החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג קינלי סודה KINLEY SODA, הממשיך את ההשקה של המותג שנערכה בשנת 2005. המהלך, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כמיליון ש"ח.
במסגרת הקמפיין, ישודרו שלושה סרטונים, שהופקו בישראל, כולם תחת הקונספט של “Less is more”.
הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי.
ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגורייה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה.
דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "מאז הושק המיצוב החדש של קינלי סודה אנו עדים לגידול משמעותי בהעדפת הצרכנים לצד עלייה בכל הפרמטרים התדמיתיים של המותג.הקמפיין הנוכחי ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים תוך הפיכתו למוביל בקטגוריית הסודה בישראל".
שוק הסודה בישראל מהווה כ- 6% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. קטגוריה זו מהווה כ-36 מיליון ליטרים), כאשר שוק זה גדל בכ-10% בשנת 2005 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2006.
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ- 5.25 ליטר לאדם בשנה. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-35 אחוזים מהקטגורייה.
קרדיטים:
מנהל מותג קינלי סודה:דורון ארד
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאייטיב: צור גולן
קופירייטר: עמית גל
ארט דירקטור: אורן ורמוס
מנהלת מחלקת פלנינג ואסטרטגיה: טלי קשטן
פלנרית: הילה תמיר
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאי: נמרוד אקרמן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
בית פוסט: גרוויטי פוסט פרודקשן