קבוצת אמבלייז מסרה (ב', 16.1.06), כי חתמה על הסכם לרכישת מניות הרוב בסטארט-אפ הישראלי Smart Content, המפתח טכנולוגיה ל"דחיפת" תוכן מותאם אישית למכשירים ניידים ומחשבים אישיים, על גבי רשתות אלחוטיות ו-IP.
ההשפעה של ההשקעה החדשה על עתודות המזומנים של הקבוצה היא זניחה. החברה תצטרף לקבוצת אמבלייז תחת השם: Emblaze Smart Content.
Smart Content הוקמה בשנת 2005 על-ידי ארבעה יזמים, פיני גרינפלד, אילן נח, נבות וולק וקובי הוכמן. לארבעתם שנות ניסיון רבות במחקר ופיתוח בתחום איסוף מידע והפצתו על גבי מערכות תשתית IP מורכבות. לחברה 8 עובדים והיא ממוקמת ברעננה.
בחברה מסבירים, כי היא חיפשה פתרון לקושי לסנן את המידע באינטרנט ולקבל מתוכו את המידע הרלוונטי למחפש, וכי הדבר קשה במיוחד בסביבת המכשירים הניידים.
אמבלייז מאמינה שחלק משמעותי מהפתרון יהיה דחיפת תוכן מותאם אישית למשתמש. הטכנולוגיה של Smart Content מאפשרת למשתמשים לקבל תוכן מותאם אישית בזמן אמת, ישירות למכשירים הניידים או למחשבים שלהם.
טכנולוגיית FreeMate של החברה אוספת מידע אוטומטית מהאינטרנט, שהמשתמשים הגדירו כרלוונטי להם, מנתבת אותו ו"דוחפת" אותו למכשירים הניידים ולמחשב האישי.
אמבלייז תשלב את טכנולוגיית ה-FreeMate בתוך המכשירים הניידים של החברה בשנה הקרובה, ובכך תיצור יתרון משמעותי למכשירים אלה על פני מכשירים של החברות המתחרות עם סוג חדש של ערך מוסף, הנותן מענה על צורכי התקשורת הניידת, מעבר לשיחות קוליות רגילות. הגרסה הראשונה של מוצר החברה זמינה לציבור הרחב באתר החברה
www.smart-cont.com ללא תשלום.
אמבלייז היא קבוצת חברות המפתחות כלים למפעילות תקשורת, טכנולוגיות, מוצרים ופתרונות לשירותי הדור הבא. אמבלייז מובייל, מפתחת זן חדש בעיצוב וייצור מכשירי טלפון ניידים; אדאמינד פועלת בתחום עיבוד והמרת תוכן (טרנסקודינג) למפעילות אלחוטיות; ויז'ואל דיפנס ספקית של פתרונות וידאו אלחוטיים וב-IP לשוק הצבאי ולביטחון פנים; אמבלייז-ויקון, חברה ממוזגת חדשה בין אמבלייז סיסטמס וויקון, ספקית מובילה של תקשורת ווידיאו אלחוטית ופתרונות לשיחות ועידה על גבי רשתות IP למפעילים וחברות גדולות, ואורקה אינטראקטיב, שהינה ספקית של תוכנת Interactive Television IPTV middleware לוידיאו לפי דרישה (VOD) ושירותי שידור, שלקוחותיה הן מפעילות תקשורת, כבלים ו-xDSL. קבוצת אמבלייז נסחרת בבורסה בלונדון.