|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

הערות אזהרה

מצעד האיוולת (2)

הולכים ומתרבים הסימנים שהפעם לא יעלה בידו של הטפלון אהוד אולמרט לצאת יבש מהבוץ הפלילי המצחין שהוא שקוע בו עד צוואר שוב: התנהלות בעייתית של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין וכיצד נכשל פרקליט המדינה שי ניצן במבחן המשפטי המשמעותי שלו
28/03/2014  |   אריה אבנרי   |   כתבות   |   משפט אולמרט   |   תגובות
אולמרט. בקרוב במעשיהו? [צילום: פלאש 90]

   אריה אבנרי
מצעד האיוולת (1)


אהוד אולמרט
זקן. הופקרה ע"י אולמרט [צילום: פלאש 90]

ההתפתחות הדרמטית של הימים האחרונים בפרשת מערכת יחסיהם המורכבת של אהוד אולמרט ושולה זקן עלולה להסיר מאולמרט את דמות הטפלון הלא-פגיע ולהפוך אותו במוקדם או במאוחר לאסיר מן המניין כנראה בכלא מעשיהו.

גם אם זקן תהיה כלואה בכלא הנשים נווה תרצה הסמוך, היא תעשה הכל כדי שלא ליצור קשר עם אולמרט ותבקש למחוק אותו מחייה.

בראשית השבוע הבא יכריע שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן את גורלם של שורה של אישי ציבור ואנשי עסקים שהיו מעורבים בפרשת הולילנד - אחת מפרשות השחיתות החמורות בתולדות המדינה.

בראש רשימת הנאשמים עומד ראש הממשלה לשעבר המגה מושחת אהוד אולמרט שעשה לאורך המשפט ובעיקר בערב הכרעת הדין מאמצים בלתי נלאים להטיל את אשמת קבלת השוחד על אחרים, ובדרכו הנלוזה מכר את אחיו יוסי המתגורר בארה"ב והפקיר את מנהלת לשכתו שולה זקן שעומדת איתו לדין. בינתיים הולכים ומתרבים הסימנים שהפעם לא יעלה בידו של הטפלון אולמרט לצאת יבש מהבוץ הפלילי המצחין שהוא שקוע בו עד צוואר והוא ישלם באיחור רב את המחיר שהיה ראוי לו מזמן.

אולמרט הוכיח בימים האחרונים פעם נוספת את רמתו המוסרית הירודה בהתנהגותו הפראית שלוחת הרסן כלפי שולה זקן, שהייתה נאמנה לו ללא גבול ושכבה על גדרות תיל כדי לחלצו פעם אחר פעם מהסתבכות פלילית נוספת.

החלטתה של זקן לפני זמן קצר לספק למשטרה ולבית המשפט מידע מאלף על התנהלותו העבריינית לאורך השנים של אולמרט, באה רק אחרי שחשה שהוא הופך אותה לשק חבטות שקיבלה באורח בלעדי שוחד, מכנה אותה שקרנית ומנסה למנף רומן מדומה שהיא ניהלה, כביכול, עם עד המדינה שנפטר בעיצומו של המשפט.

במהלך החקירה המשטרתית החוזרת חשפה זקן טפחים מרשיעים בשתי הפרשות שבהן זוכה אולמרט (ראשונטורס וטלנסקי) וסיפקה נתונים נוספים על פרשות נוספות.

כאשר התברר שאין נטייה להיעתר לבקשתה של זקן להעלות אותה מחדש על דוכן העדים במשפט הולילנד, פנתה אלינו זקן באורח פומבי בבקשה שנסייע לה שדבריה יישמעו בבית המשפט.

אומ"ץ שקלה להגיש עתירה, אך היועץ המשפטי הבכיר של התנועה, עו"ד בועז ארד, התנגד וקבע שאין כל סיכוי לקבלת העתירה, מה גם שאנחנו עלולים להסתכן בתשלום הוצאות כספיות כבדות.

הקולגה שלנו, התנועה לאיכות השלטון, החליטה בכל זאת לקפוץ לבריכה והזדרזה להגיש עתירה שתחייב להעיד את זקן. העתירה נדחתה השבוע בליווי הערה לא מחמיאה: "העתירה שלפנינו, לא תואר לה ולא הדר, בשים לב לכך שהיא נעדרת תשתית עובדתית. העתירה מעידה על עצמה כמתבססת על השערות, הערכות, ספקולציות ופרסומים שונים אשר מקורם בכלי התקשורת. העותרת אינה מתיימרת לדעת את תוכן הודעתה מיום 5.3.2014 של גב' זקן במשטרה, וממילא לא הסבירה בעתירתה ובדיון שבפנינו כיצד אותה הודעה משתבצת במארג הראייתי שהוצג בבית המשפט המחוזי".

עם זאת החלה השבוע בדיקה חשאית של המשטרה בחשד שאולמרט שיבש את ההליכים המשפטיים נגדו במשפט הולילנד, כאשר הפעיל לכאורה לחצים על זקן שלא לחתום על הסדר טיעון שהוצע לה על-ידי הפרקליטות במהלך המשפט.

המשטרה בודקת במקביל האם אולמרט עבר לכאורה עבירה בכך שדאג שאיל ההון דניאל אברהמס (מי שקנה מאולמרט במחיר מופקע את ביתו ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים) יממן את הגנתה של זקן הן במשפט שהתנהל בבית המשפט המחוזי בירושלים בפרשות ראשונטורס, טלנסקי ומרכז ההשקעות, והן במשפטה בבית משפט השלום בירושלים בפרשת רשות המיסים.

אגב, אברהמס היה אחד משני אילי ההון שאולמרט ניסה למכור להם בדרך לא חוקית את מניותיה של הממשלה בבנק לאומי. בנסיבות מוזרות לא הוגש נגדו כתב אישום. עובדה זו מדברת בעד עצמה.

כאן גם מתעוררת שאלה לוגית: אם אולמרט סבר שהוא צדיק הדור וזקן מושחתת שקרנית - מדוע הוא פעל למימון הגנתה? ואולי בכך רכש את שתיקתה?

אומ"ץ פתחה השבוע ערוץ נוסף נגד אולמרט; חברת הצוות המשפטי, עו"ד נעמה עמרני, פנתה אל משה אשר, מנהל רשות המיסים, בדרישה שתפתח חקירה נגד אולמרט בחשד להעלמות מס. בפנייה נאמר בין השאר:

  • "1. מזה כ-7 שנים מתנהלות חקירות כנגד אולמרט. חקירות אלו, הולידו שני כתבי אישום חמורים כנגדו וכנגד מי שהייתה יד ימינו והאדם המקורב אליו ביותר משך עשרות שנים, שולה זקן ששימשה מנהלת לשכותיו.

    2. זקן, שניהלה את כל ענייניו של אולמרט, הן האישיים/פרטיים והן המקצועיים, סירבה לאורך כל הדרך לומר את אשר על ליבה ואף המשיכה לעשות כן, במהלך שני ההליכים המשפטיים הפליליים שהתנהלו.

    3. כתב האישום הראשון, שהוגש כנגד אולמרט, כלל 4 אישומים חמורים של עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, השמטת הכנסות מדיווחים לרשויות מס.

    4. אולמרט זוכה מכל העבירות, למעט מעבירה אחת של מרמה והפרת אמונים.

    5. חשוב לציין, כי במסגרת ההליך המשפטי הראשון שהתנהל, עלתה השאלה האם הכספים שהועברו לאולמרט היו כספים לצרכי תרומות או כאלו, שהועבר אל כיסו הפרטי ובמצב כזה הרי שמדובר בהכנסות שלא דווחו לרשויות המס.

    6. כתב האישום השני, שהוגש ועודנו תלוי ועומד, מייחס לאולמרט עבירות חמורות של שוחד וקבלת טובות הנאה כספיות כנגד קידום תוכניות בנייה של יזמים.

    7. לאחרונה, בשלהי ההליך המשפטי שתלוי ועומד כנגד השניים, התערערו יחסיהם ובאורח פלא, החליטה זקן לחזור בה ולספר את הסודות הכמוסים והאפלים הידועים לה אודות התנהלותו העבריינית של מי אשר היה ראש ממשלת מדינת ישראל.

    8. מפרסומים בתקשורת עולה, כי זקן בעדותה המפתיעה, שפכה אור על התנהלותו של אולמרט, בין היתר בנוגע להעברות מאות אלפי שקלים לכיסיו הפרטיים וללא כל דיווחים לרשויות המס.

    9. ככל הידוע למרשי, עד כה ועל אף, עדותה המרשיעה של זקן, רשות המיסים טרם פתחה בחקירה בהיבטים הללו וזאת על-אף החשיבות הציבורית והפגיעה באמון הציבור.

    10. הגורמים האמונים על שלטון החוק ראוי, שיפעלו ויחתרו לחשיפת האמת בנוגע לחשדות כה חמורים ובפרט כאשר אלו נוגעים לשלטון החוק ומהווים פגיעה של ממש בציבור אזרחי מדינת ישראל. החוק תקף לכולם; הן כלפי האזרח הקטן ובטח שכנגד אנשי ציבור.

    11. נורמות של העלמות מיסים מצד נבחרי ציבור, הפכו למכת מדינה ובתוך כך הפכו למעין גידול סרטני אשר מחרסם בשלטון החוק ופוגע פגיעה אנושה בדמוקרטיה.

    12. אומ"ץ מאמינה, כי חוסנה הכלכלי, החברתי והמוסרי של מדינה נמדד, בין היתר, על-פי יכולת המדינה לקיים מערכות ממשל תקינות, לאכוף חוק וסדר, לשפר את איכות החיים הציבורית ולפעול לרווחת תושביה ואזרחיה. על כן יש לפעול לחיזוקן ולחוסנן המוסרי-ערכי של מערכות השלטון והחברה בישראל, לשוויון ערך האדם בפני החוק, לשמירה מוחלטת על זכויות האדם ולחרות הפרט בכל תחומי החיים.

    מוסדותיה של מדינת ישראל ראוי שיהיו מושתתים על עקרונות של צדק ועליונות החוק, יושר, הגינות ומנהל תקין וכן מחויבים לאכיפת חוקי המדינה, ללא מורא וללא משוא פנים.

    13. אל לרשויות החוק להימנע משמיעת עדותה של זקן, נהפוך הוא, מחובתם לעשות כן ולפעול לחשיפת האמת ובאם לא יעשו כן, הרי שהם מסייעים לפגיעה באמון הציבור ובשלטון החוק. דברים אלה אמורים גם לגבי רשות המיסים.

    14. לאור כל האמור לעיל, אומ"ץ מבקשת, כי תפתח בחקירת החשדות הנוספים כנגד אולמרט כפי שעלו מעדותה החדשה של שולה זקן".

יהודה וינשטיין
וינשטיין. התנהלות בעייתית [צילום: יוסי זליגר]

מעצרם המתוקשר לפני כמה ימים של דובר צה"ל לשעבר תת-אלוף (במיל.) אבי בניהו ושל עוזר הרמטכ"ל לשעבר אל"ם (במיל.) ארז וינר כחשודים בביצוע שורה של עבירות פליליות בפרשת הרפז, העלתה פעם נוספת על סדר היום הציבורי את התנהלותו הבעייתית של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין.

לפני כשנתיים הגישה תנועת אומ"ץ באמצעות עו"ד אבינועם מגן עתירה נגד היועץ המשפטי לממשלה, בדרישה שיורה למשטרה לחקור את פרשת הרפז שעוררה סערה בקרב אזרחי המדינה, לאור העובדה שקיים חשד שהדרג הצבאי בניצוחו של הרמטכ"ל לשעבר, רב אלוף (במיל.) גבי אשכנזי פעל נגד הדרג המדיני בתקופה שאהוד ברק שימש כשר הביטחון.

וינשטיין טען בתגובה, 'העתירה מוקדמת', חרף העובדה שהצוות הביטחוני של משרד מבקר המדינה בראשותו של אלוף (במיל.) יעקב אור השלים הכנת דוח חריף. על יסוד דוח זה ביקש מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, מהיועץ המשפטי לפתוח בחקירה פלילית. העתירה נדחתה במפתיע על-ידי הרכב שופטים בראשותו של הנשיא אשר גרוניס והוטל עלינו לשלם תשלום הוצאות בסך 15 אלף שקלים - סכום גבוה לעמותת מתנדבים שהפעילות השוטפת שלה ממומנת מכספי תרומות. וראה זה פלא: כעבור כמה חודשים חזר בו וינשטיין מהחלטתו והורה על חקירת משטרה שהולידה השבוע את מעצרם של בניהו ווינר.

אחרי שיחה בעל-פה עם פרקליט המדינה לשעבר משה לדור, פנתה אליו אומ"ץ בבקשה שיפעל להחזר ההוצאה המיותרת שהונחתה על אומ"ץ. בפנייה נאמר בין השאר:

  • "בשנים האחרונות עסקה תנועת אומ"ץ בפרשת הרפז על כל היבטיה. במסגרת זו פנינו בעבר אל היועץ המשפטי עו"ד יהודה וינשטיין בבקשה להורות על חקירת משטרה מקיפה אך נעניינו בתשובה שאינה לגופו של עניין. גם פניות נוספות של אומ"ץ בנושא זה לא קיבלו מענה ראוי.

    בעקבות זאת הגישה תנועת אומ"ץ עתירה לבג"ץ נגד היועץ המשפטי, משטרת ישראל והמעורבים בפרשה, דרשה לקבל תשובה לשאלה מדוע לא נפתחה חקירת משטרה שהתבקשה מאליה.

    למרבה הצער העתירה נדחתה ונפסקו נגדנו הוצאות בסך 15,000 שקל. נוכח העובדה שבסופו של דבר קיבל היועץ המשפטי לממשלה את בקשת אומ"ץ כפי שהוצגה בעתירה לבג"ץ, אנו פונים אליך בבקשה שפרקליטות המדינה תבחן אפשרות לסייע לתנועת אומ"ץ לקבל בחזרה את ההוצאות שנפסקו".


לדור לא טרח להשיב לפנייתנו ונראה לי שנצטרך להכניס את ההוצאה לסעיף: "חובות אבודים".

בעקבות ההתפתחות האחרונה בפרשת הרפז, הודענו שאנו מברכים על החלטת המשטרה להרחיב את החקירה בפרשת הרפז שנעשתה אומנם באיחור, ומצפים שחקירה זו תקיף לא רק את מה שהתרחש בלשכת הרמטכ"ל, אלא גם בלשכת שר הביטחון, על-רקע של פרסומים על השמדת קלטות וחשדות לשיבוש הליכי חקירה.

בהודעה לעיתונות שהפיצה אומ"ץ הודענו במפורש: "אומ"ץ לא הרפתה והמשיכה במערכה המשפטית והציבורית במישורים שונים. אומ"ץ מאמינה שבסופו של דבר עשויה החקירה לקבוע מה התרחש בדיוק בשתי הלשכות הרמטכ"ל והביטחון ע"מ שילמדו כל הלקחים הנדרשים ויקבעו הנורמות מחויבות המציאות".

נותרה עוד שאלה פתוחה: בראשיתה של הפרשה התחייב היועץ המשפטי לממשלה בפני מבקר המדינה לשעבר שתוך זמן קצר יגיש כתב אישום נגד בועז הרפז, שהודה בזיוף מסמך שקשור היה במינוי הרמטכ"ל המיועד, אלוף (במיל.) יואב גלנט. עד כה לא מולאה ההתחייבות.

השבוע אמר לי לינדנשטראוס: "כבר אז היו לי ספקות בעניין זה והם התממשו לצערי".

שי ניצן
ניצן. חופשה מרגיעה [צילום: פלאש 90]

חידה: מי יצא לחופשת סקי בשווייץ בתקופה הקריטית של הדיונים בפרקליטות המדינה אם להעמיד לדין את הרב נוכל יאשיהו פינטו?

תשובה: "קשה להאמין", אבל הגולש על הקרח היה פרקליט המדינה החדש שי ניצן, שניסה לחקות את שר המשפטים לשעבר, פרופ' יעקב נאמן, שגם הוא לא עשה חשבון לבעיות משפטיות קשות ונצמד למגלשיים במקום לשלטון החוק במדינה.

אחרי שניצן חזר ארצה, הוא היה רגוע ומפויס עם עצמו. הייתה ציפייה שהוא יתמודד עם התיק בכוחות מחודשים, אבל הרי שווייץ הולידו עכבר משפטי.

ניצן הסכים למחוק סעיפי אישום חמורים מכתב האישום שיוגש נגד הרב שבגד בחסידיו השוטים והסגיר אותם לשלטונות, ובכך עבר על הברכה הכלולה בתפילה: "ולמלשינים אל תהי תקווה".

בכך הוכיח ניצן שהוא הולך בדרך הרפיסות שסלל ראש המערכת המשפטית, היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, וככל הנראה אבדה התקווה שיבוא פרקליט מדינה שיחזיר את העטרה המשפטית ליושנה.

חולשתם של גופי אכיפת החוק במדינה מוכתבת במידה רבה מהעומדים בראש המערכת, שרובם מגלים מורא לקבל החלטות אמיצות בעניין העמדתם לדין של נבחרי ציבור המדורגים בצמרת השלטון. שורש הרעה נעוץ בעובדה שבראש המערכת עומד "רועץ" משפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, אדם חלש ונרפה שזכה באחרונה לביזוי אישי, כאשר הותקף מילולית בפומבי על-ידי אזרח שהטיח בפניו את המחיר שאנו משלמים אחרי שהפך את החוק לצחוק.

התקווה הייתה שיבוא פרקליט מדינה חזק שייכנס לנעליו של משה לדור, האיש שלא חשש להעמיד לדין את ראש הממשלה לשעבר המגה מושחת אהוד אולמרט. לדור שילם מחיר יקר על זקיפות קומתו, ובין השאר נדרש בשעתו על-ידי העיתונאי המנוח אמנון דנקנר, חסידו השוטה של אולמרט, לשלוח יד בנפשו בעקבות זיכויו ההזוי של אולמרט משני כתבי אישום בפרשות טלנסקי וראשונטורס.

לפני שלדור פרש, הוא הספיק להגיש לבית המשפט העליון ערעור על הזיכוי, שמשום מה מתעכב בבית המשפט העליון יתר על המידה. תנועת אומ"ץ פנתה כמה פעמים למזכירות בית המשפט העליון, ונענתה לאקונית שמועד ההכרעה בערעור עדיין לא נקבע.

רק אם שולה זקן, אשת אמונו של אולמרט, תפצה את פיה, בין השאר, גם בשתי פרשות השחיתות, יהיה צידוק רטרואקטיבי לסחבת בבית המשפט העליון.

וינשטיין היה למעשה הרוח החיה בבחירתו של שי ניצן לפרקליט המדינה, חרף התנגדותם של חוגי הימין, שטענו שהוא רדף את המתנחלים בתפקידו הקודם בפרקליטות.

למעשה, וינשטיין היה אמור להכריע בין הגשת כתב אישום נגד הרב פינטו לבין הפיכתו לעד מדינה נגד ראש להב 433 לשעבר, ניצב מנשה ארביב. וינשטיין החליט להעביר את ההכרעה לניצן והוא כנראה ידע למה.

אומ"ץ פנתה אל פרקליט המדינה ניצן לפני נסיעתו לחופשת הסקי בדרישה שלא להעניק הנחות לרב פינטו. בפנייה נאמר בין השאר:

  • "מפרסומים שונים בכלי התקשורת ניתן להסיק שיש כוונה לחתום על הסדר עם הרב יאשיהו פינטו במסגרתו ימחלו לרב פינטו על פשעים שביצע, כביכול, ביניהן עבירות שוחד, הלבנת הון סחיטה באיומים וכיוצא באלו ובמקום להגיש נגדו כתב אישום חמור ביותר, יש כוונה להעמידו לדין רק על עבירות קלות ביותר - כל זאת בתמורה ל'מידע' שהרב פינטו יספק נגד קצינים בכירים במשטרת ישראל.

    ככל הידוע לאומ"ץ, מצוי בידיכם סרטון וידאו ובו הרב פינטו מודה מפורשות ששיחד קצין משטרה בכיר בדרגת תנ"צ, וזה כשלעצמו מהווה – בצירוף לעדותו של הקצין הבכיר– עבירה מסוג פשע שעליה הרב פינטו חייב להישפט.

    יתרה מכך: הרב פינטו אף אינו רואה פסול במעשיו, שעה שהוא מצהיר, בריש גלי, כי נתן שוחד כביכול לכמה קציני משטרה בכירים. הסדר או עסקת טיעון שכזו, ככל שתיחתם עם הרב פינטו, בתמורה להאשמות נגד קצינים בכירים במשטרת ישראל, שחלקם אף לא קשור לפרשות שבהן הוא מואשם, נגועה בחוסר סבירות קיצוני, תוך פגיעה באינטרס הציבור ובתקנות הציבור, והדבר אף עלול להוביל לתקדים חמור ביותר ולניהול מגעים פסולים עם עבריינים חשודים ונאשמים, וגורם לפגיעה בתחושת הצדק של הציבור הרחב מכך שהצדק ניתן למיקוח.

    אשר על כן אתה מתבקש, בכל תוקף, שמערכת המשפט בכלל, ומערכת אכיפת החוק בפרט, ימצו את ההליכים נגד הרב פינטו ולא ייחתם עמו כל הסדר הממיר את כתב האישום נגדו בכתב אישום מדולל ומרוכך, וזאת לכל הפחות עד אשר יתברר, כי הסדר זה ראוי ועומד בסטנדרטים שנקבעו על-ידי בית המשפט העליון, משרד המשפטים ותקנת הציבור – כך שהרב פינטו יעמוד לדין פלילי ההולם את הפשעים שביצע, כביכול, ובית המשפט יאמר את דברו בעניין, על-מנת שלא יצא החוטא נשכר".


למרות שבינתיים הביא ארביב מסמכים שהעידו שהרב פינטו העליל עליו עלילות לגבי חלק מהפרשות, פרקליט המדינה החליט, כאמור, שלגבי הרב לא ייקוב הדין את ההר.

ניצן מכהן בתפקידו זמן קצר בלבד ובתקופה זו הספיק רק לפרסם כמה הנחיות ולבדוק תיקים שגרתיים. המבחן המשפטי המשמעותי שלו היה תיק פינטו ובכך הוא נכשל כישלון עצל.

תאריך:  28/03/2014   |   עודכן:  28/03/2014
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי מסר   אורי קורב   איל ארד   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אמנון אברמוביץ'   אמנון דנקנר   אפרים ברכה   ארז וינר   אשר גרוניס / Asher Grunis   בועז הרפז   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי סיבוני   דבורה פינטו   דוד רוזן / David Rozen   הלבנת הון   הלל צ'רני   יאשיהו יוסף פינטו   יהודה וינשטיין   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב יצחק / Yoav Yitzhak   יוני קורן   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יעקב אור   יעקב נאמן / Yaacov Neeman   יעקב צבן   ליאת ארזי   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוסיה ארד   מיכה לינדנשטראוס   מני מזוז / Meni Mazuz   מנשה ארביב   משה אשר / Moshe Asher   משה טלנסקי   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עודד מודריק / Oded Mudrik   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני דניאל   רונית אשכנזי   רועי בלכר   שולה זקן / Shula Zaken   שי ניצן / Shai Nitzan  
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצעד האיוולת (2)
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
בן צינה
28/03/14 13:47
2
עובדיה הוכמן
28/03/14 14:48
3
מביני דבר
28/03/14 15:56
 
איש תקשורת
28/03/14 19:16
4
תודה לשולה זקן
28/03/14 22:08
5
אחד שבענינים
29/03/14 09:27
6
אבנר אברהם
29/03/14 09:50
 
עובר ושב
29/03/14 11:30
 
עובר ושב
29/03/14 13:21
7
א.ל. רמת-גן
29/03/14 15:49
8
החייל שוויק
30/03/14 03:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט אולמרט
לפני המערכת המשפטית הונחה בעיה שהיא הר כגיגית, וכל הנמצא מתחתה מחפש מוצא להציל את נפשו, שכן מדובר בפצצה אטומית. עלילות אהוד אולמרט מוכרות זה שנים רבות. השיטה מתבררת כשיטה שהייתה כמופע מדהים של קוסם אשף ועוצר נשימה.
28/03/2014  |  עמוס אריכא  |   מאמרים
שולה זקן והפרקליטות חתמו על הסדר טיעון, במסגרתו תרצה זקן 11 חודשי מאסר בפועל ותעיד נגד אהוד אולמרט, במיוחד בנוגע לטענה לשיבוש מהלכי משפט. זקן תודה בכתב אישום מתוקן בתיק הולילנד, ממנו תימחק עבירת הלבנת ההון. היא גם תשלם קנס וחילוט בשווי של 100,000 שקל ותחזיר מתנה ותכשיטים שקיבלה משמואל דכנר.
27/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
"שולה זקן ואהוד אולמרט במשך 30 שנה היו, לדעת זקן, גוף אחד והיא עוברת עכשיו תהליך הדרגתי של ספרציה והיפרדות. לאט-לאט נפתחות לה העיניים וזה יחזור כבומרנג לאולמרט כי יש לה חומר". כך אמר (יום ד', 26.3.14) הפסיכיאטר ד"ר אילן רבינוביץ לערוץ 2, לדבריו - לאחר שיחות רבות שניהל עם זקן.
27/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
חמישה ימים לפני פרסום הכרעת התיק במשפט הולילנד, מוסרת שולה זקן (יום ד', 26.3.14) עדות נוספת לחוקרי יחידת להב 433. ההודעה נגבית למרות שהפרקליטות החליטה שלא לחתום על הסדר טיעון עם זקן, אך לאחר שהודיעה לבית המשפט העליון על התפתחויות בנושא.
26/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בג"ץ דחה את העתירה שביקשה להורות למדינה לחתום על הסדר טיעון עם שולה זקן ולפתוח בחקירת משטרה על סמך הפרטים שמסרה בחקירתה בתחילת החודש.
25/03/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   משפט אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת הרפז  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת פינטו  /  מי ומי  
הפרקליטות: התחזקה עמדתנו שלא לחתום עם זקן  /  איתמר לוין
המועד מרמז: תידחה העתירה להסדר עם זקן  /  איתמר לוין
אומ"ץ לרשות המיסים: לזמן את אולמרט לחקירה  /  עופר וולפסון
שולה זקן ב-Delay  /  אברהם פכטר
הסודות והשקרים של אולמרט  /  אריה אבנרי
זקן תיכנס מהחלון לאחר שהדלת נטרקה?  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
ראובן דינור
ראובן דינור
חדר בבית מלון, ממומן בידי המדינה, או דירת מגורים זמנית אינה מענה הולם אלא אקט רנדומלי שמעצב ביתר שאת את הגלות בתוך הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il