לראשונה בישראל: חברת ביטוח ישיר תפעיל שירות חדש "ביטוח ישיר עד הבית". השירות החדש ילווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R תחת הסיסמא: ביטוח ישיר עד הבית.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 וברדיו. עלות הקמפיין 500,000 דולר. חברת ביטוח ישיר, תפעיל שירות חדשני וייחודי אשר לא קיים עד-כה בישראל: שירות ביטוח ישיר עד הבית. במסגרת השירות הלקוח יהיה זכאי לקבל, ללא תוספת תשלום, תיקון לשמשות שבורות לרכב בביתו או במקום הימצאו של כלי הרכב. שירות ביטוח ישיר עד הבית ניתן ללקוחות אשר להם פוליסת ביטוח רכב מקיף/צד ג' בחברה.
רענן סעד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, אמר היום בנושא: "ביטוח ישיר מאז ומתמיד מובילה את תחום הביטוח בשירותים חדשניים, הקמפיין הנוכחי הוא אבן דרך נוספת . מטרת הקמפיין הנוכחי לחזק את התפישה של הלקוחות שברגע האמת אנחנו עמם וננסה להקל עליהם".
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי
קופירייטר: מתן אוריין
ארטדיירקטור: גל זכאי
סופרוויזרית: שירלי אושיה
תקציבאית: מיכל גרין
מפיקת משרד: שירה רובס
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
במאי: יורם עבר-הדני
צלם: אבי קורן
בית פוסט: ברודקאסט