|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

שְׁחִיטָה כְּשֵׁרָה

פסק דינו של השופט רוזן נותן גושפנקא לטיעונים שהצגנו ב-News1 מ-2005 ועד עתה: אולמרט פעל כמו "ראש ארגון פשיעה"; לכן צריך לכלוא אותו מאחורי סורג ובריח. בלי רחמים. אולמרט, שבגד באמון הציבור, אינו הבוגד היחיד נזכור נא את כל אותם עיתונאים ועורכים שבגדו בציבור ונתנו ידם לצנזורה או לפרסומים שנועדו לטשטש מעשיו (רשימה חלקית): נחום ברנע, שמעון שיפר, בן כספית, אמנון דנקנר, יוסף לפיד, אמנון אברמוביץ, אודי סגל, מרדכי גילת, יאיר לפיד, רפי גינת ועוד
17/05/2014  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   משפט אולמרט   |   תגובות
אולמרט. ראש ארגון פשיעה [צילום: AP]

דן מרגלית. שמחה שמעוררת בחילה [צילום: פלאש 90]

ברנע. חיפה על אולמרט [צילום: פלאש 90]

שיפר. יד רוחצת יד [צילום: לע"מ]

בן כספית. פרסם שקרים [צילום: פלאש 90]

אמרנו לכם [1]
יואב יצחק
פרשת הולילנד נחשפה לראשונה ב-News1 ביולי 2008 * התרענו כי מדובר בפרשת שוחד * הצבענו על שמואל דכנר כמי שיהא עד מדינה * הזהרנו כי מדובר בפועל בארגון פשיעה בראשו עומד אהוד אולמרט וכי מדובר באחת מפרשות השוחד הגדולות במדינה * רק לאחר שהמשטרה קיבלה מידע נוסף מ-News1 היא החלה ב-2009 בחקירה סמויה ולאחריה בחקירה גלויה ובמעצרים * התוצאות בהכרעת הדין המלאה של השופט דוד רוזן * אולמרט בדרכו לכלא לזמן לא קצר
לרשימה המלאה

החשד: אולמרט קיבל שוחד גם מיזמים שעסקו בפרויקט הולילנד
יואב יצחק
על-פי החשד, קיבל אולמרט מזומנים מיזמים שעסקו, בין היתר, בהקמת פרויקט הולילנד בירושלים * בתקופת כהונתו כראש עיר "השתדל" אולמרט עבור אותם יזמים
לרשימה המלאה

נזכור: את שמות כתבי החצר שפרסמו שקרים ופגעו בציבור
יואב יצחק
רשימה חלקית: נחום, ברנע. שמעון, שיפר. אמנון, דנקנר. בן, כספית. יוסף, לפיד. אילה, חסון. אמנון, אברמוביץ. אודי, סגל. מרדכי, גילת. דוד, לנדאו. אמיר, אורן. יאיר, לפיד.
לרשימה המלאה

המטרות: לטרפד קלון וערעור
יואב יצחק
מייד לאחר הכרעת הדין פצחו אולמרט ומקורביו בביצוע "שטיפת מוח" לציבור הרחב תוך ניצול מחפיר ומושחת של התקשורת שהתמסרה לפמפם את כזביו כאילו טוהר * את ההרשעות בארבע עבירות של הפרת אמונים (באמצעות מרכז ההשקעות) הציגו כעניין פרוצדורלי פעוט * את הממצאים החמורים שקבע בית המשפט לחובת אולמרט בפרשות ראשונטורס וטלנסקי הצניעו מידיעת הציבור * המטרות: 1. דה-לגיטימציה לפרקליט המדינה על-מנת להרתיעו מהגשת כתב ערעור; 2. תמרון השופטים לבל יטילו קלון על מעשיו
לרשימה המלאה

גזר הדין הדרמטי שניתן על-ידי השופט דוד רוזן בפרשת הולילנד, שנחשפה לראשונה ב-News1 ביולי 2008 ("החשד: אולמרט קיבל שוחד גם מיזמים שעסקו בפרויקט הולילנד"), ששולח את אהוד אולמרט לשש שנות מאסר, הפתיע רבים וטובים. ולא בכדי: כלי התקשורת טרחו בשנתיים האחרונות לשתף פעולה עם אולמרט, ויצגו מצג-שווא כאילו או-טו-טו אולמרט יזוכה גם בתיק הולילנד ומהר מאוד הוא ישוב ויתמודד ויבחר מחדש לראשות הממשלה. בקמפיין הזה נטלו חלק אישי ציבור, ובהם רוני בר-און ודליה איציק, פרקליטים ומשפטנים בכירים, וכן שורה של פרשנים, מו"לים ועיתונאים, שכל מבוקשם היה: להעיף את בנימין נתניהו מראשות הממשלה ולהמליך מחדש את אולמרט.

עוד קודם לכן, ובמשך שנים - אולמרט ביצע פשעים חמורים, סירסר בכספים ובאנשים, ביצע עסקות אפלות, כולל עם גורמי תקשורת, אך הוא נחלץ בעור שיניו והעפיל שוב ושוב לצמרת הפוליטית בישראל. עו"ד אורי מסר, שזכה למעמד של עד מדינה באופן בלתי רשמי, שיתף פעולה במעשיו הבלתי חוקיים, גונן עליו במשך שנים והצליח לחמוק מאימת הדין; אולמרט זכה להבלגה מצד גורמי התביעה המרכזיים (בהם: דורית ביניש, עדנה ארבל ואליקים רובינשטיין) ומצד בכירי המשטרה, אשר למרות תפקידם הם נמנעו ממיצוי הדין עימו; גם כאשר הוגשו נגדו כתבי אישום, לאחר מאבק ממושך וניסיונות טיוח, שלא צלחו, זכה אולמרט מן ההפקר: שופטים התבטלו בפניו והעמיסו על נאשמים אחרים גם את אשמתו-שלו (פרשת החשבוניות הפיקטיביות, פרשות ראשון-טורס טלנסקי). גם כשהורשע אולמרט בפרשת מרכז ההשקעות בעבירות של הפרת אמונים, התגייסו אישי ציבור, עיתונאים ומשפטנים לטייח את הקביעות השיפוטיות בניסיון ליצור מצג כאילו כלום, וכאילו אולמרט זוכה והוא כשיר לשוב לראשות הממשלה.

אולמרט הצליח במשך עשרות שנים לחמוק מעונש - למרות מעשיו המופקרים והמושחתים. בעזרת כלי התקשורת הוא הציג עצמו כמי שכשיר לכהונות רמות, לרבות המשרה הרמה ביותר בישראל, שבה אכן זכה: ראשות הממשלה. אולמרט התנהל כראש ארגון פשיעה, הוא הפעיל בן-זמנית עשרות עבריינים, השחית מערכות שלטון שלמות, החזיק מאות אלפי דולרים במזומנים שאותם השיג בעבירה, אך למרות זאת הוא זכה לתמיכה מצד כלי התקשורת שהסתירו את המידע מהציבור ובמקביל הריצו אותו לראשות הממשלה.

התרענו, הזהרנו

באתרנו התרענו על-כך רבות. פעלנו נגד הזרם. נאבקנו כדי לחשוף את מעשיו של אולמרט. חשפנו, בזמן אמת, את התנהלותם המופקרת של כלי התקשורת, עיתונאים ופרשנים שגוננו עליו. רבים מהם רוקדים עכשיו על דמו של אולמרט, לאחר שהורשע ואיבד מכוחו. הצביעות חוגגת. באופן לא מפתיע, יש לומר. דן מרגלית, לדוגמה, עיתונאי רב זכויות שנמנה עם חבריו הקרובים והאינטימיים של אולמרט במשך עשרות שנים, מתנהל באופן המעורר בחילה. ביום גזר הדין התראיין שוב ושוב ושוב ובדבריו ואפילו בלבושו לא הסתיר את שמחתו. נזכור נא: דן מרגלית נמנה עם העיתונאים והפרשנים שגוננו על אולמרט במשך שנים, כולל בשנים 2007-2005 - בעת תחילת החשיפות ב-News1. דן מרגלית אומר שלא ידע קודם לכן על מעשיו של אולמרט - למרות ששוחחתי עימו אז פעמים רבות ומסרתי לו מידע פרטני, שאמור היה להדליק אצלו נורות אדומות הרבה קודם לכן. רק לאחר מלחמת לבנון השנייה (הכושלת) העז לצאת נגד אולמרט. דן מרגלית אומנם מזכיר, מזמן לזמן, שהח"מ פקח את עיניו, אך בטורו בעיתונו (ישראל היום), ובמקום לכתוב את האמת, הוא מטעה את קוראיו, משיקולים זרים, בכך שהוא מיחס שוב ושוב את החשיפות לגורמים אחרים ומדלג, בכוונה תחילה, על News1.

כך פועל גם מרדכי גילת, בניסיון מגוחך להסתיר מהקוראים את האמת: מי חשף, מי חיפה, ומי שיתף פעולה עם הצנזורה בידיעות אחרונות.

הסתרת האמת בדבר חושפי פרשות השחיתות של אולמרט, כמו גם חוסר הפרגון ל-News1 ולח"מ, נובעים, בראש וראשונה, מכך ש-News1 הפך לכלי תקשורת עוצמתי ומשפיע.


החשיפות, הפרשות

בניגוד לרושם שמנסים לייצור, אולמרט לא התגלה בוקר אחד - רק מכוח גזר הדין, כארכי פושע, כבוגד. האמת הייתה ידועה לרבים. אולמרט התנהל במשך שנים רבות כראש ארגון פשיעה. ב-2005 פתחנו ב-News1 בסדרה של כתבות שחשפו את מעשיו. במשך שנים עסקנו בזאת. חשפנו מינויים בלתי חוקיים שביצע. חשפנו הליכי בוררות פיקטביים בעמותת בית"ר ירושלים, כשאולמרט, "הבורר", פיברק פסק בוררות. בראשית 2006 חשפנו טובות הנאה שקיבל מאיל ההון דניאל אברמס שרכש את ביתו של אולמרט (ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים) בסכום עודף במאות אלפי דולרים; לאחר מכן חשפנו את פרשת כרמיה - שוחד שקיבל אולמרט בעת שרכש בית בפרויקט בהנחה משמעותית של כחצי מיליון דולר, בתמורה לכך שהוא ומקורביו, ובהם המהנדס אורי שטרית, פעלו בניגוד לחוק למתן הקלות וזכויות בניה נוספות ליזמי הפרויקט. מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, ויועצו יעקב בורובסקי, הם שהתגייסו לפעולה. בנחישות ובמקצועיות. באותה עת - היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ופרקליט המדינה ערן שנדר, מיאנו להורות על פתיחת חקירות נגד אולמרט, למרות המידע המפליל שהוצג ב-News1 שוב ושוב (אפילו את פרשת עטי היוקרה והסיגרים שנחשפה ב-News1 מיאנו הם לחקור. היועמ"ש הורה על "בדיקה" בלבד, שטוייחה במהירות על-ידי יוחנן דנינו ויואב סגלוביץ'. עכשיו, במסגרת הסדר הטיעון, אישרה שולה זקן את החשדות-העבירות ומסרה עדות בנושא הסיגרים, החליפות ועטי היוקרה גם בפני השופט רוזן).

תקשורת מגויסת ומכזבת

מרבית אמצעי התקשורת התגייסו אז לסייע לאולמרט (ונגד בנימין נתניהו...) במסגרת קמפיין שניהלו לבחירת אולמרט לראשות הממשלה. העיתונים הארץ, ידיעות אחרונות, מעריב, וערוצי הטלוויזיה: ערוץ 2, ערוץ 1 ואפילו ערוץ 10, פעלו בשירותו של אולמרט, שכיהן כראש ממשלה בתקופת המערב (עקב קריסת אריאל שרון והתרדמת שבה לקה). הם לא נתנו לעובדות לבלבל אותם. הם פעלו להבטיח את כהונת אולמרט כראש ממשלה ולמזעור סיכוייו של נתניהו.

גם לאחר שנבחר ב-2006 לראשות הממשלה (מטעמה של מפלגת קדימה), המשכנו בחשיפות. חשפנו את פרשת בנק לאומי. חשפנו את פרשת העטים הנובעים, השעונים, החליפות והסיגרים שנרכשו עבור אולמרט בכספי שוחד. פרסמנו גילויים חדשים על פרשות ראשון-טורס וטלנסקי, פרשות שנחשפו בעקבות חשיפת פרשת כרמיה וגילוי יומני שולה זקן. חשפנו בהמשך פעולות שביצעו אולמרט ומקורביו, בעת ששיבשו הליכי חקירה ומשפט. הזהרנו מפני הבאות. זעקנו, הזהרנו ואף הצבענו על העתיד לבוא. באותן שנים התייחסו אלינו כאל עיתונאים הזויים. השמיצו אותנו ובהנחייתו של אולמרט (ללשכת הפרסום הממשלתית) שללו מ-News1 תקציבי פרסום. במאי 2008, לאחר מאבק של כשלוש שנים - שבעקבותיו נאלץ היועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת סדרה של חקירות נגד אולמרט, כתבנו: "החקירות הפליליות נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט, מגיעות להבשלה. שלב ההתרסקות של אולמרט קרוב מתמיד. הראיות והעדויות בכל החקירות המרכזיות נגדו, מלמדות על עבירות פליליות חמורות בחמש הפרשות העיקריות: לאומי, כרמיה, מרכז ההשקעות, מינויים בתמ"ת, ומעטפות הכסף. אם יוגש נגדו כתב אישום על מעשיו בפרשות אלה - כפי שצריך להיות, יאלץ אולמרט לבלות כמה שנים בכלא. לא פחות". המשכנו בחשיפות גם כאשר רב-ניצב יוחנן דנינו וניצב יואב סגלוביץ, שעמדו בראש אגף החקירות במשטרה, המליצו לסגור חלק מהתיקים, וגם כאשר היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, היסס לפעול.

העיתונאים שבגדו באמון הציבור

אולמרט נאלץ להתפטר זמן קצר לאחר מכן מראשות הממשלה. חסידיו השוטים המשיכו לתמוך בו. גם באותה תקופה, אולמרט זכה לתמיכה רחבה מצד כלי תקשורת רבים. התרענו על-כך, בזמן אמת. הצבענו על בוגדנות כלי התקשורת והעיתונאים והפרשנים הבכירים כלפי הציבור. בין היתר פרסמנו (מאי 2008):

  • ידיעות אחרונות - המו"ל ארנון מוזס (הנהיג בעיתונו מדיניות של צנזורה בגלל שיקולים עסקיים ואחרים); העורכים הראשיים רפי גינת, שילה דה-בר; הפרשנים נחום ברנע (שקיבל פרס ישראל...), שמעון שיפר (שמקבל תמורה בדמות מידע חשאי האסור בפרסום), סימה קדמון; מרדכי גילת - התחקירן שכישכש בזנב במשך שנתיים ולא העז להרים ראש (צונזר במשך כשנתיים, אך העדיף להמשיך ולאכול מסיר הבשר. מאוחר יותר, כשנדחק החוצה, דילג רק לאחר שמצא סיר בשר אחר. במקביל הוא פרסם שקרים כדי לסכל חקירת פרשת כרמיה);

  • מעריב - אמנון דנקנר ויוסף (טומי) לפיד, חבריו האישיים של אולמרט (לפיד קיבל שוחד תמורת מעשיו - מינוי ליו"ר יד ושם, בתקופה שחיפה על מעלליו של אולמרט; דנקנר, כמו דנקנר, פעל באופן דורסני, פרסם בדותות כדי להציל את אולמרט והזיק לעיתון מעריב ולקוראיו); והעיתונאים בן-כספית וקובי אריאלי. במשך תקופה ארוכה ניסו דנקנר וכמה כתבים נוספים בעיתון לפגוע בחושפי השחיתות של אולמרט. מחמת זאת בחרתי בתחילת 2006 להתפטר ממעריב;

  • הארץ - העורך דוד לנדאו (שטירפד חשיפת פרשת כ"ט בנובמבר עד שזו פורסמה ב-News1, וגם צינזר מידע נוסף שהובא לעיתון על מעשיו של אולמרט; הפרשן יואל מרקוס, והעיתונאי אמיר אורן (ניסה לטייח את הממצאים בפרשת כרמיה). בניגוד לכזבים שאותם גלגלו מרדכי גילת ואמיר אורן, כאילו עיתון הארץ וכתבו גידי וייץ הם שחשפו שורה של פרשות אולמרט, ובראשן את פרשת סיליקט-מרכז ההשקעות, וכאילו בעקבות זאת החלה בדיקת מבקר המדינה, הרי שהאמת הפוכה: כתבת תחקיר ראשונה בעיתון הארץ בפרשה זו פורסמה רק ביום 01.09.06 (וגם זאת כחודשיים לאחר שמבקר המדינה סיים את בדיקתו בפרשה אותה ערך בחודשים מאי-יולי 2006);

  • ערוץ 2 - אמנון אברמוביץ' (פרשנות מגמתית, שינה עמדותיו כשבשבת), אודי סגל (שפעל ככתב חצר); ויאיר לפיד (דור שני לכתבי חצר ולאב שקיבל שוחד), שפעל עבור אולמרט תוך ניצול טורו בידיעות אחרונות ותוכניתו אז בערוץ 2.

הרשימה לעיל הינה רשימה חלקית. בהחלט. עיתונאים רבים נוספים נתנו ידם - אם במעשה, ואם בהסכמה שבשתיקה, להסתרת מידע מהציבור. המטרה, המלכת אולמרט, קידשה את האמצעים. כולל צנזורה ומניעת מידע על מעשיו הפליליים והחמורים של אולמרט. עכשיו, אגב, קופצים כמה עיתונאים ואפילו כמה כלי תקשורת וטוענים שפרסמו והתריעו, למרות שפעלו בדיוק ההפך. אותם גורמים מנסים לנצל את הזיכרון הקצר של הציבור, כדי להטעות ולהסתיר את חלקם בתוצאה: ראש ארגון פשיעה, הוא אולמרט, הצליח להגיע למעמד הפוליטי הרם ביותר - ראש ממשלת ישראל.

חשיפת פרשת הולילנד ב-News1
רוזן. שופט אמיץ [צילום: פלאש 90]

ביולי 2008 חשפנו לראשונה את פרשת הולילנד והמשכנו בכך גם לאחר מכן. וביתר עוצמה. בהמשך מסרנו מידע מוכמן נוסף ליחידה הארצית לחקירות הונאה, כולל את זהותו של שמואל דכנר כמי שעתיד להיות עד מדינה. דרשנו חקירה. הפצרנו בחוקרי המשטרה לפתוח בחקירה מידית ולזמן כמה מהאישים המעורבים, בסביבתו הקרובה של דכנר, כדי להוציא מהם את המידע הרלוונטי ו"להריץ" את דכנר לידי המשטרה והפרקליטות כעד מדינה. ואכן, לאחר התייעצות עם פרקליט המדינה משה לדור ובהנחיית היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז החלה בדיקה משטרתית, לאחר מכן נפתחה חקירה סמויה, ומאוחר יותר חקירה גלויה. כתב האישום שהוגש ונוהל על-ידי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), בראשה עומדת עו"ד ליאת בן-ארי, בהובלתו של התובע עו"ד יוני תדמור, הוכח כמעט במלואו בבית המשפט. מלבד אולמרט הורשעו: שולה זקן, הלל צ'רני, אביגדור קלנר, מאיר רבין, אורי שטרית, אלי שמחיוף, דני דנקנר, אורי לופוליאנסקי, אברהם פיינר. איש איש כפי חלקו בפרשות השלובות אלה באלה - פרשת הולילנד, פרשת הזרע, ופרשת תעשיות מלח.

גזר הדין הנכון והאמיץ שניתן על-ידי השופט דוד רוזן מלמד על גודל ההישג, ועל נקיון אמיתי שנעשה אומנם מאוחר (מצד גורמי אכיפת החוק) אך בנחישות ובתקיפות. עכשיו ניתן לקבוע, גם כידיעה שיפוטית מפיו של רוזן: אולמרט - ראש ארגון פשיעה, ובוגד - שמעל באמון הציבור. על כן ניתן לקבוע: שליחתו לכלא, לתקופה של שש שנות מאסר (ניתן היה לדעת הח"מ להסתפק ב-4-3 שנות מאסר בגין פרשה זו) הינה כורח בל יגונה ובחזקת: שְׁחִיטָה כְּשֵׁרָה.

בזכות הסדר טיעון


המאבק הגדול של אולמרט עדיין לפניו. שכן, אם לא יפעל, ובמהירות, להשגת הסדר טיעון גם בתיק ראשון-טורס וטלנסקי (המצוי בהליך של ערעור בפני בית המשפט העליון, בסיכון עצום לאולמרט נוכח הראיות החדשות מפיה של שולה זקן), ובמקביל בכתב האישום העתידי בגין שיבוש הליכי חקירה ומשפט (המגובש עתה בפרקליטות, בזכות הקלטות שהגישה שולה זקן), עלול אולמרט להישלח לכלא לשנים רבות מעבר לשש שנות המאסר שנגזרו עליו בגין עבירות השוחד בפרשת הולילנד. טוב יעשו ידידיו ואוהביו, שנותרו בחלקם [יוסף (טומי) לפיד ואמנון דנקנר לא יכולים לשקר עוד בשבילו עקב פטירתם] אם יראו לו את הדרך הנכונה: ניהול מו"מ עם הפרקליטות להסדר טיעון - הודאה מלאה בעבירות שביצע בפרשות השונות, תמורת עונש מופחת. שאם לא כן, ובתנאי שלא ילקה חלילה בבריאותו באופן חמור ובלתי הפיך שיימנע כליאתו, הוא עלול להישלח לכלא לשנים נוספות. אם לא יפנים את חומרת מצבו האמיתי, עלול אולמרט, שהוא כבן 69, לבלות את שארית חייו עם מדים כתומים, בבית האסורים.

תאריך:  17/05/2014   |   עודכן:  17/05/2014
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור קלנר / Avigdor Kalner   אברהם פיינר / Avraham Fainer   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אורי לופוליאנסקי / Uri Lopoliansky   אורי מסר   אורי קורב   אורי שטרית / Uri Shitrit   איל רוזובסקי / Eyal Rozovsky   אלי אברבנאל   אלי זהר /  Zohar Eli"   אלי שמחיוף   אליקים רובינשטיין / Elyakim Rubinstein   אמיר אורן   אמנון אברמוביץ'   אמנון דנקנר   אריאל שרון / Ariel Sharon   ארנון מוזס / Arnon  Mozes   אשר גרוניס / Asher Grunis   בן כספית   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בנק לאומי לישראל בע"מ / Leumi Bank LTD   גידי וייץ   דוד רוזן / David Rozen   דורית ביניש / Dorit Beinisch   דליה איציק   דן מרגלית   דני דנקנר   הוצאת עיתון הארץ בע"מ   הלל צ'רני   הלל צ'רני   יאיר לפיד / Yair  Lapid   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יואל מרקוס   יוחנן דנינו   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסף לפיד   יורם דנציגר / Yoram Danziger   יעקב צבן   ליאת ארזי   מאיר רבין   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מוסיה ארד   מיכה לינדנשטראוס   ממשלת ישראל / Israel Government   מני מזוז / Meni Mazuz   מרדכי גילת   משה טלנסקי   משה לדור   משה סובל / Moshe Sobel   נבות תל-צור /  Tel-Zur Navot"   נוית נגב   נחום ברנע   ניל הנדל / Neal Hendel   נעמי גרנות   סימה קדמון   סלים ג'ובראן / Salim Joubran   עדנה ארבל / Edna Arbel   עוזי פוגלמן / Uzi Vogelman   עיתון הארץ   ערן שנדר   פרשת כרמיה   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רוני בר-און   רועי בלכר   רפי גינת   שולה זקן / Shula Zaken   שמואל דכנר   שמעון שיפר / Shimon Shifer 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שְׁחִיטָה כְּשֵׁרָה
תגובות  [ 108 ] מוצגות   [ 108 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מהפך צפוי
17/05/14 12:34
 
מיכל מירושלים
17/05/14 12:47
 
תלמיד חכם
17/05/14 14:33
 
ע_הראל
19/05/14 04:53
 
מקס פאואר
17/05/14 17:13
 
מי הממהר
17/05/14 17:27
 
איריס כהן
17/05/14 21:57
 
צרצר
21/05/14 06:36
 
צרצר
21/05/14 08:32
 
קוביצ
17/05/14 17:42
 
שמחה מוקדמת
17/05/14 23:10
 
שמחה מוקדמת
18/05/14 00:39
 
החייל שוויק
18/05/14 03:07
 
elia
18/05/14 07:24
 
יועץ
18/05/14 14:52
2
מיכל מירושלים
17/05/14 12:41
 
טיפשונת
17/05/14 12:52
 
מיכל מירושלים
18/05/14 12:31
 
טיפשונת
18/05/14 13:19
3
לממשלה
17/05/14 12:47
 
ע
17/05/14 23:26
4
חשבוניות הליכוד
17/05/14 12:57
5
בירה מהחבית
17/05/14 13:42
6
במדינה מתוקנת
17/05/14 13:48
7
ביג טיים
17/05/14 13:53
 
בורק
17/05/14 19:53
 
קריסת מערכות משפט
17/05/14 21:11
8
יואב123
17/05/14 14:00
9
ידידי
17/05/14 14:40
 
איל
17/05/14 16:55
 
xxxx
18/05/14 22:26
10
ואוו
17/05/14 14:53
11
רחובות
17/05/14 14:54
12
לא היינו הך
17/05/14 15:03
 
פופיק
17/05/14 19:30
13
הערה חשובה
17/05/14 15:10
14
א ל י
17/05/14 15:22
15
קורןנאוה טבריה
17/05/14 15:23
16
אברהם מבית דגן
17/05/14 15:32
17
יוד אלף
17/05/14 15:47
 
ע_הראל
22/05/14 16:20
18
רפי אשכנזי
17/05/14 16:13
19
וינטר הניה
17/05/14 16:18
20
אורי מילשטיין
17/05/14 16:48
 
איל
17/05/14 18:07
21
אחד מאיתנו
17/05/14 16:51
22
אהרון שחר
17/05/14 17:32
23
דן ה
17/05/14 18:07
24
urixo
17/05/14 18:20
25
פרישטוק
17/05/14 19:37
26
פשה
17/05/14 19:39
27
פועה
17/05/14 19:54
 
צבע הכסף
17/05/14 22:08
28
יעקב יעקב
17/05/14 20:12
29
שיבלי
17/05/14 20:15
30
חזק ואמץ
17/05/14 20:29
31
ובלתי אמין, גם
17/05/14 21:18
32
ronen20400
17/05/14 21:39
33
א.ל. רמת-גן
17/05/14 21:41
34
יעקב יעקב
17/05/14 21:49
35
צבע הכסף
17/05/14 22:01
36
האמת תמיד תנצח
17/05/14 22:24
 
ע_הראל
21/05/14 16:17
37
אזרח שווה זכויות
17/05/14 23:13
38
בעז ש
17/05/14 23:40
39
השוחט
18/05/14 00:15
40
תימני לתימני
18/05/14 00:19
 
טעות בידך
18/05/14 07:12
 
למה קרדיט?
18/05/14 13:24
41
דן ה
18/05/14 04:38
 
ע_הראל
19/05/14 00:03
42
שבץ חלובה
18/05/14 06:48
43
עמוס_הדרומי
18/05/14 08:54
44
רוןרון
18/05/14 09:26
45
NBA24354
18/05/14 09:35
46
אמיר ש.
18/05/14 10:12
47
moli7539
18/05/14 10:30
48
למלכד לינדנשטראוס
18/05/14 11:37
 
עודדי
18/05/14 16:14
49
אורי יהודה
18/05/14 11:52
 
ע_הראל
19/05/14 12:04
50
GUY G
18/05/14 14:01
51
יחי
18/05/14 14:14
52
אבנר אברהם
18/05/14 15:49
53
מומו
18/05/14 15:50
54
יוסק'ה
18/05/14 16:51
55
די עם הצביעות
18/05/14 17:53
56
ע_הראל
18/05/14 19:52
 
הכסף ליוסי אולמרט
19/05/14 17:24
 
ע_הראל
20/05/14 10:02
 
תשובתך לא לענין
20/05/14 13:44
 
ע_הראל
21/05/14 14:43
57
יגאל הירושלמי
18/05/14 22:27
58
יגאל הירושלמי
18/05/14 22:36
 
ע_הראל
19/05/14 01:09
 
יגאל הירושלמי
19/05/14 09:30
59
סססס
18/05/14 22:46
60
מישקה
20/05/14 02:05
61
שבץ חלובה
21/05/14 18:35
62
רון בן זאב
24/05/14 09:30
 
תושב
24/05/14 12:37
63
תושב
24/05/14 13:53
64
יוסף סמאנה
25/05/14 07:44
65
שלום שלומי זיגדון
27/05/14 18:56
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משפט אולמרט
"עדות שקרית מיסודה" - כך הגדירו (יום ה', 15.5.14) פרקליטיו של אהוד אולמרט את דבריה של שולה זקן. בהחלט טענה רצינית ואף הגיונית, שלא ניתן לנפנף כלאחר יד ולדחות בקש.
16/05/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
סיכום היום הדרמטי במשפט הולילנד: שולה זקן החלה לחשוף בפומבי את שאמרה עד כה רק בחדרי החקירות בנוגע למעשיו של אהוד אולמרט. השופט דוד רוזן ניצל זאת כדי לעגן את הכרעת דינו, ובדרך גם אישש את הטענה שלנו בדבר שיבושו של משפט ראשונטורס-טלנסקי
15/05/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, אישר (יום ה', 15.5.14) את הסדר הטיעון עם שולה זקן במשפט הולילנד. הוא גזר על זקן 11 חודשי מאסר בפועל, קנס של 25,000 שקל וחילוט רכוש בסך 75,000 שקל, ומאסר על תנאי של 25 חודשים.
15/05/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
שולה זקן: את ה-100 אלף אני ביקשתי בשביל אהוד [אולמרט], הוא לא רצה לתת, אני לקחתי לי 40 ונתתי 60 לאהוד, ואם אדוני קרא את החומר, אז הוא רואה שהתבקשתי לקחת את הכל על עצמי, ואדוני ראה אותי כאן, שמה שדיברתי על עצמי דיברתי והייתי חדה.
15/05/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
השופט דוד רוזן: דכנר סיפר פה שאת כעסת כשהוא ביקש 500 אלף.
15/05/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il