותך מיד להגרלה, ובכך מעניקים לבני הנוער את האפשרות להגשים חלום אמיתי בעולם שמאד רלוונטי להם- החדר הפרטי שלהם".

מסקר TGI שערכה תנובה בקרב בני נוער עולה כי 76% מהם הכי נהנים לבלות את זמנם בחדרם מול מחשב, ל-56% יש טלוויזיה מכל סוג שהיא בחדר, ל-39% יש כבלים/לווין בחדר, ל-14% יש וידיאו בחדר ול-13% יש DVD.

כיצד משתתפים במבצע?

קונים כל מוצר ממותג המשקאות SHOCK, כשעל כל מוצר יופיע מספר מזל אותו יש לשלוח באמצעות SMS, אתר האינטרנט bokershock.co.il או באמצעות תא טלמסר וכך אפשר לזכות בחדר חלומות הכולל מערכת קולנוע ביתי, טלוויזיית פלזמה "42 , מחשב PC בעל מסך LCD דק ובונוסים נוספים: פוף, מנורה מדליקה, ו-2,500 שקל לבזבוזים.

על הקמפיין:

את המבצע יגבה קמפיין טלוויזיה באמצעות מקאן אריקסון. הקמפיין יעלה בטלוויזיה למשך 3 שבועות, בעיתונות ובאינטרנט תחת הקונספט: "מבצע SHOCK- להתעורר לחדר חדש".

בקמפיין תככב, סיון מסט, הנערה החמודה מפרסומת ההשקה של המותג SHOCK. סיטואציה הומוריסטית וצעירה מראה את סיון מתעוררת בקושי מקריאת תרנגול שעומד בתוך חדרה ומתמודדת יום יום עם המציאות העגומה של גיל הנעורים - להתעורר בבוקר. המבצע של SHOCK המראה חדר חדש ומאובזר, יסדר לצעירים את חדר החלומות שלהם ויתן להם סיבה מצויינת להתעורר בבוקר! הקמפיין ברוח הומוריסטית ודינאמית.

קרדיטים לקמפיין:

מנהלת מותג SHOCK: מיכל תמרי, סמנכ"ל לקוחות מקאן: שי גורן, מנהל קריאטיב: בני ברונסקי, סופרוויזרית: עדי אורן, תקציבאות: לי-את כהן וענבל רהב, הפקה: תמי כץ-זדה, פלנר: גיא ווינברגר, קופי: אלדד ווינברגר, ארט: יפעת שלזינגר.

תאריך:  11/01/2006   |   עודכן:  11/01/2006
שלמור תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורנה אייל, נשואה + 2, מונתה לתפקיד סמנכ"ל המכירות בחברת ESI, חברת בת של פורמולה ויז'ן, העוסקת בתחום מערכות מומחה. אייל תשמש בתפקידה החדש בנוסף לתפקידה כמנהלת שותפים עסקיים של החברה. אייל, בעלת תואר ראשון בסטטיסטיקה מאוני' ת"א ותואר שני בחקר ביצועים וניתוח מערכות מהפקולטה להנדסת תעשיה וניהול בטכניון.
11/01/2006  |  Adi Akunis  |   הודעות כלליות
מעצבת האופנה המוערכת נעמה בצלאל תהפוך בקרוב לרשת חנויות. באמצע מארס 2006 תיפתח בצלאל חנות חדשה ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים, שתהיה החנות הראשונה של המעצבת מחוץ לתל אביב. בהמשך, מתכננת בצלאל לפתוח חנויות נוספות בבעלות עצמית גם באזור השרון ובאזור השפלה ולהתפרס על פני מספר גדול יותר של נקודות מכירה.
חברת AHAVA מעבדות ים המלח, באמצעות חברת "ברעם", מעלה שלט קיר ענק על הבניין המרובע במרכז "עזריאלי" - בגודל של 350 מ"ר, למשך 3 חודשים.
אלתא מערכות, חברה-בת של התעשיה האווירית, זכתה בפרס האיכות הלאומי בתעשיה לשנת 2005. הפרס מוענק מדי שנה על-ידי משרד התמ"ת למפעל המצטיין ברמת האיכות.
יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, מרעננת את אריזות בדין באמצעות תוויות חדשות המשדרות רכות ומשיקה ניחוח חדש ורענן לבדין הכחול.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il